kruisjequote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Die rechter is toch net floortje, zoals ze was opgemaakt in de filmpjes.
Het plaatje doet het niet. Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Die rechter is toch net floortje, zoals ze was opgemaakt in de filmpjes.
wat moet je nou met een blonde cupD secretaresse als je thuis een blond cupD casemanager heb zittenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:03 schreef Dizer het volgende:
Bedoel je als ik met mijn blondine met cupD secretaresse aan het shaggen ben? Echt wel
Ja maar als wij gaan trouwens, dan ben jij niet blond meer, maar brunette, omdat ik daar meer op val. Daarnaast zul je hoogzwanger zijn van ons tweede kindje, Casablanca. Een jongen dusquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat moet je nou met een blonde cupD secretaresse als je thuis een blond cupD casemanager heb zitten
Zegt veel over het publiek dusquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:11 schreef Cee het volgende:
'Don't cha' daar kan je ook geen regel fatsoenlijk in zingen, het is zo beperkt. Een zinnetje, achtergrond koortje herhaalt 't, zinnetje, achtergrond koortje, zinnetje, achtergrond koortje - geen fatsoenlijke uithalen of variatie in toon. Dramatisch zeg.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:10 schreef dolfg het volgende:
Flashdance past wel precies in het Anita Meijer Repertoire van Floortje.
Ik ben klaar met haar, het is week in week uit exact hetzelfde wat ze brengt.
Ondersteund door grote vragende ogen gevolgd door een te brede glimlach.
De trucendoos is leeg, tijd voor een nieuwe doos.
ik bén brunette sufkut [dat blonde zou ik voor jou doen, maar dat hoeft dus niet]quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:11 schreef Dizer het volgende:
Ja maar als wij gaan trouwens, dan ben jij niet blond meer, maar brunette, omdat ik daar meer op val. Daarnaast zul je hoogzwanger zijn van ons tweede kindje, Casablanca. Een jongen dus
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Op die rechter lijkt florotje in de filmpjes, de linker is Henkjan.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Op die rechter lijkt florotje in de filmpjes, de linker is Henkjan.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:10 schreef dolfg het volgende:
De trucendoos is leeg, tijd voor een nieuwe doos.
Zullen we haar dan bij haar tweede naam noemen? Parijs? Of was dat Berlijn?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik bén brunette sufkut [dat blonde zou ik voor jou doen, maar dat hoeft dus niet]
en ik vind 'n dubbele naam toch ook wel stoer, New York blijkt wat dat betreft 'n optie
btw zullen we onze dochter nooit meer Floortje noemen... associeer ik nu toch met dozengedrag
nee, de tweede naam was Belle, vernoemd naar godfather LeBeauquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:15 schreef Dizer het volgende:
Zullen we haar dan bij haar tweede naam noemen? Parijs? Of was dat Berlijn?
Harm werkte op 'n gegeven moment altijd zo ontnuchterend.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:16 schreef WithMe het volgende:
Wat een geweldige avond. Wie mist Harm?
Ik ken geen harmquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:16 schreef WithMe het volgende:
Wat een geweldige avond. Wie mist Harm?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |