Amen.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:01 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Ik verwacht jullie ALLE 30 a.s. zaterdag gewoon op de afgeplakte stoelen met de gevraagde ster van je Idool in je handen. Nu kappen zeg, zal nog eens iets regelen![]()
Goed gezegd!quote:Op maandag 27 februari 2006 18:01 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Ik verwacht jullie ALLE 30 a.s. zaterdag gewoon op de afgeplakte stoelen met de gevraagde ster van je Idool in je handen. Nu kappen zeg, zal nog eens iets regelen![]()
Om wat te doen?quote:Op maandag 27 februari 2006 18:06 schreef superhero87 het volgende:
Raffaela komt morgen bij mij in de straat!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze komt bij mijn oude basisschool op bezoekquote:
Feestje vanavond. Boven de rivieren. Dus geen carnavalquote:Op maandag 27 februari 2006 18:16 schreef chansadres het volgende:
Wat zijn jouw plannen Lynx?
quote:Op maandag 27 februari 2006 18:16 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Feestje vanavond. Boven de rivieren. Dus geen carnaval
Wat laat?quote:Op maandag 27 februari 2006 18:19 schreef superhero87 het volgende:
Ik moet zometeen naar de tandarts voor controle![]()
Ik wist helemaal niet dat Bridget en Dido elkaar niet mochtenquote:Op maandag 27 februari 2006 18:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Uit hetRoeltopic
, dat schijnt Bridget gepost te hebben in het gastenboek op Dido haar site. EN ja, het was d'r echt schijnt, ze heeft het op zo'n feest ook gezegd en de IP's klopten
.
ik heb geen prettige ervaringen met de tandartsquote:Op maandag 27 februari 2006 18:20 schreef superhero87 het volgende:
[..]
19.00 uur... Is normaal hier hoor![]()
Als er maar niks aan mn tanden mankeert![]()
Mijn controles zijn altijd rond een uur of 10quote:Op maandag 27 februari 2006 18:20 schreef superhero87 het volgende:
[..]
19.00 uur... Is normaal hier hoor![]()
Als er maar niks aan mn tanden mankeert![]()
Ojee, good luckquote:Op maandag 27 februari 2006 18:22 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Mijn controles zijn altijd rond een uur of 10
En ik weet al dat bij mn volgende bezoek m'n verstandskies getrokken moet worden.
*ril* binnenkort al? Of nog een paar weekjes uitstel.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:22 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Mijn controles zijn altijd rond een uur of 10
En ik weet al dat bij mn volgende bezoek m'n verstandskies getrokken moet worden.
quote:Op maandag 27 februari 2006 18:24 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ojee, good luck![]()
Half jaar geleden toen ik er was moest ik van mijn tandarts vaker flossen. Heb ik dat gedaan?
Nee![]()
Dat merkte ik tijdens de uitzending alquote:Op maandag 27 februari 2006 18:21 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat Bridget en Dido elkaar niet mochtenwel lachen.
Ik moet een splintje dragen 's nachts (een watte?) een splintjequote:Op maandag 27 februari 2006 18:24 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ojee, good luck![]()
Half jaar geleden toen ik er was moest ik van mijn tandarts vaker flossen. Heb ik dat gedaan?
Nee![]()
Oh zucht, dat is echt lamequote:Op maandag 27 februari 2006 18:26 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ik moest beter poetsen, ging hij me met een spiegel laten zien hoe dat precies moest.
![]()
Ja van Nathalie wist ik het wel, die maakten ze altijd belachelijk.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat merkte ik tijdens de uitzending al. Ze had aan velen een hekel
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |