OK, bedankt. Ik ga er nu kijken!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:31 schreef ZigoSOS het volgende:
In het miden bij dat plein. Zit een dkke gast op een kist. of dat moet veranerd zijn. In het midden is toch een plein met een beeld ofzo? Daar ergens omheen zit een dikke gast op een kist, dat is de bank.
Handig die questlist!quote:Op maandag 27 februari 2006 11:41 schreef Paxlie het volgende:
ff schaamteloos gejat van de OP van GoT:
<KNIP>
Ja, ze jatten telkens net het goud voor je neus weg.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 08:31 schreef Sebasser het volgende:
het is vooral lame met die aapjes.
Ja, is wel handig voor als je wat verder in het spel vet dure skills hebt.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 08:31 schreef Sebasser het volgende:
SP farming is dan wel weer 1337.
WTF doe je daar met een Devil Bug als je level 14 bent?quote:Op maandag 27 februari 2006 16:08 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik zit in de server Athens. Ik was level 14. Maar toen ben ik afgeslacht door een strong devil bug ofzo en nu ben ik weer level 13.
Mijn charactar name is Quyxz.
Ja, dat monster was toen met een scrol bij Jangan gemaakt. Je kon toen aan die scrolls komen door jewel boxes in te leveren.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:56 schreef Gizmore het volgende:
[..]
WTF doe je daar met een Devil Bug als je level 14 bent?
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:27 schreef leopod het volgende:
voor de mensen van boven de lvl 16 die op babel zitten is er nu een nl guild dat jullie het ff weten
laatste nieuws: nieuwe server op silkroad. hopelijk krijgt silkroad nou eindelijk wat ze verdienen veel geld door monkeys en eeuwge gratis mmorpg room
oja ik ken mensen die van lvl 1 naar lvl 20 zijn gegaan in 4 dagen dus poeple niet zo zeuren dat het lang duurt het kan makkelijk
oja eigelijk moet iemand hier screen shots laten zien
van deze top mmorpg meschien gaan dan wel meer mensen het spelen
tot dan moeten jullie het maar doen met de niet in-game foto's van de officieele site
ps. wat heb je aan seal of star
wtf ?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:13 schreef leopod het volgende:
ben 2 lvl lager oja oor al de mensen die denken dat ze goed thief kunnen worden op lvl 20 heb je het mis dat kan gemidelt vanaf lvl 30 merchanting 28 en hunting 32 dus da word nog even trainen ik zal een fotomaken van een white tiger girl ik hem wel eerst tegen komen
of mij in beserker mode een giant tiger die ik dan verlsa
oja wat is eigelijk de beste outfit voor iemand die met een thief's hook galvie vegt?
Zo beter Sebasserquote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:13 schreef leopod het volgende:
Ik ben 2 lvl lager. Oja, voor al de mensen die denken dat ze een thief kunnen worden op lvl 20, dan heb je het mis! Dat kan gemiddeld vanaf lvl 30 merchanting lvl 28 en hunting lvl 32, dus dat wordt nog even trainen. Ik zal een screenshot maken van een white tiger girl, maar dan moet ik haar natuurlijk wel eerst tegen komen. Of ik maak een screenshot als ik in beserker mode een giant tiger aan het verslaan ben.
Wat is eigelijk de beste outfit voor iemand die met een thief's hook galvie vecht?
Ic leejste chelulquote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:29 schreef leopod het volgende:
slim maar voor dit spel is een factor die je zeker nodig moet hebben
gedult
heb meeste fouten verbeterd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |