En hoe!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:34 schreef tonks het volgende:
Omdat je soms stiekem ook in onz modde.
Het ging niet over mij hoor, maar over MMaRsu.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:38 schreef Knut het volgende:
Ja, je was geweldig!
Verkapte solli GAM modquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:40 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Het ging niet over mij hoor, maar over MMaRsu.
Scheelde wel weer serverbelasting, die gedeletete posts.quote:
Jij was niet geweldig, jij bent het.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:40 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Het ging niet over mij hoor, maar over MMaRsu.
Zie de GAM mod taken meer als FA taken.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:42 schreef veldmuis het volgende:
[..]
GAM
Pauperforum.
PSP dit, XBOX dat, NINTENDO, hier, SEGAMEGADRIVE daar
Nee, dankje.
Ik wilde Knut al verbeteren inderdaad, maar ik wilde eerst dit even opgemerkt hebben!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:42 schreef tonks het volgende:
[..]
Jij was niet geweldig, jij bent het.
Ow, nou. We houden nog steeds van je hoor.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:42 schreef veldmuis het volgende:
[..]
GAM
Pauperforum.
Nee, dankje.
Ik oefen vast even!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:43 schreef tonks het volgende:
[..]
Zie de GAM mod taken meer als FA taken.
Ik krijg op de een of andere manier deze post niet gewist. Yvonne?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:44 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ow, nou. We houden nog steeds van je hoor.![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:44 schreef veldmuis het volgende:
Als iemand posts mist kan dat kloppen!
Ten eerste is het VEldmUIs en ten tweede...die zijn weg.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:46 schreef tonks het volgende:
Waar is mijn post VELDMUIS
nintendo is leuk, de rest zuigtquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:42 schreef veldmuis het volgende:
[..]
GAM
Pauperforum.
Nee, dankje.
Chuck Norris nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:49 schreef Roi het volgende:
MMaRsu had wel raad geweten met dit baggertopic
je hield het geeneens vol als weblogger.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:52 schreef tonks het volgende:
[..]
Hey pas maar op als ik GAM mod ben edit ik die reactie!
Ik ben zelf weggegaan kutaltoquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:54 schreef PsyCha het volgende:
[..]
je hield het geeneens vol als weblogger.
Weer niks gescoord vanavondquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:53 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Zo klopt je post ten minste. Kutyoghurt!
Nee! ben zelfs een week lang niet naar buiten geweest. kut tentamens.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:58 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Weer niks gescoord vanavond![]()
![]()
OMG![]()
Stel je het weekend voor pussydeluxe voor. Haar autoriteitsfiguur met blauwe gloed is datgene kwijt wat ze cheil vondquote:
Hey, ze heeft stofje en je collegamod nog!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:02 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Stel je het weekend voor pussydeluxe voor. Haar autoriteitsfiguur met blauwe gloed is datgene kwijt wat ze cheil vond
jij bent 19, nog vrij, blauw, en limburgs!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:02 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Stel je het weekend voor pussydeluxe voor. Haar autoriteitsfiguur met blauwe gloed is datgene kwijt wat ze cheil vond
Niemand zou MMaRsu als mod kunnen vervangen. Het is gewoon niet hetzelfde.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:00 schreef veldmuis het volgende:
Ik heb enkele posts verwijderd. Jullie maken het er zelf naar.
Sorry. Ik deed echt m'n best.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:02 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Niemand zou MMaRsu als mod kunnen vervangen. Het is gewoon niet hetzelfde.![]()
Ik zeg toehappen heur Pussyquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
jij bent 19, nog vrij, blauw, en limburgs!
Tsja....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:02 schreef tonks het volgende:
[..]
Hey, ze heeft stofje en je collegamod nog!
Hmm, wat betekend die Tsja....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:04 schreef Tha_T het volgende:
Tsja....
Je haat dus tha_terminator?!?!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:09 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dat mag je verder zelf invullen....
Is dat een jaquote:
*del*quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:13 schreef tonks het volgende:
En ik zou toch zweren dat het tha_terminator was.. Is MMaRsu weer bezig geweest?!
edit: verkeerde schermquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:14 schreef veldmuis het volgende:
del tonks.*
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:16 schreef Bupatih het volgende:
MMaRsu
Laatste bezoek: heel lang geleden
Foly Huck!quote:1 uur, 56 minuten geleden
Oh ja, een heel uur en nog wat minuten. Nee, dan zou ik ook zeggen: Pleur op!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:16 schreef Bupatih het volgende:
MMaRsu
Laatste bezoek: heel lang geleden
quote:
quote:Laatste bezoek: 1 uur, geleden
quote:Laatste bezoek: 1 uur, 1 minuten geleden
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:21 schreef NJ het volgende:
Hè fuck. Nu moet ik weer in ONZ gaan modden.
Watquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
We troosten onszelf met de gedachten aan het geen wat nog zou hadden kunnen komen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:23 schreef Roi het volgende:
Eigenlijk missen jullie hem heel erg en maken jullie grapjes om er maar niet echt over toe hoeven denken
Misschien zijn daar eventueel redenen voor, ik ga het voor je opzoekenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:26 schreef Dirkh het volgende:
Volgens mij heeft een gedeelte van de crew een tyfus hekel aan MMaRsu
Doe de groeten aan K-rinquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:28 schreef Messenga het volgende:
[..]
13 feb.
Anyway, ik moet ff mn zusje van een feestje halen.
Kunnen die 13 antillianen die er net over heen zijn gegaan geen auto rijden?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:28 schreef Messenga het volgende:
[..]
13 feb.
Anyway, ik moet ff mn zusje van een feestje halen.
Ja maar ik kom nooit in PUB en k-rin wel, dus als hij haar ziet kan hij haar de groeten doen..quote:
Ze is 12quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kunnen die 13 antillianen die er net over heen zijn gegaan geen auto rijden?
Meneer? Je kunt dit topic beter even volgen: Tot ziens Shmoopy, Hoi MMaRsuquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:31 schreef Croupouque het volgende:
Licht me even in; wie is dat, waar was hij mod van en waarom moet hij weg?
MMarSu is van Pussydeluxe modde in ONZ GAMquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:31 schreef Croupouque het volgende:
Que?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
MMarSu is van Pussydeluxe modde in ONZ GAM
Hij was in ieder geval langer mod dan jij! Ha!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:31 schreef Croupouque het volgende:
Ah, een grapje dus.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:32 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Meneer? Je kunt dit topic beter even volgen: Tot ziens Shmoopy, Hoi MMaRsu
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
MMarSu is die ene van Pussydeluxe en hij modde in ONZ GAM
quote:
Alles wat ik doe is extreem kort maar heftig, vraag maar aan de vrouwtjes.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij was in ieder geval langer mod dan jij! Ha!![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:35 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Alles wat ik heb is extreem kort maar heftig, vraag maar aan de vrouwtjes.
Pussydeluxe is nog 40!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hoe zat het nou met pussydeluxe en Yvonne?.
quote:MMaRsu zei :
Ey Frenzy deze is voor jou want je hebt een slotje op je fotoboek geflikkerd en ik WEET dat je hier kijkt :
AHAHAHAH TRIESTE GOZER PLS
Jij bent zo lelijk dat zelfs de ranzigste chlamidia hoer je nog niet zou willen als je haar 300 euro voor een pijpbeurt gaf
Kom niet triest doen domme nerd, ga lekker op de foto staan met boothbabe chicks
Ik vond m een aardige jongen.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:40 schreef RaymanNL het volgende:
Ik mis MMarSu elke minuut van de dag![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 15:40 schreef RaymanNL het volgende:
Ik mis MMarSu elke minuut van de dag![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:48 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ten eerste is het VEldmUIs en ten tweede...die zijn weg.
Kan me niet schelen hoe jullie erover denken, ik was het er niet mee eens.
Topickillerquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:16 schreef MMaRsu het volgende:
Heyy goed topic dacht ik zo
Tonks, een duim voor je !
[afbeelding]
Ik wil graag mijn ouders bedanken, zonder hun was dit niet mogelijk geweest. De FA's wil ik ook graag bedanken, anders was ik nooit mod geworden. En nogmaals de FA's bedankt anders had ik niet zo stiekem af kunnen treden.
Slotjequote:Op woensdag 1 maart 2006 02:53 schreef tonks het volgende:
[..]
En wie zei dat je geen slotjes meer kon zetten!
Ja, ja, jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |