De kwaliteit van het Etalagekanaal is inderdaad matig. Weet niet of dat hier aan de kabel ligt, maar ik geloof het niet. De andere zenders zijn namelijk wel top.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:23 schreef Agiath het volgende:
"TV Oranje"
Het klinkt gewoon al zo compleet kansloos
Een paar jaar geleden had je playboy channel op dat etalagekanaal, kijk dat waren nog eens tijdenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:24 schreef veldmuis het volgende:
[..]
De kwaliteit van het Etalagekanaal is inderdaad matig. Weet niet of dat hier aan de kabel ligt, maar ik geloof het niet. De andere zenders zijn namelijk wel top.
Ik vind het echt een geniale zender!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:28 schreef Mastertje het volgende:
TV HOME heeft het standaard, gelukkig zit het ergens rond de 200
Drunken Lullabies is ook vet!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:29 schreef FloggingMolly het volgende:
Tijdje terug was het nog een Amerikaans sportkanaal, was tenminste nog leuk.
TV Oranje(nog altijd wel beter dan Talpa uiteraard)
quote:
gewoon een undercoverinburgeringskanaal.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:34 schreef Mastertje het volgende:
het is ook een koningklijke nederlandsche volksmusiek kanaal...
ze heeft het er niet voor niets bijgezetquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:36 schreef PsyCha het volgende:
[..]
whahahaha, ik dacht dat het een gozer was.
de groeten zijn terugquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:38 schreef veldmuis het volgende:
Gaarne ontopic, anders ben ik genoodzaakt een mod te waarschuwen.
BVD.
Groetjes,
veldmuis
Ik hoopte al op live TV Oranjequote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:40 schreef Mastertje het volgende:
http://www.tvoranje.nl/video/PROMO8/video/wmp_large.html
Dit is toch wel bizar slecht.....maar dat maakt het ook wel weer leukquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:47 schreef veldmuis het volgende:
[afbeelding]
"deze nacht kan niet stuk!"
lekkere kamperquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:51 schreef veldmuis het volgende:
[..]
[afbeelding]
NU OP TV ORANJE!!!!!
Nee swa, dit is geen digitaal. Etalagekanaal heeft superbrakke kwaliteit, als enige overigens.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:52 schreef Mastertje het volgende:
heet dat digitaal?Echt bedroevend vergeleken bij TV Home
Bolle Bobquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:02 schreef GSMboy het volgende:
En is dat kleine bolle rotkind al langsgekomen??
OMG! Als die komt dan lig ik echt kapot.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:02 schreef GSMboy het volgende:
En is dat kleine bolle rotkind al langsgekomen??
waarom doe je altijd opzettelijk mensen pijn?quote:
Doe ik dat?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waarom doe je altijd opzettelijk mensen pijn?
je reacties. maar je snapt natuurlijk wel dat je mij nu in het ootje neemt he?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:35 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Okay.
Geen idee, waarom vind je dat ik mensen pijn doe?
Ja, ik heb het door.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je reacties. maar je snapt natuurlijk wel dat je mij nu in het ootje neemt he?
Kijk je om 19 uur wel ff rob ronalds?quote:
Op OranjeTV?quote:Op maandag 27 februari 2006 18:15 schreef Joene het volgende:
[..]
Kijk je om 19 uur wel ff rob ronalds?
Yup, robbie ronalds heeft daar een halfuurtje / uurtje een showprogrammatjequote:
Welke denk jequote:Op maandag 27 februari 2006 19:28 schreef Thetallguy het volgende:
Op welke zender
Heb je ook al Jannes gezienquote:
Dubbel!quote:
wat een zonde.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:08 schreef zoalshetis het volgende:
en daar zit ik dan met die rukkers van upc...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |