Ja, Kirsten en Jildau willen ook vast wel, en die komen hier vaker dan Timmai.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:18 schreef --Globe-- het volgende:
Kan Timmai niet? Die heeft al een aantal keren aangegeven dat hij wel graag wil.
quote:Op zondag 26 februari 2006 14:03 schreef chansadres het volgende:
Die staan nu te popelen om de volgende ronde te zien
Hebben jullie ook het spandoek van de dames gezien na het optreden van Ellen
Hadden die nog geen kaartjes dan?quote:Op zondag 26 februari 2006 13:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, Kirsten en Jildau willen ook vast wel, en die komen hier vaker dan Timmai.
2 Ellen fans die hier ook al een tijdje rondzwerven.quote:
Als users heten ze Kirstenn en Jildauu.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:58 schreef Dizer het volgende:
Heten ze ook zo als Users?Damn ik schaam me dat ik ze niet ken
Kirsten staat toch echt boven Timmai i/d posterslijst!quote:Op zondag 26 februari 2006 15:01 schreef Dizer het volgende:
Hmz... Maar ik gelofo dat Timmai ook wil.. als Timmai niks van zich laat horen, dan wat mij betreft mogen ze naar hun toe. En als Timmai wel wil.. dan moeten we kijken hoe we dat gaan oplossen
Jildau en Kirsten zitten i/d auto!quote:Op zondag 26 februari 2006 15:06 schreef Dizer het volgende:
Maar goed, ik heb nog geen een reactie hier gezien van alle drie de gegadigden. Dus echt oordelen kan ik niet
Naja hoe bedoel je oneerlijk?quote:Op zondag 26 februari 2006 15:14 schreef Dizer het volgende:
Ok. Maar goed, ik wacht nog even af. Ga niet gelijk vandaag iets beloven, lijkt me oneerlijk tegen anderen
Die is niet actieve posterquote:Op zondag 26 februari 2006 15:16 schreef Dizer het volgende:
Ik heb nergens gezegd dat ik de kaartjes ga weggeven op basis van degene die eerst reageert. Als dat zo is, zouden de kaartjes naar xXx-Fenneke-xXx gaan
Dus het zou ook kunnen dat Timmai 1 kaartje krijgt en Kristenn 1 kaartjequote:Op zondag 26 februari 2006 12:00 schreef Dizer het volgende:
Dit houdt in, als er twee gegadigden zijn die evenveel kans maken, dan kan het ook zijn dat ze beiden ieder 1 kaartje krijgen. Maar het kan ook dat beiden kaartjes dus naar 1 user gaan. Dit hangt af van de situatie.
Je komt natuurlijk wel bij 14 mensen te zitten die wel een beetje je willen kennen.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:44 schreef xXx-Fenneke-xXx het volgende:
ik hou me nog steeds aanbevolen.
of maak ik echt geen kans omdat ik geen actieve poster ben ?
ja ok, kan me dat wel voorstellen, maar aan de andere kant... als er nog niemand reageert dat ie die kaartjes wil hebben...quote:Op zondag 26 februari 2006 15:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je komt natuurlijk wel bij 14 mensen te zitten die wel een beetje je willen kennen.
Jildau en Kirsten komen eraan.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:02 schreef xXx-Fenneke-xXx het volgende:
[..]
ja ok, kan me dat wel voorstellen, maar aan de andere kant... als er nog niemand reageert dat ie die kaartjes wil hebben...
Dizer had ze ook te koop kunnen zetten op ebay of marktplaats...
Die Mark kan me geen bal schelen hoor (niet lullig bedoeld, heel tof van hem dat ie dat doet) of ik ze zou verkopen of niet. Ik ben gewoon eerlijk en wil het netjes houden tegenover FOK. Idols kan me een worst schelen wat ze van mij vindenquote:Op zondag 26 februari 2006 16:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jildau en Kirsten komen eraan.
En hij heeft ze gekregen van Mark, die leest hier ook mee dus lijkt me sterk dat Dizer dat had gedaan/
Jullie staan genoteerdquote:Op zondag 26 februari 2006 16:02 schreef Jildauu het volgende:
Jaa hehe hier ben ik! Was net aan het terug rijden toen GJ me belde
Maaar.. Kirsten en ik willen dus heeeel graag!!
ik zeg ook niet dat ie dat gedaan zou hebben, ik noem alleen maar een mogelijkheid wat ie gedaan zou kunnen hebben. hij had ze ook aan familie of vrienden kunnen geven, maar omdat er met een groepje Fok!kers gegaan wordt, wil ie ze wsl liever aan een actieve poster kwijt die de rest van dat groepje ook kent.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jildau en Kirsten komen eraan.
En hij heeft ze gekregen van Mark, die leest hier ook mee dus lijkt me sterk dat Dizer dat had gedaan/
Jij bent dus geen actieve poster denkquote:Op zondag 26 februari 2006 16:09 schreef xXx-Fenneke-xXx het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat ie dat gedaan zou hebben, ik noem alleen maar een mogelijkheid wat ie gedaan zou kunnen hebben. hij had ze ook aan familie of vrienden kunnen geven, maar omdat er met een groepje Fok!kers gegaan wordt, wil ie ze wsl liever aan een actieve poster kwijt die de rest van dat groepje ook kent.
wie stonder er eigenlijk nog op de reservelijst, want volgens mij kwamen die er niet in voorquote:Op zondag 26 februari 2006 14:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
2 Ellen fans die hier ook al een tijdje rondzwerven.
Ze hebben ook www.ellenfansite.nl enzo..
Ze willen ze keigraag hebben !
dat had ik al eerder gezegdquote:Op zondag 26 februari 2006 16:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jij bent dus geen actieve poster denk![]()
en ik snap niet waarom jildau en kirsten voorrang krijgenquote:Op zondag 26 februari 2006 16:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik snap niet dat Timmai voorrang krijgt..
Niemand.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wie stonder er eigenlijk nog op de reservelijst, want volgens mij kwamen die er niet in voor![]()
toen ik reageerde wist ik nog niet dat dizer de kaarten gekregen had en dat een groepje Fok!kers gaan, so don't blame mequote:Op zondag 26 februari 2006 16:09 schreef chansadres het volgende:
Ik denk dat Dizer totaal genegeerd wordt als ie dat had gedaan
Ik vind dat Mark ze heeft gegeven aan Fok:Ido en dat de kaarten dus meer gemeenschappelijk bezit zijn...
doen we ik durf mijn stem wel uit te brengen hoor hier op het forumquote:Op zondag 26 februari 2006 16:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Als de 14 meeters nou mij een mailtje sturen?
Dan is het een anonieme stemming en zo geregeld
Zullen we dat a/d groep overlaten of we beslissen dat zo te doenquote:Op zondag 26 februari 2006 16:29 schreef charmed_angel het volgende:
de user die willen moeten ze zich hier aan melden.... dan gaan de 14 die meegaan stemmen
dit was ook een voorstelquote:Op zondag 26 februari 2006 16:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zullen we dat a/d groep overlaten of we beslissen dat zo te doen?
quote:Op zondag 26 februari 2006 16:32 schreef chansadres het volgende:
Gaan we een poll openen hoe we beste kunnen stemmen
Poll is niet te beveiligen voor alleen die 14..dus ik zeg:quote:Op zondag 26 februari 2006 16:32 schreef chansadres het volgende:
Gaan we een poll openen hoe we beste kunnen stemmen
die van mij weet je alquote:Op zondag 26 februari 2006 16:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Poll is niet te beveiligen voor alleen die 14..dus ik zeg:
Of alle 14 mailen mij, of ze maken hun stem kenbaar in het topic.
Ik denk dat een mailtje makkelijker is
Er is geen reservelijst meer. De enige die er nog opstond is Fir3fly en die gaat al.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:34 schreef chansadres het volgende:
Als er een reservelijst is dan vind ik dat die eerst moet worden geraadpleegd en gekeken moet worden wie allemaal nog recht heeft om mee te gaan. Daarna kunnen we kijken wie we persoonlijk graag meewillen...
ja en babette staat hoger dan Kirstenquote:Op zondag 26 februari 2006 16:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vind het echt zielig. Timmai staat veel lager dan Kirsten.
Ik vind het gewoon zielig gedoe. Meer niet.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:51 schreef Dizer het volgende:
Jongens. Ik heb al tig keer gezegd LAAT HET RUSTEN. Straks komt timmai en zegt ie dat ie niet wil gaan. Dan is er geen probleem. En CDP, hou je nou gewoon rustig, want als je zo doorgaat, verpest je het alleen maar.
Ik vind dat jij puur op eigen belang aan het reageren bent. Jij wil die twee uit eigen belang erbij hebben. Dus hou nou gewoon op. Ik vraag het voor de 1000e keer heel vriendelijkquote:Op zondag 26 februari 2006 16:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon zielig gedoe. Meer niet.
Uit eigen belang?quote:Op zondag 26 februari 2006 16:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind dat jij puur op eigen belang aan het reageren bent. Jij wil die twee uit eigen belang erbij hebben. Dus hou nou gewoon op. Ik vraag het voor de 1000e keer heel vriendelijkEn laat het nou even een dag rusten.
Dat is trouwens niet waar. Hans staat als enige nog hoger als Kirsten op de nieuwe lijst...quote:Op zondag 26 februari 2006 16:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja en babette staat hoger dan Kirsten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |