Het is een tijdelijk transportmiddel en daarom ook zo goedkoop, je summon't hem niet.quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:35 schreef luciferist het volgende:
wat wel aids is is wanneer je een paard koopt, je hem gebruikt wil gaan vechten dus ik stap af, wegh paard
Nee, zo wat alle Fok!kers zitten op andere servers, en dan kan je neit in 1 guild gaan.quote:Op woensdag 3 mei 2006 07:50 schreef SuperBaBy het volgende:
Hallo,
Ik ben hier ook mee bezig en op zoek naar een guild. Zitten de fokkers in 1 guild?? Ik zit inmiddels op lvl16. Mijn naam in Silkroad is SuperBaBy_NL.
Welke server zit je dan Athens???? of een andere?? Is wel makkelijk een nl guildquote:Op woensdag 3 mei 2006 10:41 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Nee, zo wat alle Fok!kers zitten op andere servers, en dan kan je neit in 1 guild gaan.
Ik zit in een guild met een paar nederlandse gastjes, is wel vet.
Ten westen van Jangan. Als je op m drukt (map), dan staat er Excorsist home op de map, daar is het bij die Yeoha's.quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:28 schreef luciferist het volgende:
Level 10 - Purification Ground
NPC: MYOSORYEONG(excorist house)
------------
waar is dat? -_-;
dank uquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:05 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ten westen van Jangan. Als je op m drukt (map), dan staat er Excorsist home op de map, daar is het bij die Yeoha's.
Handigquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:56 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Nee, ik ben zo ongeveer degene van de guild die de minste GP heeft gedoneerd.
Lees je die guide wel eens ?quote:Op donderdag 4 mei 2006 04:11 schreef luciferist het volgende:
hoe laad die berseker mode zich bij? en waarom kan ik bij skills>force>force geen lvl omhoog doen?ik heb genoeg skill points.
danku ik vroeg mij dit gewoon af
ja ik lees de guide wel eens maar ik bedoel de bersekermode, loopt die uit zichzelf vol? ook als ik bv stil sta, en nee, er staat niks in het rood..quote:Op donderdag 4 mei 2006 08:54 schreef Speedski het volgende:
[..]
Lees je die guide wel eens ?
Maar, beserker mode verkrijg je door op tab te drukken als alle bollen rond je poppetje (rechtsboven) rood zijn en je moet gewoon lezen wat er staat bij de skills. Iets zal er in het rood staan, je mastery level of je skills points.. gewoon lezen !!![]()
De beserker mode raakt voller als je monsters killed en hoe hoger je level hoe meer monster je nodig hebt voordat je beserker vol is. Dan simpelweg tabben en dat raakt hij langzaam aan leeg.quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:47 schreef luciferist het volgende:
[..]
ja ik lees de guide wel eens maar ik bedoel de bersekermode, loopt die uit zichzelf vol? ook als ik bv stil sta, en nee, er staat niks in het rood..
Dat zeg ikquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:41 schreef Quyxz_ het volgende:
Die rode balletjes die van monsters komen als je ze dood hebt, dat is 1 bolletje links boven.
Ik bedoel laatst bij die update, dat er balletjes van monsters afkomen. De meeste zijn geel en blauw. Maar soms komt er een rode vanaf en dat betekent een balletje erbij bij beserkermode.quote:
waarom maak je een eigen topicquote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:26 schreef kenzol het volgende:
heey kenzol hier ben lvl 29.
wil iemand in mijn guidl als je maar hoger bent dan 15 mischien gaat het wat kosten..
maar toch we geven je dingen van je lvl.
en als je het verkoopt ben je ook aan een hoog bedrag..
maar laat het eff weten.
Ik heb al gelijk geen zin meer om verder te proberenquote:Web page of Silkroad Online is optimized under below condition.
Windows Operation Systems ( Microsoft Windows 9X/Me/NT/2000/XP/2003 )
Microsoft Internet Explorer 4.0 and above.
volgens mij is het 3% per lid van de partyquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:14 schreef Quyxz_ het volgende:
Als je in een party zit zonder exp autoshare met de maximale 4 personen krijg je 20% extra sp en xp geloof ik.
Ja ik ben er ook achter gekomen dat die 20 % niet klopt. Maar je krijgt in ieder geval wel meer.quote:Op maandag 8 mei 2006 08:03 schreef SuperBaBy het volgende:
[..]
volgens mij is het 3% per lid van de party![]()
Dan moet je het downloadenquote:Op maandag 8 mei 2006 19:22 schreef snotje het volgende:
Lijkt mij een tof spel. tvp
Wat denk je dat ik aan het doen was toen ik dat typtequote:
Kal Online is baggerquote:Op woensdag 10 mei 2006 16:07 schreef Blixar het volgende:
Ik ga dit spel ook eens proberen
Het lijkt veel op kalonline maar hoop dat het veel meer op lineage2 lijkt
Of vanacht, morgennacht of maandag. Dan heb je de meeste kans + beste game-lag-playquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:40 schreef R-Mon het volgende:
Heb het net gedownload en geïnstalleerd, maar bij alle servers stond "Crowded", dus ik wacht maar even met beginnen.
meestal heb je dan alleen lag in towns(veels stalls enzo) maar buiten de stad heb je bijna(ik tenminste) geen lagquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:40 schreef R-Mon het volgende:
Heb het net gedownload en geïnstalleerd, maar bij alle servers stond "Crowded", dus ik wacht maar even met beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |