ja en babette staat hoger dan Kirstenquote:Op zondag 26 februari 2006 16:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vind het echt zielig. Timmai staat veel lager dan Kirsten.
Ik vind het gewoon zielig gedoe. Meer niet.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:51 schreef Dizer het volgende:
Jongens. Ik heb al tig keer gezegd LAAT HET RUSTEN. Straks komt timmai en zegt ie dat ie niet wil gaan. Dan is er geen probleem. En CDP, hou je nou gewoon rustig, want als je zo doorgaat, verpest je het alleen maar.
Ik vind dat jij puur op eigen belang aan het reageren bent. Jij wil die twee uit eigen belang erbij hebben. Dus hou nou gewoon op. Ik vraag het voor de 1000e keer heel vriendelijkquote:Op zondag 26 februari 2006 16:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon zielig gedoe. Meer niet.
Uit eigen belang?quote:Op zondag 26 februari 2006 16:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind dat jij puur op eigen belang aan het reageren bent. Jij wil die twee uit eigen belang erbij hebben. Dus hou nou gewoon op. Ik vraag het voor de 1000e keer heel vriendelijkEn laat het nou even een dag rusten.
Dat is trouwens niet waar. Hans staat als enige nog hoger als Kirsten op de nieuwe lijst...quote:Op zondag 26 februari 2006 16:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja en babette staat hoger dan Kirsten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |