quote:Op zondag 26 februari 2006 14:43 schreef Sharkdoggie het volgende:
Gezien de interesse is het handig om bovenstaande bericht ook op games.fok.nl te plaatsen...
Ik denk dat p-style een goede kans maakt, Retuobak zou het ook best kunnen, en Roy zou ik natuurlijk dolgraag terug zien. Verder moet het meer een Sony/Nintendo type zijn, peristilius neigt een beetje de Microsoft kant op.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:02 schreef Thomper het volgende:Dag MMaRsu
Het wordt vast iemand die geen modtitel verdiend, dus hier een eigen verkiezing. Wie moet de nieuwe mod worden? Een babe, Chanty87, Laniboekje, of toch Loontje88? De terugkeer van Roy of Daggla? Een Rayman-heerschappij met Bernie? Fanboys to the max met P-style voor de Sony-boys, Ruzbeh voor Nintendo, of Retuobak () voor de PC?
Het hele jaar door carnaval met Douwe, Rockstah, en capibar? Relnichten van de FOK!games crew? Of alleenheerser Thomper? Of zien we een mysterieuze nieuweling... usRaMM?
Wie wordt het? Sluit hier je weddenschappen af
Waarom zegt iedereen dat altijd, ik ben vanaf het beging al Sony fan!quote:Op zondag 26 februari 2006 15:05 schreef Thomper het volgende:
Verder moet het meer een Sony/Nintendo type zijn, peristilius neigt een beetje de Microsoft kant op.
Ik ben nintendo fanboy en heb sinds kort een xbox 360 controller.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:07 schreef peristilius het volgende:
[..]
Waarom zegt iedereen dat altijd, ik ben vanaf het beging al Sony fan!
Wordt ik maar weer is gewoon overgeslagenquote:Op zondag 26 februari 2006 15:05 schreef Thomper het volgende:
@=HellFire=: volgens mij door teveel gedoe en een beetje normale standaard FOK!onzingedoedingetjes. Ach, daar hou ik me buiten, maar het was iets van dat hij zich niet vond in het beleid of andersom.
[..]
Ik denk dat p-style een goede kans maakt, Retuobak zou het ook best kunnen, en Roy zou ik natuurlijk dolgraag terug zien. Verder moet het meer een Sony/Nintendo type zijn, peristilius neigt een beetje de Microsoft kant op.
quote:Op zondag 26 februari 2006 15:15 schreef Roi het volgende:
[..]
Wordt ik maar weer is gewoon overgeslagen![]()
Kijk dan.quote:OF ROI MET ZIJN GEWELDIGE PIKACHUCK NORRIS NATUURLIJK
quote:Op zondag 26 februari 2006 18:10 schreef Tain het volgende:
* Tain gaat ook solliciteren, ben benieuwd of ik in aanmerking kom
Lijkt zo, heb 2 parttime I.T.-collega's erbijquote:Op zondag 26 februari 2006 18:17 schreef peristilius het volgende:
[..]
Jij hebt toch altijd tijd zat.
quote:Op zondag 26 februari 2006 18:25 schreef mordradead het volgende:
Nou gooi mijn sollicitatie dan maar weer weg
Ik denk het niet eigenlijk, GAM en games.fok tegelijkertijd doen doe je alleen als je echt tijd teveel hebtquote:Op zondag 26 februari 2006 18:27 schreef Sharkdoggie het volgende:
Zelf denk ik dat het iemand wordt van games.fok.nl. Vagere_Hein ofzo.
Dat zou grappig zijn.quote:Op zondag 26 februari 2006 18:27 schreef Sharkdoggie het volgende:
Zelf denk ik dat het iemand wordt van games.fok.nl. Vagere_Hein ofzo.
Hele goede garpquote:Op zondag 26 februari 2006 18:28 schreef mordradead het volgende:
Dat was natuurlijk een goede grap he
Goed punt.quote:Op zondag 26 februari 2006 18:29 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik denk het niet eigenlijk, GAM en games.fok tegelijkertijd doen doe je alleen als je echt tijd teveel hebt
Alsof die mensen van Fok!games ooit wat doen.quote:Op zondag 26 februari 2006 18:29 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik denk het niet eigenlijk, GAM en games.fok tegelijkertijd doen doe je alleen als je echt tijd teveel hebt
Ook een goed punt.quote:Op zondag 26 februari 2006 18:32 schreef peristilius het volgende:
[..]
Alsof die mensen van Fok!games ooit wat doen.
1 2 3 4 | Aantal nieuwsposts geplaatst (crew) 566 Aantal columns geplaatst (crew) 0 Aantal screenshots geupload (crew) 2523 |
Je heb gewoon achtelijk veel screenshots geuploadquote:
Hij houdt van plaatjes.quote:Op zondag 26 februari 2006 18:41 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Je heb gewoon achtelijk veel screenshots geupload
Nieuwsposts zijn er ook wel redelijk watquote:Op zondag 26 februari 2006 18:41 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Je heb gewoon achtelijk veel screenshots geupload
En nu weer ontopic, Tain!quote:Op zondag 26 februari 2006 18:43 schreef Tain het volgende:
[..]
Nieuwsposts zijn er ook wel redelijk wat
Aantal gegenereerde pageviews 98336!
Das de helft wat ik heb.quote:Op zondag 26 februari 2006 18:43 schreef Tain het volgende:
[..]
Nieuwsposts zijn er ook wel redelijk wat
Aantal gegenereerde pageviews 98336!
Ja ja, lik je maar vast in.quote:
Ach zolang ik geen sollicitatiemail stuur dan valt er weinig in te likkenquote:
Ik maakte toch een grapje.quote:Op zondag 26 februari 2006 18:59 schreef Tain het volgende:
[..]
Ach zolang ik geen sollicitatiemail stuur dan valt er weinig in te likken
Nee?quote:Op zondag 26 februari 2006 19:01 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik maakte toch een grapje.
Mogelijke mods:
Tain
Bernie
Capibar
mordradead
THOMPER![]()
![]()
Inderdaad. Ik stem voor pussydeluxe.quote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 20:27 schreef mordradead het volgende:
[..]
Gam mod Biogarde:
"Deze negert buigt niet voor de userts"
Dan ben je sowieso al kansloos, iemand moet het neger gat wat MMaRsu achter in sommige vrouwelijke users laat opvullen. En als je begrijpt wat ik bedoel kan alleen een negert dat doen.quote:
Ik word altijd verkeerd begrepen..quote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 19:01 schreef peristilius het volgende:
Mogelijke mods:
Bernie
Capibar
mordradead
D'r stond iets als: "Bla, bla, bla, mod geweest..Bla, bla..Dan mag je dat zeggenquote:Op zondag 26 februari 2006 20:55 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik word altijd verkeerd begrepen..
Dat stond er iddquote:Op zondag 26 februari 2006 21:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
D'r stond iets als: "Bla, bla, bla, mod geweest..Bla, bla..Dan mag je dat zeggen![]()
Straks denken ze nog dat ik dat meende. Dus ik heb het ff weggeëdit.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
D'r stond iets als: "Bla, bla, bla, mod geweest..Bla, bla..Dan mag je dat zeggen![]()
Ja stel je voor dat je de eerste mod zou worden die een 'foute' uitspraak zou hebben gedaan of ergerquote:Op zondag 26 februari 2006 21:04 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Straks denken ze nog dat ik dat meende. Dus ik heb het ff weggeëdit.
Das ook wel waar.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:10 schreef Tain het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat je de eerste mod zou worden die een 'foute' uitspraak zou hebben gedaan of erger
Bernie slacht je af..quote:Op zondag 26 februari 2006 21:14 schreef capibar het volgende:
Haal dat [GEZ] maar weg, ik heb vanmiddag al gemailt.![]()
Jij hebt wat gemist.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:36 schreef speknek het volgende:
Loontje88 kende ik nog niet, maar die ziet er wel lekker uit, dus die heeft uitstekende papieren voor het modschap.
*solliciteert*quote:Op zondag 26 februari 2006 20:41 schreef King_of_cubes het volgende:
het neger gat van MMaRsu opvullen
En niet zo zuinig ookquote:
Is ze niet wat te oud voor jequote:Op zondag 26 februari 2006 21:36 schreef speknek het volgende:
Loontje88 kende ik nog niet, maar die ziet er wel lekker uit, dus die heeft uitstekende papieren voor het modschap.
[GAM SC] Ja, hallo ik ben Thomper en MMaRsu ?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:49 schreef speknek het volgende:
link + pics?
Snap je het nouquote:
Das een kloon van MMaRsu.quote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 11:05 schreef Tain het volgende:
En jullie zijn ook allebei te oud voor Speknek
Ik wist niet dat het negergat van MMaRsu zo populair was.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:26 schreef mordradead het volgende:
Als je dat serieus doet heb je wel sterke tegenstanders!!11!!!!!!1!
Uiteraardquote:Op maandag 27 februari 2006 14:24 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het negergat van MMaRsu zo populair was.
Netzoals alle andere blauwies, corrupte zooi hierquote:Op zondag 26 februari 2006 21:36 schreef speknek het volgende:
Wie biedt meer dan 10 euro?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:30 schreef Floepsje het volgende:
[..]
Netzoals alle andere blauwies, corrupte zooi hier![]()
Daar ben ik na 16 jaar net vanaf, nee dank je.quote:
ok, dan gooi ik hem wel wegquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:32 schreef peristilius het volgende:
[..]
Daar ben ik na 16 jaar net vanaf, nee dank je.
quote:Op zondag 26 februari 2006 21:36 schreef speknek het volgende:
Ben ik het ook helemaal mee eensquote:
quote:
Ik ben m al aan het typen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:16 schreef mordradead het volgende:
[..]
Normaal posten of je krijgt een note!
of een persoon die (bijna) alleen maar aanwezig is in de slowchatquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:20 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind alles best. Als het maar geen Nintendo-fanboy is.
Dat zijn toch alleen maar Nintendo-fanboys?quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:20 schreef Tain het volgende:
[..]
of een persoon die (bijna) alleen maar aanwezig is in de slowchat
Nee, dat zijn de pure baggeraarsquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:22 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat zijn toch alleen maar Nintendo-fanboys?
We zullen hem op het lange lijstje met ruzbeh grappen zettenquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:38 schreef H.Flick het volgende:
Eigenlijk zou het Ruzbeh moeten worden. Die heeft geen console en dus tijd zat.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:25 schreef speknek het volgende:
Ik vind alles best, zolang het maar geen Playstation-fanboy is. Dat zijn de ergste. Die denken, omdat ze al vier jaar computerspellen spelen, dat ze ineens een Gewichtige Mening hebben.
Treffend.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:25 schreef speknek het volgende:
Ik vind alles best, zolang het maar geen Playstation-fanboy is. Dat zijn de ergste. Die denken, omdat ze al vier jaar computerspellen spelen, dat ze ineens een Gewichtige Mening hebben.
Whehequote:Op woensdag 1 maart 2006 16:25 schreef speknek het volgende:
Alsjeblieft niet zeg.quote:
En zelf volspammen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:14 schreef Retuobak het volgende:
Kan hij een centraal hype-topic stickyen
Strol en Bastard zijn mod geweest, Sjo niet voor zover ik weet.quote:
Denk het ook niet, maar blijf mooi actief doorposten en misschien someday wanneer er weer een positie vrijkomt.....quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
ik kan wel met je overweg peristilius
Denk niet dat ik in aanmerking kom, maar anders stel ik me beschikbaar!
Kut ze hebben me door.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:32 schreef Retuobak het volgende:
Je bent een kloon van Maikuuul?
Waar heb jij ut over man?quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:49 schreef Tain het volgende:
Dat verklaart een hoop...
Ja, leuk.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:43 schreef Sharkdoggie het volgende:
Gezien de interesse is het handig om bovenstaande bericht ook op games.fok.nl te plaatsen...
pkwartsquote:Op donderdag 2 maart 2006 08:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
Retuobak, Chibibo, HFlick (die heeft al ervaring, he ex-collega?. ) en pkwarts lijken mij echt prima kandidaten.
De eerste 3 willen niet, dus pkwarts zal het wel worden als ie wil.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 08:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
Retuobak, Chibibo, HFlick (die heeft al ervaring, he ex-collega?. ) en pkwarts lijken mij echt prima kandidaten.
Nopequote:Op woensdag 1 maart 2006 22:54 schreef peristilius het volgende:
[..]
Strol en Bastard zijn mod geweest, Sjo niet voor zover ik weet.
quote:
duo-modquote:Op donderdag 2 maart 2006 08:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mijn zegen heb je! Misschien wist je het niet, maar ik had je aanbevolen als 2e mod bij mn eigen sollicitatiequote:
Serieus?quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:53 schreef MMaRsu het volgende:
Mijn zegen heb je! Misschien wist je het niet, maar ik had je aanbevolen als 2e mod bij mn eigen sollicitatie
pkwarts zou ook erg tof zijn thoughquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:26 schreef H.Flick het volgende:
P-Style zou wel ideaal zijn! Playstation ftw!
pkwarts er ook bij en dan gewoon peri wegquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:26 schreef Retuobak het volgende:
[..]
pkwarts zou ook erg tof zijn though
Ja wie ooit voor peri als mod heeft gekozenquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:27 schreef H.Flick het volgende:
[..]
pkwarts er ook bij en dan gewoon peri weg.
Weet je, ik ook volgens mij.quote:
Hey dat is op zich ook wel een idee.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:27 schreef H.Flick het volgende:
[..]
pkwarts er ook bij en dan gewoon peri weg.
Was ik pas de eerste?quote:
Noem me maar Phibibo.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:30 schreef pkwarts het volgende:
Iedereen die geen p als beginletter heeft is sowieso al afgeschreven....
Jij was geen negermod... ik had me vergist, hij word de 3e eerst had je natuurlijk Roy en daarna uberneger MMaRsuquote:
dat kloptquote:Op vrijdag 3 maart 2006 03:52 schreef Rodie83 het volgende:
Het is wel duidelijk wie het worden gaat: <------------------
Het klinkt als waanzin jaquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:08 schreef RaymanNL het volgende:Perristilus en RaymanNL GAM MODS
klinkt dat niet waanzinnig
Je spelt mijn naam verkeerd, daar gaan je kansen. (quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:08 schreef RaymanNL het volgende:Perristilus en RaymanNL GAM MODS
klinkt dat niet waanzinnig
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is het vandaag niet mod-dag? Ben benieuwd
Ja zou het Capibar worden of toch Raymannl of kiezen ze toch voor iemand als P-Style of pkwartsquote:
Jammer dat ze niet gesolliciteerd haddenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:11 schreef speknek het volgende:
Ik hoop nog steeds op capibar en rockstah..
(quick-fact: Tain en ik hebben dat serieus overwogen, toen we allebei tegelijk wilde stoppen)
Ik stuur alvast een gefeliciteerd mailtje naar Yvonnequote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:26 schreef peristilius het volgende:
Degene die mordradead zijn bek laat houden wordt mod.
RAYMANNLquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:26 schreef peristilius het volgende:
Degene die mordradead zijn bek laat houden wordt mod.
Moet je wel helemaal naar Friesland.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:41 schreef disjfa het volgende:
Kan daar niet een gewoon algemeen uitstapje van gemaakt worden. Worde we allemaal mod
Serieus ik zit in een boot en als jullie komen dan steek ik de dijken door bwah3h3h4h43h4h43h4h4h4h4h3h43h3quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:09 schreef peristilius het volgende:
[..]
Moet je wel helemaal naar Friesland.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:05 schreef mordradead het volgende:
[..]
Serieus ik zit in een boot en als jullie komen dan steek ik de dijken door bwah3h3h4h43h4h43h4h4h4h4h3h43h3
jaquote:Op zaterdag 4 maart 2006 08:48 schreef pkwarts het volgende:
spannend......
Eerst moeten de FA's even uit hun holen kruipen, dan pas kun je gaan beginnen met F5'en.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:38 schreef mordradead het volgende:
ik zit de hele tijd te f5'en enzo maar tot nu toe zonder resultaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |