Zijn we toch slimmer dan je denkt.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:47 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik loop liever geen risico. Als ik me dan toch hier begeef wil ik het onderste uit de kan.
Ok, maar mag ik als ik tijdens BB6 tijd heb wel weer caps plaatsen denk je?quote:Op zondag 26 februari 2006 01:48 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Daar leest amper iemand.![]()
En voor de rest heb je gelijk, maar de mods eigenlijk ook, die hebben zoiets van: HBB is niks, laat die SC maar lopen.... Nogmaals: ik zie het als een stukje voorbereidend werk voor BB6.![]()
2 SC makan dan. Ontopic en offtopicquote:Op zondag 26 februari 2006 01:48 schreef CartWOman het volgende:
[..]
En voor de rest heb je gelijk, maar de mods eigenlijk ook, die hebben zoiets van: HBB is niks, laat die SC maar lopen.... Nogmaals: ik zie het als een stukje voorbereidend werk voor BB6.![]()
Lees ik daar dat jij dan weer als "blauwe" terugkomt? *hoop, hoop*quote:Op zondag 26 februari 2006 01:48 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Kom anders naar het forum van Snaptnix!! als dat tenminste mag van haarquote:Op zondag 26 februari 2006 01:49 schreef BONG4002 het volgende:
Ik denk dat als HBB voorbij is en dit forum een roestig slotje krijgt, ik te vinden ben in GC voornamelijk, dus als jullie me willen zien ben ik daar
Nietes is het eerste wat ik lees als ik binnenkomquote:Op zondag 26 februari 2006 01:48 schreef CartWOman het volgende:
[..]
True, maar bij iedereen die binnenkomt: 15 zwaaiposts. Idem bij diegene die weggaat. En dat gáat maar door... Dat kan echt anders de volgende BB. Bijv. wel melden dat je weggaat maar dat niet iedereen je uit hoeft te zwaaien, en viceversa. Dequote:Op zondag 26 februari 2006 01:46 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik vind het zelf wel plezierig.
En het hoeft voor mij niet bij elk wissewasje, als je even een wijntje bent gaan halen b.v.![]()
Maar ik vind het fijn ook om te weten dat iemand weg gaat. Anders ben je nog tegen diegene aan het 'kletsen' terwijl die allang weg is b.v.
Dat bezwaar zie ik niet zo. En is toch een beetje het SC'en denk ik.
Goed idee en nog een apart topic voor caps only, anders krijgen we de discussie weer dat er teveel caps geplaatst worden.quote:
Volgens mij zijn dat gefrustreerde Tanja posters. Daar las ik ook al wat in de trend van 'geen SC'quote:Op zondag 26 februari 2006 01:49 schreef Yolande het volgende:
Ik begrijp echt niet waarom NU, terwijl we nog maar een weekje hebben er allemaal mensen vallen over het zwaaien en het offtopic kletsen, had de ergenis gelijk de eerste week naar buiten gebracht.
Waarschijnlijk is HBB met een maand-je verlengdquote:Op zondag 26 februari 2006 01:49 schreef Yolande het volgende:
Ik begrijp echt niet waarom NU, terwijl we nog maar een weekje hebben er allemaal mensen vallen over het zwaaien en het offtopic kletsen, had de ergenis gelijk de eerste week naar buiten gebracht.
Ik hoop het!quote:Op zondag 26 februari 2006 01:51 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nietes is het eerste wat ik lees als ik binnenkom![]()
Kom je dan tijdens BB6 weer terug als modje ook?![]()
Dat zal ik ook zeker doenquote:Op zondag 26 februari 2006 01:51 schreef melke het volgende:
[..]
Kom anders naar het forum van Snaptnix!! als dat tenminste mag van haar![]()
Precies.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:45 schreef cuall het volgende:
[..]
Daar heb je wel aardig gelijk in, al volg ik de streams wel hoor. Maar zonder forum was ik zeker al afgehaakt, maar de combinatie maakt het toch leuk. Met de nadruk op het forum die het leuk maakt![]()
Laten we het hopen.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is HBB met een maand-je verlengd
Goede voorbereiding is het halve werk immersquote:Op zondag 26 februari 2006 01:47 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik loop liever geen risico. Als ik me dan toch hier begeef wil ik het onderste uit de kan.
Wat wil je in godsnaam veranderen dan, zodra er genoeg gebeurd s er niks aan de hand en kijkt iedereen de streams! Nu ga ik vaak Nl programma's kijken op die laptop en geen HBB dus! Mag ik hier straks niet meer zeggen dat ik ziek ben en zulk soort dingen? Helemaal niet meer zwaaien? Haal dan gewoon al die emoticons weg! Stuk makkelijker!!quote:Op zondag 26 februari 2006 01:48 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Jesus nee tochquote:Op zondag 26 februari 2006 01:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is HBB met een maand-je verlengd
Ja! En een zwaaitopicquote:Op zondag 26 februari 2006 01:51 schreef frizti het volgende:
[..]
Goed idee en nog een apart topic voor caps only, anders krijgen we de discussie weer dat er teveel caps geplaatst worden.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |