Ach ja, vrouwen. Als het maar rood is toch?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
't is wel een vrouwtje.... maar ze is wel heel blij met der smart hoor
Het was ook te mooi om waar te zijn.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:21 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nee, dat bedoelde ik niet, lieverd.
Rijd dat nou, zo'n Smartquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:22 schreef Poncho het volgende:
[..]
Het was ook te mooi om waar te zijn.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:21 schreef Poncho het volgende:
Oh wacht, je kunt het op 2 manieren opvatten. Rietvaerder, hoe bedoel je precies?
Om eerlijk te zijn rijdt het goed ja.quote:
Volvoquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:21 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ach ja, vrouwen. Als het maar rood is toch?
Mijn ouders hebben binnnekort ook weer een Volvo waarschijnlijk...
Suck my dick.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
![]()
Waarom zou ik in godsnaam jaloers zijn op een smart
Hij is wel zuiniger dan een T5 en de bandjes gaan ook wat langer meequote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
![]()
Waarom zou ik in godsnaam jaloers zijn op een smart
Dat is juist het mooie aan een autoquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:25 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hij is wel zuiniger dan een T5 en de bandjes gaan ook wat langer mee
Vet.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:24 schreef Poncho het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn rijdt het goed ja.
Ik heb een semi-automaat. Hoef niet te schakelen. Het rijdt een stuk relaxter dan wanneer ik met een schakelauto rijd. Vooral in file's is het heerlijk.
Harder dan 140 gaat hij niet, maar ik ben dan ook geen hardrijder. En van buiten ziet hij er klein uit, maar van binnen heb je een bek ruimte.
Zit jij ook op het Volvo forum?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat is juist het mooie aan een autoDat hij zuipt en banden freet
![]()
zolang het niet amerikaans is: AMEN!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
![]()
Mijn bankrekening denkt daar anders over.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
![]()
Zoiets vanuit de dealer kan niks fout aan zijnquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:26 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Jot....
Een V40 Europe Phase II 2 liter uit 2002 met 61000km...
[afbeelding]
Wat voor motor heb je?quote:
Ik ben over naar de dark side! Heb tegenwoordig een kwakkasaki met (binnenkort als ie terugkomt) 799ccquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:27 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik heb al eens tegen een CBR gedragged![]()
Een zwarte! Zo 1 met 2 wielen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:28 schreef Poncho het volgende:
[..]
Wat voor motor heb je?
Ik zou zelf ook graag mijn motorrijbewijs halen.
Oh. ER6?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:29 schreef Wimo. het volgende:
[..]
Ik ben over naar de dark side! Heb tegenwoordig een kwakkasaki met (binnenkort als ie terugkomt) 799cc
De zijwieltjes mochten er eindelijk af?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:29 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Een zwarte! Zo 1 met 2 wielen.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:29 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Alle auto's met voorwielaandrijving en auto's die vallen onder de kleine middenklasse zijn voor vrouwen of voor homo's.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:29 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Alle auto's met voorwielaandrijving en auto's die vallen onder de kleine middenklasse zijn voor vrouwen of voor homo's.
En als je dan je 1.3 ecorunner vol gaat hangen met spoilers moeten ze je helemaal vierendelen met taxi's.
Ja, maar het is nog wel eng hoor.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:30 schreef Poncho het volgende:
[..]
De zijwieltjes mochten er eindelijk af?
Het enige minpunt is dat er in deze geen climate control in zitquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zoiets vanuit de dealer kan niks fout aan zijn
En als je dan je 1.3 ecorunner vol gaat hangen met spoilers moeten ze je helemaal vierendelen met taxi's.
zelfs mijn 850 uit 94 heeft gescheiden climat controlquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:33 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Het enige minpunt is dat er in deze geen climate control in zit
En wat voor auto heb jij?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:29 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Zo! Die's wel mooi zegquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:26 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Jot....
Een V40 Europe Phase II 2 liter uit 2002 met 61000km...
[afbeelding]
Helaas hebben ze idd niet allemaal standaard..... de meeste zelfs nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
zelfs mijn 850 uit 94 heeft gescheiden climat control
Hadden ze dat er ni standaard in kunnen tiefen bij volvo?
't zijn leuke auto's alleen zijn ze fokking duur helaas![]()
Cruise control lijkt me wel fijn ja... dat is het enige wat ik misquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:38 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Helaas hebben ze idd niet allemaal standaard..... de meeste zelfs nietCruise control daarentegen wel
Jep, ideaal, schijnt hetquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Cruise control lijkt me wel fijn ja... dat is het enige wat ik mis![]()
Aftermarket een idee?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Cruise control lijkt me wel fijn ja... dat is het enige wat ik mis![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:35 schreef BaraCuda het volgende:
't zijn leuke auto's alleen zijn ze fokking duur helaas![]()
quote:
Ik heb dat eens nagevraagd bij een (universele) garage toen ik mijn vorige auto nog had, was iets van ¤150 ofzo..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zal wel reteduur zijn om dat er achteraf in te bouwen gok ik
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:43 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
[..]
[afbeelding]
O.a. een Chevrolet Camaro uit 1988.
WHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAAAAAA!1111!!!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:43 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
[..]
[afbeelding]
O.a. een Chevrolet Camaro uit 1988.
Volvo'squote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, dat lijkt me wel
Bara: welke auto's zijn fokking duur?
[..]
Bij het tankstation wel.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:44 schreef Googolplexian het volgende:
[..]zal jij je effe als een vis uit het water voelen op de Nederlandse wegen
Tja, zelfde met BMW's, Audi's en Merc's etc etc. Je betaalt er wat voor, maar dan heb je ook wat..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Volvo's
Niet normaal wat nieuwe en jonge 2e hands volvo's kosten...
Vooral die V70's S60's en dat soort modellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |