Dus de concurrent legt er geld op toe en houdt zich niet aan de gestelde prijzen?quote:Op zondag 26 februari 2006 01:29 schreef roedeledokie het volgende:
Ik aan de klant inzage in die offerte gevraagd, blijkt die klootoog van een concurrent gewoon, om werk te houden, de materialen aan een prijs lager dan de officiele inkoopprijs aan t verkopen te zijn????
(de prijzen voor in en verkoop liggen vast!)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Was dat maar zo!!! de inkoopprijzen en kortingen etc. liggen allemaal vast!quote:Op zondag 26 februari 2006 01:34 schreef sungaMsunitraM het volgende:Lang
leve
de
vrije
markt
@ TS: misschien moet je slimmer gaan inkopen
I.D.D.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:36 schreef pierce het volgende:
[..]
Dus de concurrent legt er geld op toe en houdt zich niet aan de gestelde prijzen?
Houzeau?quote:Op zondag 26 februari 2006 01:37 schreef roedeledokie het volgende:
Was dat maar zo!!! de inkoopprijzen en kortingen etc. liggen allemaal vast!
'De gestelde prijzen' ?quote:Op zondag 26 februari 2006 01:36 schreef pierce het volgende:
[..]
Dus de concurrent legt er geld op toe en houdt zich niet aan de gestelde prijzen?
Ach, dat zal die concurent ook niet zo lang doen lijkt mequote:Op zondag 26 februari 2006 01:37 schreef roedeledokie het volgende:
Die gek gaat dus gewoon om klanten te krijgen zijn eigen geld meebrengen naar de klant???
Nee, dit merk is een typisch bijna alleen in NL gebruikt produkt. gemaakt door een NL bedrijf.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:38 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Houzeau?
Misschien koopt hij wel groot en slim in, of in Duitsland ofzo?
Prijsafspraken tussen bedrijven maken mag niet.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:36 schreef pierce het volgende:
[..]
De fabrikant!!quote:Op zondag 26 februari 2006 01:39 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
'De gestelde prijzen' ?
Wie stelt die prijzen dan?
En je punt is?quote:
Mag niet, gebeurd wel!!! (op mega schaal)quote:Op zondag 26 februari 2006 01:46 schreef existenz het volgende:
[..]
Prijsafspraken tussen bedrijven maken mag niet.Ik haal de NMA erbij!!
![]()
![]()
![]()
Dan heb je de verkeerde fabrikant.quote:
Dus moet je niet zeikenquote:Op zondag 26 februari 2006 01:47 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Mag niet, gebeurd wel!!! (op mega schaal)
Moet ik dan maar thuis blijven???quote:Op zondag 26 februari 2006 01:47 schreef existenz het volgende:
[..]
En je punt is?
90% vd supermarkten verkoopt Coca Cola onder de gestelde prijs van Coca Cola. (Ja zelfs nu nog).
Ach, als ie het nog een paar keer doet gaat ie misschien wel op zijn muil.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:29 schreef roedeledokie het volgende:
Ik vraag me echt af waar sommige bedrijven mee bezig zijn???
Ik breng een op deugdelijke prijzen gefundeerde offerte uit voor een alarminstallatie aan een klant.
Krijg ik vandaag een telefoontje van die klant dat ie ook een offerte van een concurrent heeft gekregen en dat deze op 2000 eurie totaalprijs 800 euro goedkoper is dan mij!!!
Ik aan de klant inzage in die offerte gevraagd, blijkt die klootoog van een concurrent gewoon, om werk te houden, de materialen aan een prijs lager dan de officiele inkoopprijs aan t verkopen te zijn????
Nu wil die klant van mij dat ik hem de materialen aan op zijn minst net zo'n bedrag gun, hij wil mij het werk wel gunnen nl.
Ik heb er echter geen zin in om te gaan werken en nog geld naar de klant toe te brengen!!!![]()
Vraag ik beter meteen een bijstandsuitkering aan of zo??
(de prijzen voor in en verkoop liggen vast!)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, een cursus marketing volgen...quote:Op zondag 26 februari 2006 01:48 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Moet ik dan maar thuis blijven???
Nee, heb ik niet, ik ken hun produkt door en door, doet t altijd, ik ga geen billige troep bij lui aan de muur schroeven om dan daarna 10 keer per week op garantiebasis terug te gaan.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:47 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Dan heb je de verkeerde fabrikant.
Jezus, ben je lui ofzo?
Het mag onder voorwaarden (die zeer ruim zijn godzijdank).quote:Op zondag 26 februari 2006 01:49 schreef Robin__ het volgende:
Je mag volgens de wet toch helemaal niets onder inkoopsprijs verkopen?? (omdat je zo de markt naar de klote helpt)
Eu dus niet, mijn klanten eisen zoals blijkt de zelfde lage prijs van mij en dat hou ik als eenmanszaak dus NIET lang uit!!quote:Op zondag 26 februari 2006 01:51 schreef Drasss het volgende:
Als bedrijven onder de inkoop prijzen gaat zitten en je weet dat ze daarmee verlies maken moet je er gewoon vanuit gaan dat ze dat niet lang vol kunnen houden. Het beste is dan om je eigen prijzen te handhaven en proberen met je geleverde kwaliteit een beter product te leveren. Goede service zijn voor een klant deze tijd veel meer gevraagd dan een goedkopere prijs.
P.s. was al 4 uur kwijt aan het maken van een nette offerte, het eerste bezoek, maken tekeningen, brengen offerte en het doorspreken daarvan!quote:Op zondag 26 februari 2006 01:51 schreef Drasss het volgende:
Als bedrijven onder de inkoop prijzen gaat zitten en je weet dat ze daarmee verlies maken moet je er gewoon vanuit gaan dat ze dat niet lang vol kunnen houden. Het beste is dan om je eigen prijzen te handhaven en proberen met je geleverde kwaliteit een beter product te leveren. Goede service zijn voor een klant deze tijd veel meer gevraagd dan een goedkopere prijs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |