Herman heeft een odolquote:
Floortje is gewoon de beste.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:02 schreef Lynx666 het volgende:
Waarom is Floortje nep volgens zovelen?
Je kunt ook overdrijven.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Floortje is de reden dat Angelique naar huis moet. Floorjte is de reincarnatie van de duivel ofzo, of zijn rechterhand. Dat verklaart ook waarom Lynx666 er voor gaat. 666.
Nee nu gaat Ellen naar de finale ookquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:02 schreef Fir3fly het volgende:
Nou ja, nu maar hopen dat ik volgende week Ellen live kan uitzwaaien![]()
Moet je je oogkleppen eens afdoenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:02 schreef Lynx666 het volgende:
Waarom is Floortje nep volgens zovelen?
Ja, ik ben een beetje emo, laat mequote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:02 schreef Fir3fly het volgende:
Das dan weer positief, volgende week feest!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:02 schreef Fir3fly het volgende:
Nee... die KUT Floortje is lekker... echt die Floortje is niet meer dan een GEIT die alleen maar kan bleren op 1 manier. Eigenlijk zou je haar moeten afslachten en shoarma van makenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:01 schreef WithMe het volgende:
Wat een mooie avond met een terechte uitslag!![]()
Vergeet m'n nickname niet, Danzig staat bekijkt om z'n duivelsaanbidderij!!!!!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Floortje is de reden dat Angelique naar huis moet. Floorjte is de reincarnatie van de duivel ofzo, of zijn rechterhand. Dat verklaart ook waarom Lynx666 er voor gaat. 666.
Zou het niet zomaar kunnen dat ik gewoon smaak heb?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
jeetje wat een haatquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:03 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Zou het niet zomaar kunnen dat ik gewoon smaak heb?
Ja, dat was een foutjequote:
Of je geeft gewoon antwoord op de vraag?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:03 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Moet je je oogkleppen eens afdoen![]()
je negeert mequote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:03 schreef Dizer het volgende:
Nee... die KUT Floortje is lekker... echt die Floortje is niet meer dan een GEIT die alleen maar kan bleren op 1 manier. Eigenlijk zou je haar moeten afslachten en shoarma van makenVies wijf met een vies moeder
![]()
![]()
Zoals jij dat doet bij Angelique, doe ik dat bij Floortjequote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:04 schreef WithMe het volgende:
Ga je frustraties op een andere manier uiten Dizer.
Dat maakt het Idolsforum zo leuk.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:04 schreef Fir3fly het volgende:
Wat een haat en nijd hier. Om een tv-programma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |