Ja he damn, ik wilde no more drama horenquote:Op zondag 26 februari 2006 01:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb er ook zin in door de nummers maar zonder Kliek
Ik nietquote:Op zondag 26 februari 2006 01:01 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ja he damn, ik wilde no more drama horen![]()
Geweldig, daar ben ik van overtuigt.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:02 schreef superhero87 het volgende:
Ben wel benieuwd hoe Floortje Because of you gaat zingen![]()
Door het hysterische gekrijs van Mary ja. Dat kan Angelique niet..die is beheerst.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:02 schreef superhero87 het volgende:
Nou zegDat nummer is echt briljant!
Ben wel benieuwd hoe Floortje Because of you gaat zingen![]()
Jaaaaaa geweldig hè, dat wordt echt een van de beste avonden ooit!quote:Op zondag 26 februari 2006 01:28 schreef Lynx666 het volgende:
Mên, kan niet wachten tot 4 maart.
"Because of you"Live
door Floortje
een aantal meters verderop
![]()
Ik zie het wel.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:38 schreef Lynx666 het volgende:
Niemand die het ziet denk ikIedereen slaapt al
Het kan me nu niet snel genoeg weer zaterdag wordenquote:Op zondag 26 februari 2006 01:38 schreef WithMe het volgende:
[..]
Jaaaaaa geweldig hè, dat wordt echt een van de beste avonden ooit!![]()
Het zal doodstil zijn op het forum!quote:Op zondag 26 februari 2006 01:41 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Het kan me nu niet snel genoeg weer zaterdag worden![]()
Een dagje geen getroll en geflame in IDOquote:Op zondag 26 februari 2006 01:46 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Het zal doodstil zijn op het forum!![]()
Wat wil je dan?quote:Op zondag 26 februari 2006 01:54 schreef Burdie het volgende:
Floortje mag nu echt oprotten hoor
Net als Raffaëlla
Maar Ellen hoeft ook weer niet te winnen
Dat vraag ik me ook ernstig af.quote:
En érg jammie in de backstage showquote:Op zondag 26 februari 2006 01:59 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dan nog veel liever Christon.
Die was wel érg goed op de radio vanmiddag bij Eddy Zoey
Ja, een echte singer-songwriter. Hij komt er echt wel. En wat een contrast met Harm.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:59 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dan nog veel liever Christon.
Die was wel érg goed op de radio vanmiddag bij Eddy Zoey
Ik denk dat dat vooral door haar liedjeskeuze kwam. De meeste spreekt het doorsnee Idols-publiek totaal niet aan...quote:
Die hadden ze niet eens bij de laatste 20 moeten stoppenquote:Op zondag 26 februari 2006 02:00 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ja, een echte singer-songwriter. Hij komt er echt wel. En wat een contrast met Harm.
Dat ben ik niet helemaal met je eens. Ze zingt toch hele bekende nummers, maar misschien is ze wel echt meer een soul-artiest dan een pop-idool. Ik denk dat zij er sowieso wel komt, ze heeft ook absoluut de goede uitstraling en houdingquote:Op zondag 26 februari 2006 02:00 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat vooral door haar liedjeskeuze kwam. De meeste spreekt het doorsnee Idols-publiek totaal niet aan...
Ik zie wel een tweede Roger in Christonquote:Op zondag 26 februari 2006 02:00 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ja, een echte singer-songwriter. Hij komt er echt wel. En wat een contrast met Harm.
Kan best, iddquote:Op zondag 26 februari 2006 02:03 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik zie wel een tweede Roger in ChristonDie kan nu ook lekker zijn eigen muziek schrijven en spelen/zingen. Gaat helemaal goedkomen met 'm
Harm zal ook wel lekker doorgaan in de muziek, maar zal niet snel in de FRS te koop zijn. Met zn bandje kan ie nog wel ff teren op zn Idols-bekendheid
Ik wilde em ook graag horen..maar 't mocht weer eens niet zo zijnquote:Op zondag 26 februari 2006 01:01 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ja he damn, ik wilde no more drama horen![]()
Ik neem m'n oordopjes vast mee.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:28 schreef Lynx666 het volgende:
Trusten ieder die gaat slapen![]()
Mên, kan niet wachten tot 4 maart.
"Because of you"Live
door Floortje
een aantal meters verderop
![]()
Ze zingt wel goed, maar heeft totaal geen sterren-uitstraling.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik neem m'n oordopjes vast mee.
Dat wordt zo'n enorme verkrachting..
Zeg gewoon je afspraak of whatever af danquote:Op zondag 26 februari 2006 13:21 schreef Ayaxola het volgende:
Ik baal nog steeds dat ik niet kan zaterdag![]()
Nee, ik moet waterpoloën, en kon dit weekend ook al nietquote:Op zondag 26 februari 2006 13:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Zeg gewoon je afspraak of whatever af dan
De Kelly Clarkson versie kan nooit door Floortje worden overtroffen.. Marescha daarentegen...quote:Op zondag 26 februari 2006 13:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik neem m'n oordopjes vast mee.
Dat wordt zo'n enorme verkrachting..
Marescha kan wel door Floortje worden overtroffenquote:Op zondag 26 februari 2006 13:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
De Kelly Clarkson versie kan nooit door Floortje worden overtroffen.. Marescha daarentegen...
quote:Op zondag 26 februari 2006 13:24 schreef Burdie het volgende:
[..]
Marescha kan wel door Floortje worden overtroffen
Dat wordt pas een verkrachting.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:30 schreef Ayaxola het volgende:
En heeft Raffaëla toch d'r Don't Cha nog![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |