wtf ?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:13 schreef leopod het volgende:
ben 2 lvl lager oja oor al de mensen die denken dat ze goed thief kunnen worden op lvl 20 heb je het mis dat kan gemidelt vanaf lvl 30 merchanting 28 en hunting 32 dus da word nog even trainen ik zal een fotomaken van een white tiger girl ik hem wel eerst tegen komen
of mij in beserker mode een giant tiger die ik dan verlsa
oja wat is eigelijk de beste outfit voor iemand die met een thief's hook galvie vegt?
Zo beter Sebasserquote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:13 schreef leopod het volgende:
Ik ben 2 lvl lager. Oja, voor al de mensen die denken dat ze een thief kunnen worden op lvl 20, dan heb je het mis! Dat kan gemiddeld vanaf lvl 30 merchanting lvl 28 en hunting lvl 32, dus dat wordt nog even trainen. Ik zal een screenshot maken van een white tiger girl, maar dan moet ik haar natuurlijk wel eerst tegen komen. Of ik maak een screenshot als ik in beserker mode een giant tiger aan het verslaan ben.
Wat is eigelijk de beste outfit voor iemand die met een thief's hook galvie vecht?
Ic leejste chelulquote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:29 schreef leopod het volgende:
slim maar voor dit spel is een factor die je zeker nodig moet hebben
gedult
heb meeste fouten verbeterd
Sla hem op als jpg, als je dat nog neit gedaan hebt.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:32 schreef leopod het volgende:
weet iemand waar ik mijn screenshot van meer dan 2035 kb kan uploaden
Hier!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:32 schreef leopod het volgende:
weet iemand waar ik mijn screenshot van meer dan 2035 kb kan uploaden
Natuurlijk dat je daarvan wint op lvl 18quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:09 schreef leopod het volgende:
nouja op lvl 18 hoor je daar niet meer tegen te vechten maarja ze geven soms 3k dus daarom doe ik da nog
oja ik ben die rode oja wie kan hier behalve mij allemaal resseructen?
Ik.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:09 schreef leopod het volgende:
nouja op lvl 18 hoor je daar niet meer tegen te vechten maarja ze geven soms 3k dus daarom doe ik da nog
Meldt !quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:09 schreef leopod het volgende:
thank for the guild tip,jammer dat ik nog steeds lvl 14 ben,en niet kan spelen wegens het feit dat m'n moederbord is overledenquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:53 schreef leopod het volgende:
ziet er ook wel leuk uit
voor alle nlers die in babel zitten en die lvl 16 of hoger zijn is dit een goede guild XIII
oja ik kom er niet meer in door iets van gameguard zeg maar als je datzelfde probleem hebt
Ik vond het vanavond op Oasis weer knap druk gezien de laggy gameplay ....quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:23 schreef Quyxz_ het volgende:
Ja, ik wist al dat die zou komen. Hopelijk wordt het nou wat rustiger op Athens.
Had je eens op Xian moeten zitten. Het duurde een minuut voordat er iets gebeurderquote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:26 schreef Speedski het volgende:
[..]
Ik vond het vanavond op Oasis weer knap druk gezien de laggy gameplay ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |