Gaat weer hard idd!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:05 schreef Lippie85 het volgende:
Zo man alweer bijna vol, straks weer 3 nieuwe
Je loopt wel iets te hard van stapel met al je doodsverwensingenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zoals jij dat doet bij Angelique, doe ik dat bij Floortje
smaak heeft iedereen...... sommige een goede en in sommige gevallen zeer twijfelachtig.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:03 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Zou het niet zomaar kunnen dat ik gewoon smaak heb?
Nou nou nou, dat is toch niet nodig....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee... die KUT Floortje is lekker... echt die Floortje is niet meer dan een GEIT die alleen maar kan bleren op 1 manier. Eigenlijk zou je haar moeten afslachten en shoarma van makenVies wijf met een vies moeder
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat maakt het Idolsforum zo leuk..
Geile slet!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
we kunnen ons ook in een woeste vrijpartij storten.... dan zijn we die kutuitslag zo vergeten![]()
Ik strooi niet met verwensingen tegen Angelique.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zoals jij dat doet bij Angelique, doe ik dat bij Floortje
Ik zat echt zeven kleuren stront te schijten. Ik vreesde echt voor Raf. En nu is mijn tweede keus er uit. En mijn laatste keus zit er in.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:05 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Jij bent echt heel pissed nu he?.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:05 schreef Croupouque het volgende:
Nou ja. Na de verkiezing van Pim Fortuyn als Grootste Nederlander Aller Tijden en de Televizierring voor Jantje Smit is het doorgaan van Ellen eigenlijk ook niet zo'n grote verrassing.
Waar heb jij naar gekeken vanavond?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:05 schreef Croupouque het volgende:
Nou ja. Na de verkiezing van Pim Fortuyn als Grootste Nederlander Aller Tijden en de Televizierring voor Jantje Smit is het doorgaan van Ellen eigenlijk ook niet zo'n grote verrassing.
Maar ik wel tegen Floortje.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:06 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik strooi niet met verwensingen tegen Angelique.
Goh of je leest de vorige topics even door....wordt toch vaak genoeg aangegeven waarom ze er zo nep uitziet/doetquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:04 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Of je geeft gewoon antwoord op de vraag?
Psies!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:05 schreef Croupouque het volgende:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:05 schreef WithMe het volgende:
Maar wat geweldig dat Ellen door is, ik had het eerlijk gezegd echt niet meer verwacht.
Juist wel. Het is gewoon een saaie doos. Punt! En lelijk. En ze lijkt op Celine Dion. Erger kan gewoon nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:05 schreef dolfg het volgende:
[..]
Nou nou nou, dat is toch niet nodig....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |