superhero87 is jarig dus!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:23 schreef superhero87 het volgende:
Door de boosheid vergeet ik dat ik bijna jarig ben![]()
LOL, ik zie hem nu ook pasquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:32 schreef Yeahinho het volgende:
Shit, over een half uur is ie pas jarig dus.
Kan iemand de TT even aanpassen?
Maar verwacht nie tdat ik het steeds ga veranderen in (over 25 minuten), (over een kwartier) en (over 2 minuten).quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:32 schreef Yeahinho het volgende:
Shit, over een half uur is ie pas jarig dus.
Kan iemand de TT even aanpassen?
Kunnen we beter aan jou vragenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:33 schreef portable het volgende:
sorry, maar wie ben je?
Dat heb ik toch gedaanquote:
Je mag me volgende week zaterdag wel steunenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:36 schreef WithMe het volgende:
Oh ja, en sterkte.
Ik ken superherowhatever niet, wat heeft hij/zij met idols te maken?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:34 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Kunnen we beter aan jou vragen.
Ik ken jou niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:37 schreef portable het volgende:
[..]
Ik ken superherowhatever niet, wat heeft hij/zij met idols te maken?
Ik heb werkelijk geen ideequote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:27 schreef Lippie85 het volgende:
Op welk tijdstip ben je geboren?
Een user die vaak in IDO te vinden is misschien?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:37 schreef portable het volgende:
[..]
Ik ken superherowhatever niet, wat heeft hij/zij met idols te maken?
Dan wat een trieste topic zeg. oehhhhhhhquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:38 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Een user die vaak in IDO te vinden is misschien?
Ja, houdoe he, ga dat maar tegen iemand anders vertellen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:40 schreef portable het volgende:
[..]
Dan wat een trieste topic zeg. oehhhhhhh
Hey portable, alles goed?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:40 schreef portable het volgende:
[..]
Dan wat een trieste topic zeg. oehhhhhhh
Kan ik je ook interesseren in een nieuwe avatar?quote:Op zondag 26 februari 2006 00:01 schreef superhero87 het volgende:
haha bedankt dan maar nog een keerNu voel ik me pas jarig
![]()
![]()
jullie mogen ook wat Lucie Silvas, Angelique en Maria sharapova foto's plaatsen om topic een beetje op te vrolijken![]()
![]()
zou je een best of avatar maken van Angelique, of is dat een beetje teveel gevraagdquote:Op zondag 26 februari 2006 00:04 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Kan ik je ook interesseren in een nieuwe avatar?
quote:Op zondag 26 februari 2006 00:01 schreef superhero87 het volgende:
haha bedankt dan maar nog een keerNu voel ik me pas jarig
![]()
![]()
jullie mogen ook wat Lucie Silvas, Angelique en Maria sharapova foto's plaatsen om topic een beetje op te vrolijken![]()
![]()
Ik kan misschien wat fragmenten plukken uit het Hoogtepunten filmpje van de Idols site?quote:Op zondag 26 februari 2006 00:05 schreef superhero87 het volgende:
[..]
zou je een best of avatar maken van Angelique, of is dat een beetje teveel gevraagd![]()
Dat zou super leuk zijnquote:Op zondag 26 februari 2006 00:08 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik kan misschien wat fragmenten plukken uit het Hoogtepunten filmpje van de Idols site?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |