Wees niet bang.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:17 schreef thedude0 het volgende:
dit topic zal wel weer gesloten worden om een onduidelijke reden die helemaal nergens mee te maken heeft
Hijs al wel weer terugquote:Op zondag 26 februari 2006 00:38 schreef Tain het volgende:
MMaRsu
Lekker ook tijdens Peri's vakantie
Wel lange 2 minuten danquote:Op zondag 26 februari 2006 00:58 schreef Renesite het volgende:
Het waren 2 geweldige minuten
Nu moet deze kale gabber het even alleen doenquote:Op zondag 26 februari 2006 11:28 schreef peristilius het volgende:
Bedankt partner, je hebt in ieder geval niet gereld toen ik weg was, maar gelijk als ik terug ben word je uit de crew gekickt.
Bernie moet meteen op blauw!quote:Op zondag 26 februari 2006 11:29 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nu moet deze kale gabber het even alleen doen![]()
Gewoon om jou te etteren ben ik nu al in staat om in te gaan op het aanbod om weer hier te gaan modden.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:37 schreef Tomasso het volgende:
Bedankt MMaRsu, je was een goede mod!
daggla
Je hebt nog wel je trots toch?quote:Op zondag 26 februari 2006 13:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gewoon om jou te etteren ben ik nu al in staat om in te gaan op het aanbod om weer hier te gaan modden..
Je dacht toch niet dat ik het meende hequote:Op zondag 26 februari 2006 14:07 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Je hebt toch nog wel je trots toch?
Nou ja, dat dacht ik van Shaolin ook.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat ik het meende he.
Ik schrok al.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat ik het meende he.
quote:Op zondag 26 februari 2006 14:17 schreef capibar het volgende:
Toppie, Mmarsu, je was de beste mod die gam ooit gehad heeft.
Reeds geintoxikeert, sloeg je met harde hand alle spam en slowchat aan de kant.
Mmarsu, de beste mod van het land.
Dank je voor je mailquote:Op zondag 26 februari 2006 13:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gewoon om jou te etteren ben ik nu al in staat om in te gaan op het aanbod om weer hier te gaan modden..
direct natuurlijkquote:Op zondag 26 februari 2006 14:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dank je voor je mail
Wanneer kun je?
quote:Op zondag 26 februari 2006 14:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dank je voor je mail
Wanneer kun je?
Ik heb ook gemailt!quote:Op zondag 26 februari 2006 14:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dank je voor je mail
Wanneer kun je?
Is je man weer een paar daagjes weg?quote:Op zondag 26 februari 2006 14:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dank je voor je mail
Wanneer kun je?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |