quote:Op zondag 26 februari 2006 12:35 schreef RvdLinden het volgende:
Ik weet niet of het hier goed staat..
jij wordt ook met de dag goedkoperquote:Op zondag 26 februari 2006 12:40 schreef yvonne het volgende:
Je kunt een ban kopen, klopt.
Even een tientje storten en je krijgt een ban.
Dat vroeg hij niet dus het is geen kloptquote:Op zondag 26 februari 2006 12:40 schreef yvonne het volgende:
Tegen betaling ja, wat dacht je, dat we dat voor niks deden?quote:Op zondag 26 februari 2006 12:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat vroeg hij niet dus het is geen klopt![]()
Daarnaast is het mogelijk om een Ban te krijgen doormiddel van aanvraag !
de gemiddelde ban tijd bij die aanvraag is een week dacht ik![]()
Ja!quote:Op zondag 26 februari 2006 12:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tegen betaling ja, wat dacht je, dat we dat voor niks deden?
Je had ineens weer een leven?quote:Op zondag 26 februari 2006 12:46 schreef tonks het volgende:
Die maandban pff.. kostte me 200 euro, was het wel waard!
jawel, maar de FA's beslissen...quote:Op zondag 26 februari 2006 12:46 schreef RvdLinden het volgende:
enne, k zie daar nou staan dat de Fa's het beslissen hoelang de ban duurt.. en ik kan niet zeggen dat ik voor 2 maanden een ban wil?
Voor 2 keer 200 euro wel !quote:Op zondag 26 februari 2006 12:46 schreef RvdLinden het volgende:
enne, k zie daar nou staan dat de Fa's het beslissen hoelang de ban duurt.. en ik kan niet zeggen dat ik voor 2 maanden een ban wil?
Het staat hier perfect!quote:Op zondag 26 februari 2006 12:43 schreef RvdLinden het volgende:
bedankt voor de reacties! t stond hier dus wel goed...
Was het maar waar lupa, was het maar waarquote:Op zondag 26 februari 2006 12:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je had ineens weer een leven?Geen geld dan inderdaad.
Dom, dom, domquote:
ik snap niet dat jullie die kerel zijn werkstuk voor school zo verkloten met valse informatie zeg !quote:
misschien... maar ze kunnen ook wel beslissen dat je eigenlijk best wel vier maanden extra kan gebruiken...quote:Op zondag 26 februari 2006 12:48 schreef RvdLinden het volgende:
[..]
beslissen ze dan of dat goed is?
heb je je tieten al gepost?quote:Op zondag 26 februari 2006 12:48 schreef RvdLinden het volgende:
[..]
beslissen ze dan of dat goed is?
het komt hier op neer;quote:Op zondag 26 februari 2006 12:50 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
misschien... maar ze kunnen ook wel beslissen dat je eigenlijk best wel vier maanden extra kan gebruiken...
quote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 12:52 schreef __Saviour__ het volgende:
bepaalde plaatjes posten levert ook een ban op. gratis en voor niks.
neeee! tieten leveren geen ban op!quote:
Met tieten posten bereik je het tegenovergestelde, dan mag je mod worden.quote:
Ik bied 12,50 !!quote:Op zondag 26 februari 2006 12:40 schreef yvonne het volgende:
quote:
3. vriendjes met maikuuul wordenquote:Op zondag 26 februari 2006 12:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Geef die jongen dan even een lijstje van plaatjes die en ban opleveren, daar heeft hij wat aan.
1. tubgirl
Die heette toch goatse? Of was dat weer wat anders?quote:Op zondag 26 februari 2006 12:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Geef die jongen dan even een lijstje van plaatjes die en ban opleveren, daar heeft hij wat aan.
1. tubgirl
Neen!quote:Op zondag 26 februari 2006 12:57 schreef LaZZ het volgende:
Post dat ene plaatje 's Rvdlinden! Da's lachen!
Das wat andersquote:Op zondag 26 februari 2006 12:57 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Die heette toch goatse? Of was dat weer wat anders?![]()
Jaja, piepert, is er al af.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:51 schreef SeLang het volgende:
Ik heb om een of andere mysterieuze reden een weekban in B&H die inmiddels al een maand duurt (wordt dat niet bijgehouden ofzo?)
Die mag je gratis overnemen.
quote:
neequote:Op zondag 26 februari 2006 13:10 schreef Sport_Life het volgende:
Gewoon nog 10 van dit soort topics openen is the truc!!![]()
quote:
Alsof the_terminator hier ook maar iets te zeggen heeftquote:Op zondag 26 februari 2006 12:52 schreef Sebasser het volgende:
of je moet je bondage foto's sturen naar The_terminator![]()
O zijn de tarieven omhoog gegaan?quote:Op zondag 26 februari 2006 12:40 schreef yvonne het volgende:
leuk nieuw grapje dat nog niet meer dan 77 keer in dit topic is geplaatstquote:Op zondag 26 februari 2006 14:42 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
O zijn de tarieven omhoog gegaan?![]()
does lief. het is een zonnige zondag.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:44 schreef Sebasser het volgende:
[..]
leuk nieuw grapje dat nog niet meer dan 77 keer in dit topic is geplaatstdoe ik op je leuke grapjes die niet kunnen worden gegeten
omg voel je die Zere lul op zondag ook al ?quote:Op zondag 26 februari 2006 14:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
does lief. het is een zonnige zondag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |