Samsung D600quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:04 schreef Pluto_Nium het volgende:
Mijn abbonement loopt binnekort af en dan mag ik een nieuwe uitzoeken
Weet iemand toevallig nog een mooie![]()
Waarschijnlijk wel jaquote:
Inderdaad, vriendin krijgt hem ook, zonder aansluitkosten was een aanbieding ofzoquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:06 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Whuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
[..]
die is mooi ja![]()
Dat is standaard ongeveerquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:06 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Inderdaad, vriendin krijgt hem ook, zonder aansluitkosten was een aanbieding ofzo
waarom dat danquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:08 schreef Blaxje het volgende:
Ik heb de 730 van Samsung. Aan 't begin wel leuk enzo. Maar zo spuugzat nu.
Ik wil een slide telefoooooonquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:08 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Dat is standaard ongeveer![]()
[..]
waarom dat dan
Ik zal m'n giro wel ff mailen. Krijg ik er dan ook eentje?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:11 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
tsja![]()
ik krijg er 1
weet alleen nog neit welke![]()
surequote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:12 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik zal m'n giro wel ff mailen. Krijg ik er dan ook eentje?![]()
Ik vond het zelf ook vrij overbodig. Ik ben trouwens niet de bedenker van de nieuwe OP, enkel de aanvuller.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:11 schreef HuHu het volgende:
Ik wil niet zeuren hoor Messenga, maar als bedenker van de OP zou je toch op z'n minst de moeite kunnen nemen om de [Link vorige topique] in te vullen.
Kijk... dat mijn klonen dat niet doen oké, maar van een mod verwacht je dat toch wel.
het is dat jij het zegtquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:14 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik vond het zelf ook vrij overbodig. Ik ben trouwens niet de bedenker van de nieuwe OP, enkel de aanvuller en tevens te lui een link te copy pasten
D600 schijnt beter te zijn, is dat zo?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:13 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
sure![]()
[afbeelding]
die bedoelde ik dus![]()
Je bent blauw... dat is genoeg.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:14 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik vond het zelf ook vrij overbodig. Ik ben trouwens niet de bedenker van de nieuwe OP, enkel de aanvuller en tevens te lui een link te copy pasten
Jep.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:15 schreef Messenga het volgende:
[..]
D600 schijnt beter te zijn, is dat zo?
Pest me eens niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:15 schreef HuHu het volgende:
[..]
Hoezo... je hebt stiekem je bericht ge-edit zeker.
Ik heb 'm ook in de quote staan.
ik kijk keek las vegasquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:17 schreef HuHu het volgende:
[..]
Volgens mij lieg je, want je zit te Fok!ken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |