En dan zit ik rond de leeftijd dat je zo'n pauperbak zou willen en dan kijk ik eerst naar de opties en daarna pas naar de 0-100 tijdenquote:Op zondag 26 februari 2006 00:38 schreef EsDe het volgende:
[..]
al die getunede middenklas/boodschappenwagens zijn zo ik-wil-wel-maar-ik-kan-geen-echte-sportauto-betalen bakken![]()
Welnee, ik geloof je wel hoor.quote:
Moet je kinderen hebben om station te rijden dan?quote:Op zondag 26 februari 2006 00:48 schreef existenz het volgende:
[..]
En dan zit ik rond de leeftijd dat je zo'n pauperbak zou willen en dan kijk ik eerst naar de opties en daarna pas naar de 0-100 tijden. Vervolgens naar het leasebedrag
. En dan of het een station is, want die hoef ik niet. Kinderen heb ik nie
![]()
So truequote:Op zondag 26 februari 2006 00:36 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Na deze zin was het eigenlijk toch wel duidelijk ...
Wow jij bent een stoere jongenquote:Op zondag 26 februari 2006 01:11 schreef Camplo het volgende:
[..]
Om op het kamp mee in de bagger te rijden maybe.
Neppe Sjonnies. Damn.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:14 schreef Camplo het volgende:
Kon dat maar. Gelukkig hoef ik die niet te betalen =)
Btw wie rijdt er hier nu brommert![]()
Plus ik moet werken voor mn geld.![]()
kleine correctiequote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:51 schreef Rietvaerder het volgende:
HEE! Ik ben de grootste lul hoor
Ja.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:52 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Moet je kinderen hebben om station te rijden dan?![]()
Hoppa, aan de slag dusquote:
Ik gun hem die auto van harte. Moge hij er een leven lang in moeten blijven rijdenquote:Op zondag 26 februari 2006 02:01 schreef hoM3r het volgende:
Die TS maakt dus écht geen grapje, en die kermisauto is écht van hem?
Vervelend, he? als je zelf moet fietsen en d'r rijdt zo'n snoepverpakking voorbijquote:Op zondag 26 februari 2006 07:44 schreef Agiath het volgende:
Dit topic is veranderd in een "pimp-hier-met-je-lelijke-wagen" topic ofzo...
kut sjonnies, ik haat "tuners"
stukje verder lezen dan OPquote:Op zondag 26 februari 2006 11:34 schreef Gstyles het volgende:
TS ik heb maar 1 woord voor wat je allemaal zegt: EENSCH!
Rustig, knaapje... Jouw verkeerde been, niet het mijne.quote:Op zondag 26 februari 2006 11:39 schreef Gstyles het volgende:
Heb het ook alleen over de OP bijdehand![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |