dat ligt eerder aan je verbindingquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:38 schreef Roellio het volgende:
Leuk spel, maar de bereikbaarheid van die servers is écht bagger!
deze maar dan zonder kikkersquote:Op maandag 27 februari 2006 11:41 schreef Paxlie het volgende:
ff schaamteloos gejat van de OP van GoT:
Bladiebla
Nice. Ga weer verder spelen.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:29 schreef ZigoSOS het volgende:
Laatst had ik nog ff ingelogd.
Ik heb een lvl 22 menneke op Aege, met 600k + 3 weapon elixers + 4 andere elixers + een glavie voor lvl 20 ofzo (+3) en nog flink wat spulletjes op de bank, niet verkeerd dus
Ik probeer morgen ff wat screens te uppen van tiger girlquote:
Misschien wel ja.quote:
Ja, weapon elixir is zoveel. Op de oudere servers is die iets meer waard dan op de nieuwere.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:47 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Misschien wel ja.
Hoeveel zijn weapon elixers? 200-250k toch?
Dan heb ik exclusief mn Glavie +3 ongeveer anderhalf miljoen![]()
Op welke server zit jij?
En hoe duur is een guild oprichten?
Fok - Silkroad - Serverquote:Op maandag 22 mei 2006 22:25 schreef R-Mon het volgende:
Lijstje maken van wie waar zit?
Fok - Silkroad - Server
R-Mon - Armon1 - Athens
Fok - Silkroad - Serverquote:Op maandag 22 mei 2006 22:25 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Fok - Silkroad - Server
R-Mon - Armon1 - Athens
Gizmore - Gizmore - Xian
Ja, toen we tegen die turbo's in gingen rijden.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:31 schreef Acryl het volgende:
hehe 21 (kwam ik jou toen niet een keer tegen in trackmenia?)
Als je verder komt. Dan worden skills heel erg duur en dan kan je ze niet nemen. Ik houd altijd een gap van 4 - 5 lvls.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:52 schreef Roellio het volgende:
Mag ik vragen waarom de meeste van jullie zo enorm veel skill points opsparen?
Leg eens uitquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:56 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Als je verder komt. Dan worden skills heel erg duur en dan kan je ze niet nemen. Ik houd altijd een gap van 4 - 5 lvls.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:55 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ja, toen we tegen die turbo's in gingen rijden.Maar als je 21 bent kan ik je misschien wel is tegen komen.
http://www.silkroadforums.com/viewtopic.php?t=1243&start=0quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:59 schreef Roellio het volgende:
[..]
Leg eens uit
Dan kost 1 level upgrade meer SP? En hoe bedoel je dat gat? Een gaat tussen je skill-level en het level van je mannetje?
ok...quote:
Wacht maar tot je 1000 Blood Flowers om moet leggenquote:Op woensdag 24 mei 2006 20:43 schreef R-Mon het volgende:
Ik heb nu een quest waarbij ik 200 van die verdomde bandit archers moet killen.
En ik ben er achter gekomen dat het toch niet zo handig was om speer én boog én ice én fire te kiezen. Als ik zo zie wat dat kost om bij die ene quest je punten terug te krijgen.
1000 wtfquote:Op woensdag 24 mei 2006 21:19 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Wacht maar tot je 1000 Blood Flowers om moet leggen
Tja .. ze konden geen goed verhaal verzinnen. Dus daarom 100x die .. 200x die . 500x die ... 1000x diequote:
Maakt op zich niet zo gek veel uit; ze zijn toch altijd allemaal crowdedquote:Op zaterdag 27 mei 2006 09:39 schreef Quyxz_ het volgende:
Ja, dan moet je inloggen en hopen dat je een server in komt. Waarschijnlijk zal je de client een paar keer opnieuw moeten opstarten voordat het lukt. Kies wel de server Athens.
Ligt eraan wat je ervoor wilt hebben!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:16 schreef luciferist het volgende:
iemand intresees in mijn account lvl 18/19 ofzo 250k en een shield elixer
skills zijn sword en ice
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |