ik vanaf half 9 alquote:Op zondag 26 februari 2006 11:44 schreef B_BOY het volgende:
ja tuurlijk ben al vanaf 10 uur wakker.
vinde ut gek.quote:Op zondag 26 februari 2006 11:46 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik vanaf half 9 altoen was ik hier ook al maar was er geen mens
nee zo voelt het wel..maar heb niks gedronken gisteravondquote:Op zondag 26 februari 2006 11:45 schreef B_BOY het volgende:
kater zeker
achja de kater komt later he dat weetje maar gewoon weer een pilske vatte dan komt alles goed.
mn mond deed zeer, en kon toch niet meer slapenquote:
Best wel eigenlijkquote:
dan is het een tekort aan alcohol.quote:Op zondag 26 februari 2006 11:49 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nee zo voelt het wel..maar heb niks gedronken gisteravond
ja ik ben al 2 dagen bezig hoorquote:Op zondag 26 februari 2006 11:50 schreef snopprinses het volgende:
[..]
kan ik die goed inhalen komende dagen
quote:Op zondag 26 februari 2006 09:47 schreef Bupatih het volgende:
Zo, Marlii is weg!
Kom maar tevoorschijn, jongens!
ik blijf dan altijd nog een uur liggen ofzoquote:Op zondag 26 februari 2006 11:49 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
mn mond deed zeer, en kon toch niet meer slapen
tja, jullie lagen gewoon nog in bed je roes uit te slapen, stelletje slaapkoppenquote:
jij bent dan ook een lambal.quote:Op zondag 26 februari 2006 11:50 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik blijf dan altijd nog een uur liggen ofzo![]()
ik nietquote:Op zondag 26 februari 2006 11:50 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik blijf dan altijd nog een uur liggen ofzo![]()
vakantie is het maar het is ook carnaval en dan moet je feesten neit slapen.quote:Op zondag 26 februari 2006 11:51 schreef carmiie het volgende:
[..]
helemaal niet![]()
het is gewoon vakantie, dan mag het![]()
carnavalquote:Op zondag 26 februari 2006 11:51 schreef B_BOY het volgende:
[..]
vakantie is het maar het is ook carnaval en dan moet je feesten neit slapen.
ik ben altijd vroeg wakkerquote:Op zondag 26 februari 2006 11:51 schreef B_BOY het volgende:
[..]
vakantie is het maar het is ook carnaval en dan moet je feesten neit slapen.
wie ik? Omdat ik last van mn mond heb? Ruilen?quote:Op zondag 26 februari 2006 11:54 schreef B_BOY het volgende:
mietjes...
kom richting het zuiden danquote:Op zondag 26 februari 2006 12:01 schreef carmiie het volgende:
dat ligt niet aan mij, ik vind het wel leuk hoor
maar :
a) niemand is er
b) het word hier amper gevierd
c) als ik alleen ga kom ik misschien mensen uit mijn klas tegen
maar als er mensen waren zou ik wel gaan
ik ga altijd mee met trainen .. alleen nu toevallig niet omdat dat niet gaat met mn mondquote:Op zondag 26 februari 2006 11:59 schreef B_BOY het volgende:
omdat je niet gaat trainen,
en carmiie omdat ze geen carnaval viert.
Ik heb het maar geaccepteerd hequote:
Geloof me, dat heeft iedereen al gedaan hier!quote:
Estafette-pijpenquote:Op zondag 26 februari 2006 12:04 schreef B_BOY het volgende:
ik ben benieuwd wat voor sport jij doet als je daar je mond bij nodig hebt.
das afgesproke.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:05 schreef carmiie het volgende:
[..]
daar is het nou al te laat voor![]()
volgend jaar misschien![]()
je komt gewoon.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:06 schreef carmiie het volgende:
[..]
misschien he
maar ik zal mn best doen om te komen![]()
![]()
is goed meid.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:08 schreef carmiie het volgende:
[..]
dan kom je me maar ontvoeren
maar dan moet jij wel naar amerika komen he![]()
turnen, maar om nou te moeten rollen, op kop te staan met een mond waar nog hechtingen in zitten en die ontzettend dik isquote:Op zondag 26 februari 2006 12:04 schreef B_BOY het volgende:
ik ben benieuwd wat voor sport jij doet als je daar je mond bij nodig hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |