Voor ons nog onduidelijkerquote:Op zondag 26 februari 2006 01:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee gisteren had ik het per MSN over de SC, niet over de SV. Sorry, was niet helemaal duidelijk inderdaad.
Daar wordt meestal aan gerefereerd om de zaak enigszins leesbaar te houden. Het is wel heel sneu als je echt denkt dat het alleen omquote:Op zondag 26 februari 2006 01:33 schreef melke het volgende:
Wat een overdreven toestand zeg... Sorry hoor. Volwassen mensen die zich irriteren aan zwaaismileys.. Hoezo komischLees er dan gewoon overheen....
Dit is geen chatroom, Melke, maar een discussieforum over HBB. Natuurlijk is er plaats voor een SC-topic, maar laat het dan ook voornamelijk over HBB gaan. De policy en FAQ staan er niet voor niets.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:33 schreef melke het volgende:
[..]
Wat een overdreven toestand zeg... Sorry hoor. Volwassen mensen die zich irriteren aan zwaaismileys.. Hoezo komischLees er dan gewoon overheen....
Het forum staat vol plaatjes en met een Zweeds-Nederlands vertaal site kom je een eind.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:35 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ja dan zal het wel wat langer duren voordat ze reageren op je, maar maakt toch niet uit kan je ook geen commentaar krijgen.
Nee, hoorquote:
Hej lieve Morwenquote:
Ik snap je wel, je probeert iets duidelijk te maken, (dat je niet precies weet wat het is)ik had het anders verwoord, maar dat is persoonlijk, ik voel me iig niet aangesprokenquote:Op zondag 26 februari 2006 01:31 schreef Pinball het volgende:
[quote]
Opleiding, smaak, whatever. Daarmee geef ik al aan dat ik niet precies weet wat het is, en ik vermeed 'intelligentie' nog wel speciaal.
Als een 2de SC de oplossing is, en er is draagvlak voor, waarom niet?quote:Ik denk niet dat dat de oplossing is. Ik heb al vaker gezegd dat de SC zoals die nu is wat mij betreft prima kan bestaan, want daar is blijkbaar vraag naar. Maar er zijn ook een hele hoop users die liever een wat meer substantiele SC hebben waar dat smiley gegooi en gezwaai gewoon overgeslagen wordt.
Daarbij hoort ook vaak een wat andere humor, wat vanmiddag weer even bleek in het Tanja topic toen APK F_L 'beledigde'. De helft van de mensen hadden gewoon niet door dat dat een grap was.
Nu kunnen die nergens terecht, want hier in deze SC is het echt niet te harden. Dus misschiem moeten er wel 2 SC reeksen komen bij BB6, zodat de wat verschillende persoonlijkheden allemaal hun ei kunnen leggen zonder elkaar in de weg te zitten.
We hebben best door dat het geen chatroom is, maar we hebben elkaar bijna allemaal leren kennen tijdens BB dus vandaar dat we hier zittenquote:Op zondag 26 februari 2006 01:36 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dit is geen chatroom, Melke, maar een discussieforum over HBB. Natuurlijk is er plaats voor een SC-topic, maar laat het dan ook voornamelijk over HBB gaan. De policy en FAQ staan er niet voor niets.
Morwen, ook eindelijk weer thuis. Of heb je je met moeite van de streams kunnen losweken.quote:
echt top-cappers hebben ze er nog niet he ?quote:Op zondag 26 februari 2006 01:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het forum staat vol plaatjes en met een Zweeds-Nederlands vertaal site kom je een eind.
Vind het gewoon leuk om te volgen want HBB is niet leuk.
Dat bedoel ik dus ook met de regels aanscherpen bij een volgende BB.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:35 schreef Muerte het volgende:
[..]
Nee hoor ik heb geen zere benen, dus je schopt maar een eind weg, maar mischien ligt het toch niet helemaal aan de users alleen en had er van de blauwen en roden ook wat meer actieve response uit kunnen gaan.
Daar zeg ik toch niks over? Lezen.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
We hebben best door dat het geen chatroom is, maar we hebben elkaar bijna allemaal leren kennen tijdens BB dus vandaar dat we hier zitten
Lekker hoorquote:Op zondag 26 februari 2006 01:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej lieve Morwen![]()
![]()
Je valt met de neus in de boter
quote:Op zondag 26 februari 2006 01:38 schreef Yolande het volgende:
[..]
Morwen, ook eindelijk weer thuis. Of heb je je met moeite van de streams kunnen losweken.![]()
![]()
Dit is internet Pinball, zwaaien, offtopic gepraat, whatever. Maak je niet druk. Het is maar een chat....quote:Op zondag 26 februari 2006 01:36 schreef Pinball het volgende:
[..]
Daar wordt meestal aan gerefereerd om de zaak enigszins leesbaar te houden. Het is wel heel sneu als je echt denkt dat het alleen omgaat.
Je schopt maar een eind raak hoor, trek wel scheenbeschermers aan voor de veiligheidquote:Op zondag 26 februari 2006 01:30 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Perfect verwoord, Snap.![]()
Het lijkt of de streams nog amper worden gevolgd, en wat mij ook enorm stoort is het cónstante gezwaai en gekus, dit beslaat vaak 3/4 van het topic... dat daar nu commentaar op komt verbaast me niks.
Om dit nu nog om te turnen is te laat, 9 dagen voor het einde. Maar toch is het goed dat dit ter sprake komt, dan is de verbazing minder groot als bij een evt. BB6 de regels flink worden aangescherpt.
Als ik hiermee tegen zere benen schop: het zij zo.
Alleen CW hebben we de pech dat HBB erg slecht en saai is.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:36 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dit is geen chatroom, Melke, maar een discussieforum over HBB. Natuurlijk is er plaats voor een SC-topic, maar laat het dan ook voornamelijk over HBB gaan. De policy en FAQ staan er niet voor niets.
Zeker weten!quote:Op zondag 26 februari 2006 01:35 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ok het is op de streams gewoon saai tijdens BB5 werd er gewoon veel geluld en gediscuseerd over de streams.
Nu is t heel veel minder omdat er geen zak gebeurd.
Dus gebeur er hier gewoon gezellig gepraat.
En geen felle discusies.
Het is HBB dus geen echte BB als BB6 vann start gaat zal er vast veel meer gedicusserd worden en minder gechat
Ik heb ze aanquote:Op zondag 26 februari 2006 01:38 schreef Yolande het volgende:
[..]
Morwen, ook eindelijk weer thuis. Of heb je je met moeite van de streams kunnen losweken.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |