Tilburgquote:Op zondag 26 februari 2006 13:57 schreef Mark_Boelen het volgende:
Waar moet het weggehaald worden?
Nee sorry, ik haak afquote:Op zondag 26 februari 2006 14:21 schreef Mark_Boelen het volgende:
@ Kiwitjuh - Winshoten ligt ook vlak bij roden, samen het ververvoer rergelen?
Ik had eigenlijk sowieso alleen maar interesse bij de computerkast.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:30 schreef Patrick1975 het volgende:
Kan ik je overhalen door er een gratis salontafel bij te geven?
De deuren kunnen makkelijk gedemonteerd worden. Voor de rest is hij ooit ook door het meubelbedrijf bij mij in elkaar gezet, dus met een schroevendraaier moet wel het een en ander te doen zijn, gok ik.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:38 schreef Stratus het volgende:
35 euro voor de vitrinekastEn zijn ze makkelijk uit elkaar te halen?
Mikkie, de bank is ook echt super relaxed! Maar het moet snel weg, vasthouden gaat helaas niet. Liever gisteren nog dan vandaagquote:Op zondag 26 februari 2006 14:41 schreef Mikkie het volgende:
Die bank ziet er echt té relaxt uit!
Ik ben op zoek naar een kamer, als ik die heb, heb ik wellicht interesse in de bank. Maar dan is belangrijk: vóór wanneer moet alles weg?
Omdat ik er snel vanaf moet: Voor 150 euro mag je de bank, vitrine en pc-kast komen ophalen. Dit is een koopje natuurlijkquote:Op zondag 26 februari 2006 15:02 schreef Ghost_Rider het volgende:
In elke geval zouden we heel graag de PC kast en vitrinekast willen !!! Ziet er geweldig goed uit !
Wat denk je voor deze prijs?quote:Op zondag 26 februari 2006 16:19 schreef jantje112 het volgende:
kun je ook bezorgen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |