ik weet niet wat jij gewend bent, maar wij doen niet aan wurgsex....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Als er morgen sprake is van een moordpartij weten we wie de schuldige is.
Your place... ik heb ouders... en ik wil er hard tegenaanquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
New York City zal spoedig in de maak zijn
your place or mine
Als dat toch eens zou gebeuren.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:11 schreef Fannetje het volgende:
Goed zo Ellen!
En jammer van Angelique, maar het was natuurlijk wel een beetje te verwachten..
Volgende week Raffaela eruit, finale tussen Ellen en Floortje!
quote:
Goed punt. Alle topposters zitten óf bij Idols, óf kunnen helaas niet mee vanwege andere bezighedenquote:
Hij zei dat hij z'n frustraties van Idols in een nachtelijk avontuur zou richten ofzo, en hij ad het over doodverwensingen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik weet niet wat jij gewend bent, maar wij doen niet aan wurgsex....
Paris.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:13 schreef dolfg het volgende:
1 relativerende opmerking: met een Paris Bennett of Katharine McPhee of Lisa Tucker had iedere Idols finalist van de afgelopen drie jaar gelijk kunnen inpakken.
Het is hier natuurlijk wel de Idols van de marges.
Er zit werkelijk geen enkel idool in volgens de letter van de wet van Simon Cowell:
"It's about likeability, it's not about being good, it's about being great."
"Great" heb ik in al die jaren Idols nog nooit iemand horen zingen.
Ik hoop het echt.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
de 2 finalisten staan al naast elkaar
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
de 2 finalisten staan al naast elkaar
voor volk, vaderland en.... Angeliquequote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:13 schreef Dizer het volgende:
Your place... ik heb ouders... en ik wil er hard tegenaan![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:15 schreef Lippie85 het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Raf en Flo, go go go!!!
Raf laten winnen en dan de nageboorte van haar kind op de stoep van Henkjan deponeren.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:09 schreef superhero87 het volgende:
Wie moet ik nu volgende week steunenThis sucks bigtime!
Had je liever Raf eruit gewild dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als er morgen sprake is van een moordpartij weten we wie de schuldige is.
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:17 schreef Funkytrip het volgende:
Pff, heb net alles op internet effe terug gezien, maar waarom is Raphaella er niet uit? Die komt echt zwaar zangtalent te kort
En nu mijn favo eruit
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:18 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Had je liever Raf eruit gewild dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |