Als feyenoord na ... miunten tegen een club als heracles/rbc/willem2 achterstaat, piepen jullie ook zoquote:Op zondag 26 februari 2006 15:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Hoe jij over me denkt, boeit me verder niets. Dat er al volop gejankt wordt na 5 minuten is geen mening, maar een feit.![]()
Edit hem dan wegquote:Op zondag 26 februari 2006 15:06 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zulke reacties kun je in het liververslag kwijt. Trollen is ook niet gewenst. [afbeelding]
Gewoon niet reageren en doe allemaal maar gewoon volwassen nu.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:08 schreef space-kees het volgende:
[..]
de enige die in dit topic aan t janken is.. ben JIJ!!![]()
Eerst een waarschuwing.quote:
quote:
Jullie?quote:Op zondag 26 februari 2006 15:08 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Als feyenoord na ... miunten tegen een club als heracles/rbc/willem2 achterstaat, piepen jullie ook zo
okeeyquote:Op zondag 26 februari 2006 15:09 schreef pfaf het volgende:
[..]
Gewoon niet reageren en doe allemaal maar gewoon volwassen nu.
Ja, ok, maar ik bedoel meer een lokaal station. Dat dus 80% van de tijd verslag van Ajax doet, en het niet als "een van de vele wedstrijden" ziet....quote:Op zondag 26 februari 2006 15:19 schreef Erwtensoep het volgende:
radio1.nl
uhm iets als at5 radio... noordholland radio.... radio amsterdam? moet je even google raadplegen!quote:Op zondag 26 februari 2006 15:20 schreef Greetings het volgende:
[..]
Ja, ok, maar ik bedoel meer een lokaal station. Dat dus 80% van de tijd verslag van Ajax doet, en het niet als "een van de vele wedstrijden" ziet....
Wie is Theo Davidsquote:Op zondag 26 februari 2006 15:36 schreef MrDoegewoon het volgende:
Soms is FM 2006 zooooo leuk he:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |