Ik ben het deels met je eens, maar qua stemgeluid vind ik Angelique en Raffaëla gewoon prettigerquote:Op zondag 26 februari 2006 11:51 schreef Dizer het volgende:
Ellen is gewoon de beste! Zij is de enige eigenlijk die vanaf het begin (samen met Angelique) gewoon hunzelf zijn gebleven! Ellen is gewoon echt, ze staat daar gewoon eerlijk en oprecht. Ze durft met echte nummers aan te komen waar niemand van gehoord heeft en toch maakt ze er iets moois van! Ja, Ellen.. jij verdient het om te winnen!
Amenquote:Op zondag 26 februari 2006 11:51 schreef Dizer het volgende:
Ellen is gewoon de beste! Zij is de enige eigenlijk die vanaf het begin (samen met Angelique) gewoon hunzelf zijn gebleven! Ellen is gewoon echt, ze staat daar gewoon eerlijk en oprecht. Ze durft met echte nummers aan te komen waar niemand van gehoord heeft en toch maakt ze er iets moois van! Ja, Ellen.. jij verdient het om te winnen!
Kwa stemgeluid had ik altijd een twijfel tussen Ellen en Angelique. Waarom Angelique mijn favoriet was, is gewoon omdat ze zo leuk en open was en dat ze de oudste van de rest was. Ellen heeft IMO ook de beste stem. Zij heeft gewoon dat rock/jazz stem, en zo is dus ook mijn muzieksmaakquote:Op zondag 26 februari 2006 11:54 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Ik ben het deels met je eens, maar qua stemgeluid vind ik Angelique en Raffaëla gewoon prettiger
Angelique had moeten winnen
Heb een feestje aanstaande zaterdag dus ik moest helaas verstek laten gaan...quote:Op zondag 26 februari 2006 12:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waarom ga jij niet naar de halve finale?
Heb ik ookquote:Op zondag 26 februari 2006 12:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb een feestje aanstaande zaterdag dus ik moest helaas verstek laten gaan...
baal ontzettend want het wordt een historische avond.. Ellen naar de finale![]()
Het is toch ook een wedstrijd?quote:Op zondag 26 februari 2006 11:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In elk gesprek met Floortje laat ze wel de woorden "platencontract" en "winst" vallen, en dan laat ze daarna zo'n schaapachtige lach horen om het wat proberen te ontkrachten maar ze is gewoon zo met het wedstrijd-element bezig
Maar ik snap de jury ook niet meer, 'je hebt het helemaal'. Surequote:Op zondag 26 februari 2006 12:26 schreef Natalie het volgende:
En dan vergeet ik nog helemaal: traantjes laten vloeien als mensen je aanspreken op je zwangerschap en de mogelijke consequenties voor je zangcarrière.
klopt, maar als je denkt dat je toekomst van het winnen van zo'n wedstrijd afhangt heb je niet veel zelfvertrouwen... Kennelijk denkt Floortje dat ze er zonder het winnen van Idols niet komt... De rest, met name Ellen, geniet er gewoon van en weet dat als je talent hebt er altijd wel iets op je pad komt. Ik zie Floortje ook helemaal niet genieten, alles wat ze zegt, alles wat ze doet is plastic (van wie zou ze dat hebbenquote:
Van d'r omgebouwde vader?quote:Op zondag 26 februari 2006 13:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zie Floortje ook helemaal niet genieten, alles wat ze zegt, alles wat ze doet is plastic (van wie zou ze dat hebben)
Is het ook niet!quote:Op zondag 26 februari 2006 13:57 schreef Ivatje het volgende:
Ellen is misschien een aardige meid, maar wel te saai en te gewoon voor een idol!
Ik zie helemaal niets in haar en haar stem vind ik niet prettig...![]()
Het is volgens mij niet terecht dat zij er nog is!![]()
Ik vond het wel 'apart' dat ze erbij vermeldden dat 'ze er ook wel zou komen zonder Idols te winnen'. Had iets van: is dit een stille hint naar de kijkers toe?quote:Op zondag 26 februari 2006 13:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar ik snap de jury ook niet meer, 'je hebt het helemaal'. Sure
Nee hoor. Slechts praktijkervaring. Roger is ver gekomen zonder Idols te winnen (eigen keus), Hind is ver gekomen zonder de winst, Bas&Joel, Jimquote:Op zondag 26 februari 2006 14:25 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik vond het wel 'apart' dat ze erbij vermeldden dat 'ze er ook wel zou komen zonder Idols te winnen'. Had iets van: is dit een stille hint naar de kijkers toe?
quote:Op zondag 26 februari 2006 14:28 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nee hoor. Slechts praktijkervaring. Roger is ver gekomen zonder Idols te winnen (eigen keus), Hind is ver gekomen zonder de winst, Bas&Joel, Jim
quote:Op zondag 26 februari 2006 14:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
een mislukt songfestival avontuur noem ik niet "best ver gekomen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |