quote:Op zondag 26 februari 2006 14:08 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Maar waar blijft die foto nou? Ben nu toch wel errug benieuwd hoe 267 pk in een NiX eruit ziet.
standaard: max. vermogen 206 kW (280 pk), massa leeg 1545 kg - Nog geen super-feest ... maar toch 5,9 sec naar de 100, standaardquote:Op zondag 26 februari 2006 14:14 schreef Mukie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zo?Maar das voor de 350z
zou je denken?quote:Op zondag 26 februari 2006 14:17 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
standaard: max. vermogen 206 kW (280 pk), massa leeg 1545 kg - Nog geen super-feest ... maar toch 5,9 sec naar de 100, standaard
Dat blok daar heeft ietsje meer, denk'k![]()
die hebben het rijbewijs nog nietquote:
De kindjes kunnen er nog lekker op los fantaseren. De 1 koop een Escalade, de ander een Hummer H2 en weer een ander een Nissan Skyline. Ik vind het wel schattig zoals ze erop los fantaseren, en tegen de tijd dat ze het rijbewijs hebben zit er net genoeg geld in voor een Golfje 2 of zo'n prutsbak zoals de TS heeft.quote:
Ik wacht ook nog steeds met smart op de foto'squote:Op zondag 26 februari 2006 15:07 schreef Googolplexian het volgende:
feauteaux van het über-blok?Het hoeft geen zelf-ontwikkelde Hasselblad opname te zijn, hoor ... gewoon met je gratis RazR mag ook.
Op ZEKER dat hier een deel 2 van komt als er nog geen foto is voor pagina 7quote:
Lul je hebt nog anderhalf uurquote:
Dat wil ik dan ookquote:Op zondag 26 februari 2006 15:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog steeds met smart op de foto'sik bedoel 267 pk uit een 4 cil moet toch wel heeel erg gaaf zijn
![]()
Normale standaard auto'squote:Op maandag 27 februari 2006 12:02 schreef Scorpie het volgende:
Welke auto`s moeten we dan wel in rijden!?![]()
Ja, aan andere velgen heb je ook echt watquote:Op maandag 27 februari 2006 12:08 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Normale standaard auto'sEnige wat aangepast hoeft te worden zijn velgen en ophanging...
Dus dingen waar je werkelijk wat aan hebt
Daar kun je wel degelijk betere wegligging van krijgen jaquote:Op maandag 27 februari 2006 12:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, aan andere velgen heb je ook echt wat
Juh en het werkt ook als een kleine eindvertanding.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Daar kun je wel degelijk betere wegligging van krijgen ja![]()
Minder comfortabel maar zeker wel strakkere wegligging![]()
Ik wist wel dat ik geen automonteur moest wordenquote:Op maandag 27 februari 2006 12:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Daar kun je wel degelijk betere wegligging van krijgen ja![]()
Minder comfortabel maar zeker wel strakkere wegligging![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 12:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ik geen automonteur moest worden
quote:Op maandag 27 februari 2006 12:27 schreef koffiekoekje het volgende:
Haha, best leuk al dat gebash op de TS hoor, maar dat is nu zo onderhand wel leuk geweest. Het is nu wel duidelijk dacht ik zo. Laten we dit topic nu maar weer serieus houden.![]()
OT: TS, hoe lang blijven je bammetjes vers in je auto?
Weet ik veel, ik heb geen auto. En als ik er ooit wel één heb zal het me geen reet kunnen schelen hoe die eruit ziet. Zolang hij maar rijd.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]Veel uber sjonies wisten waarschijnlijk ook niet dat je er betere wegligging door kon krijgen hoor
Die gaan alleen maar voor de bling bling
quote:Op maandag 27 februari 2006 12:27 schreef koffiekoekje het volgende:
Haha, best leuk al dat gebash op de TS hoor, maar dat is nu zo onderhand wel leuk geweest. Het is nu wel duidelijk dacht ik zo. Laten we dit topic nu maar weer serieus houden.![]()
OT: TS, hoe lang blijven je bammetjes vers in je auto?
ze kunnen de 3 ton idd makkelijk halen.quote:Op maandag 27 februari 2006 11:59 schreef nexhil het volgende:
Mijn 100 nx rijdt trouwens al bijna 200.000 KM zonder serieuze problemen, en hij ziet er gewoon leuk uit.
daar kunnen slopel en volkswagen nog wat van leren
je vergeet: dak eruitquote:Op maandag 27 februari 2006 12:07 schreef -Sandstorm- het volgende:
Die auto van TS. Wat een mega-sjonnie![]()
Mensen zoals jou horen van de weg te blijven, stuk schorum.
Je verlangt zeker weer naar de zomer. Raam open, arm eruit, sigaret in je mikkie en maar boos kijken![]()
![]()
psies daar zijn ze voor bedoeld gewoon een betrouwbaar en leuk vervoermiddel met targa dak als extra in de zomer, niet om verpruts te worden als ricerquote:Op maandag 27 februari 2006 13:41 schreef nexhil het volgende:
[..]
Targa, kan niet wachten tot het weer warm buiten is.
Nou inderdaad zeg.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:07 schreef funkmaster het volgende:
nou TS....jij bent idd geen nep-sjonnie
jij bent aan je auto te zien een echte ras-sjonnie, veel succes als palletsorteerder in je leven
die komt er niet heurquote:Op maandag 27 februari 2006 20:58 schreef lipje het volgende:
maar waar blijft die foto van de 267 pk?
Die is om een boom heen gevouwenquote:Op maandag 27 februari 2006 20:58 schreef lipje het volgende:
maar waar blijft die foto van de 267 pk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |