quote:Op zondag 26 februari 2006 13:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
God, Jezus, dit is toch ook wel echt dramatisch slecht.
De Blueroom was echt zo tof.quote:
Ze doet de Pabo, toch?quote:Op zondag 26 februari 2006 13:36 schreef WithMe het volgende:
Wat is er toch van haar geworden?
Ik wou het net zeggen. Superstar.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat commentaar van HJ!quote:Op zondag 26 februari 2006 13:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, eerst deed ze jouw opleiding, nu de mijnequote:
Ellen en Floortje gaan knallen, Raffaëla gaat het verknallen!quote:Op zondag 26 februari 2006 13:39 schreef chansadres het volgende:
Ik vond het een opmerkelijke keuze voor Raffaëla door de jury. Mijn houten hart
Had dan iets lekkers uptempo disco gedaan...
Ellen kan lekker knallen denk ik en Floortje ook
Ja, het is wel sneu, maar het is ook hilarisch. Die kop die ze trekt.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:43 schreef Svensational het volgende:
Ach, ik vind het toch wel sneu voor Alice hoor, ze wordt echt helemaal afgemaakt!
quote:Op zondag 26 februari 2006 13:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar goed, terugkijkend was Idols 2 toch wel het slechtste jaar. Van de 10 finalisten waren er 5 eigenlijk gewoon megaslecht: Meike, Robin, Alice, Eric en JK.
Dit jaar waren dat Serge, I-Jay en Ariel, bij Idols 1 alleen Joel en Jim.
Je vergeet Renske dit jaarquote:Op zondag 26 februari 2006 13:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar goed, terugkijkend was Idols 2 toch wel het slechtste jaar. Van de 10 finalisten waren er 5 eigenlijk gewoon megaslecht: Meike, Robin, Alice, Eric en JK.
Dit jaar waren dat Serge, I-Jay en Ariel, bij Idols 1 alleen Joel en Jim.
En dan die grote politiepet en die aansteker in d'r troel, zag er echt niet uit.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Zo kwam ze wel over.. Met die dunne, zwabberende armen en dat ingevallen hoofd.
.
Ik doe dit jaar niet mee aan dat circus!quote:Op zondag 26 februari 2006 16:03 schreef Natalie het volgende:
Da's waar ook.. 't Is Carnaval in 't zuiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |