Gij heldinquote:
ik heb geen vriendquote:Op zondag 26 februari 2006 01:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gij heldin!
Maar alles goed en wel...enzo
met veel hartjes en vrolijkheid
Maar waarom heb je nog steeds een vriend?![]()
![]()
!!!!111one!!!!!shift+1
PALTOS!quote:Op zondag 26 februari 2006 01:23 schreef Bupatih het volgende:
!!!!111one!!!!!shift+1
Heb je ook eentje met minder tekst en meer plaatjes?quote:Op zondag 26 februari 2006 01:24 schreef Paltos het volgende:
[..]
Hier vind je een tutorial. Niet voor gevoelige kijkers.![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 01:24 schreef DjDev het volgende:
O o o oo
Zal ik mijn animated gifs showen![]()
Nee, maar mag deze wel volgens de policy?quote:Op zondag 26 februari 2006 01:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Heb je ook eentje met minder tekst en meer plaatjes?
Nou, het is wel een válse vlecht, hè?quote:Op zondag 26 februari 2006 01:25 schreef Paltos het volgende:
[..]
Nee, maar mag deze wel volgens de policy?![]()
-p, cultuurbarbaar.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:27 schreef Canisfire het volgende:
Ik ben verliefd iedereen mag het weten.
Ik ben verliefd daarom ben ik zo blij
! Sampson![]()
Samson.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:27 schreef Canisfire het volgende:
Ik ben verliefd iedereen mag het weten.
Ik ben verliefd daarom ben ik zo blij
! Sampson![]()
Dat was toch ook iets met Janneke de maan?quote:Op zondag 26 februari 2006 01:29 schreef Paltos het volgende:
Gertje, kom je bij me slapen, want ik ben zo bang.
De nacht is koud en donker, en duurt ook veel te lang.
Neen. Die is ook zonder 'p'.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:29 schreef Canisfire het volgende:
Oohja Sampson was die rookwaar met die leeuw
Weetje ik zie nu voor me hoe die Gert bij die kerel met die baart in de mand kruiptquote:Op zondag 26 februari 2006 01:29 schreef Paltos het volgende:
Gertje, kom je bij me slapen, want ik ben zo bang.
De nacht is koud en donker, en duurt ook veel te lang.
Danny Verbiest.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:30 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Weetje ik zie nu voor me hoe die Gert bij die kerel met die baard in de mand kruipt
Ja, Samson ziet buiten iets bewegen en dan zingt Gertje (eerste climax)quote:Op zondag 26 februari 2006 01:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat was toch ook iets met Janneke de maan?![]()
Damn! Wat zijn ze toch tof!quote:Op zondag 26 februari 2006 01:31 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ja, Samson ziet buiten iets bewegen en dan zingt Gertje (eerste climax)
"Het is de maaaaaaan, die..."
Schitterend.![]()
Niet wie speelt hem nu dan ?quote:Op zondag 26 februari 2006 01:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Danny Verbiest.
Maar die speelt geen Samson meer!
heb je alleen die sneeuw/regen erover gegooid of ook zelf het persoontje getekend?quote:Op zondag 26 februari 2006 01:30 schreef DjDev het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb nog meer mooie shops maar die post ik zometeen
Vette shizzle!quote:Op zondag 26 februari 2006 01:30 schreef DjDev het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb nog meer mooie shops maar die post ik zometeen
Phoe! Samson was alleen maar op niveau ten tijde van de eerste en tweede CD.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:31 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Niet wie speelt hem nu dan ?
Is hij te druk met het zorgen voor Robin! ?
Die een zeker B. van T. en een A. Van .T daar gedumpt hebben.
Ik heb wat hulp gehad bij het tekenenquote:Op zondag 26 februari 2006 01:32 schreef snopprinses het volgende:
[..]
heb je alleen die sneeuw/regen erover gegooid of ook zelf het persoontje getekend?
Peter Thyssen.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:31 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Niet wie speelt hem nu dan ?
Is hij te druk met het zorgen voor Robin! ?
Die een zeker B. van T. en een A. Van .T daar gedumpt hebben.
okquote:Op zondag 26 februari 2006 01:33 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ik heb wat hulp gehad bij het tekenen
Dat waren ze wel.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:33 schreef Canisfire het volgende:
De Olsen twins zijn geen mooie meisjes.
Ik vind die erg mooiquote:Op zondag 26 februari 2006 01:35 schreef snopprinses het volgende:
[afbeelding]
deze heb ik afgelopen week gemaakt en bewerkt
Hoi, engel!quote:Op zondag 26 februari 2006 01:35 schreef snopprinses het volgende:
[afbeelding]
Die wel wie is dat?quote:Op zondag 26 februari 2006 01:35 schreef snopprinses het volgende:
[afbeelding]
Hehe..jaquote:Op zondag 26 februari 2006 01:36 schreef Pluto_Nium het volgende:
Die onderste is eng man, net aliens of zo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |