Tilburgquote:Op zondag 26 februari 2006 13:57 schreef Mark_Boelen het volgende:
Waar moet het weggehaald worden?
Nee sorry, ik haak afquote:Op zondag 26 februari 2006 14:21 schreef Mark_Boelen het volgende:
@ Kiwitjuh - Winshoten ligt ook vlak bij roden, samen het ververvoer rergelen?
Ik had eigenlijk sowieso alleen maar interesse bij de computerkast.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:30 schreef Patrick1975 het volgende:
Kan ik je overhalen door er een gratis salontafel bij te geven?
De deuren kunnen makkelijk gedemonteerd worden. Voor de rest is hij ooit ook door het meubelbedrijf bij mij in elkaar gezet, dus met een schroevendraaier moet wel het een en ander te doen zijn, gok ik.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:38 schreef Stratus het volgende:
35 euro voor de vitrinekastEn zijn ze makkelijk uit elkaar te halen?
Mikkie, de bank is ook echt super relaxed! Maar het moet snel weg, vasthouden gaat helaas niet. Liever gisteren nog dan vandaagquote:Op zondag 26 februari 2006 14:41 schreef Mikkie het volgende:
Die bank ziet er echt té relaxt uit!
Ik ben op zoek naar een kamer, als ik die heb, heb ik wellicht interesse in de bank. Maar dan is belangrijk: vóór wanneer moet alles weg?
Omdat ik er snel vanaf moet: Voor 150 euro mag je de bank, vitrine en pc-kast komen ophalen. Dit is een koopje natuurlijkquote:Op zondag 26 februari 2006 15:02 schreef Ghost_Rider het volgende:
In elke geval zouden we heel graag de PC kast en vitrinekast willen !!! Ziet er geweldig goed uit !
Wat denk je voor deze prijs?quote:Op zondag 26 februari 2006 16:19 schreef jantje112 het volgende:
kun je ook bezorgen?
30 euro, ophalen.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:41 schreef floopzz het volgende:
hmm en hoeveel moet de boekenkast kosten?
Geen mankementen, geen slechte plekjes in de stof en de bank komt van Sanders Meubelstad. Wel wat beschadigingen aan de achterste poten vanwege het verschuiven over een (strizo)grindvloer.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:10 schreef Neverending het volgende:
Ik denk dat ik wel 50 euro wil bieden op de bank.
Vraagje:
Zitten er mankementen aan de bank?
Ergens slechte plekjes in de stof?
En waar heb je de bank gekocht?
Hoor het graag![]()
Kijk voor de grap eens op marktplaats. Daar staan ongeveer 5000 2e hands banken op. 2e hands meubels zijn geen donder waard.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:52 schreef Mark_Boelen het volgende:
Damm maar 250 voor alles.....of jij verdient ontzettend veel, of je moet het heel erg snel kwijt
En toch blijft dit een koopje natuurlijkquote:Op maandag 27 februari 2006 01:04 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Kijk voor de grap eens op marktplaats. Daar staan ongeveer 5000 2e hands banken op. 2e hands meubels zijn geen donder waard.
Het zijn allemaal losse delen, gekoppeld met een beugel, echter is het niet fraai om ze los te gebruiken. Hij hoeft geen trappen af.quote:Op maandag 27 februari 2006 08:19 schreef Banzi het volgende:
Die bank is wel vet relaxed voor als ik ga verhuizen. Maar, in mijn huidige kamer gaat het niet passen. Daarom wil ik graag weten:
Zou dat hoekstuk ook een beetje als losse stoel te gebruiken zijn? Hoe breed zijn de overige delen? Ik kan ophalen met een aanhanger. (hoeveel trappen moet ie af?)
Lees het topic es doorquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:34 schreef DLevi het volgende:
ik heb wel interesse in de bank.
bij deze bied ik 150 euro
als hij niet opgehaald wordt ofzo ?
Samen voor 40 euro.quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:23 schreef Ghost_Rider het volgende:
vitrine kastje en boekenkastje? hoeveel wil je daarvoor?
Ik wil de vitrinekast wel kopen! Voor 25 euro hebben we zeker een deal! Kan hem misschien (moet even navragen of ik de bestelbus kan lenen) vanavond al op komen halen. Laat maar weten of je akkoord gaat. Je kan me mailen op jaaphellemons at gmail comquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:25 schreef Patrick1975 het volgende:
Om de één of andere reden kan ik de openingspost niet (meer) wijzigen, dus even een status:
De bank heeft inmiddels een nieuwe eigenaar.
Over het PC-meubel wordt op dit moment onderhandeld en staat op gereserveerd.
De vitrinekast kost 25 euro.
De boekenkast kost 25 euro.
De eettafel met stoelen kast 50 euro.
Mocht je de boekenkast en vitrinekast samen nemen kost het 40 euro.
Wil je de beide kasten en de eettafel dan mag je het op komen halen voor 75 euro.
Uiteraard is alles onderhandelbaar. Ook ruil tegen dvd's of xbox-360 games is zelfs mogelijk![]()
Mooi!quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:40 schreef Patrick1975 het volgende:
Vitrinekast voorlopig gereserveerd voor JapieJooooooooooooooo!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |