Uitvoering is best goed. Maar denk alleen niet dat dit snel blijft hangen bij veel stemmers...quote:
Let er niet op.. die gast is netals Sven.. al vanaf het begin roepen dat ze saaie nummers kiestquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Saai? SAAI? SAAI???????????????
Nee, dat vrees ik ook.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:59 schreef Godlike02 het volgende:
Ze doet het wel goed
Maar denk niet dat het aanslaat bij het publiek![]()
Saai ja.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Juist! SAAI!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Het klonk ook heerlijkquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, dat vrees ik ook.
Je ziet wel heel goed dat ze het leuk vind om te doen...
quote:
Gelukkig zij mag van mij ook haar kleren wel aanhoudenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:57 schreef WithMe het volgende:
Angelique gaat niet poseren, dus daar hebben we niks meer aan.
Meen je dat nou?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Vreselijk gezongen. En een vreselijk outfitje.
Ik zou nu natuurlijk een opmerking over Floortje kunnen maken, maar ik ben nog aan het nagenieten van de optredens van Ellen en Angelique.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:02 schreef WithMe het volgende:
Een saai nummer past inderdaad als een handschoen bij een saaie vrouw.
martijn is toch leuk/liefquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:03 schreef Lauzie het volgende:
Wat is iedereen toch klef met die Martijn altijd..
je kunt het ze niet kwalijk nemen, m'n lief...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:03 schreef Dizer het volgende:
Mensen die dit saai vinden, hebben geen smaak... moeten ze nou eenmaal alleen stamp nummers maken zodat het niet saai is?
Ja, ik meen het. Ze kan me gewoon echt niet boeien.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Meen je dat nou?
Ik bedoel... ze heeft niet gesounmixed maar echt heel ver van Ella Fitzgerald zat ze niet qua uitvoering. (Ella is natuurlijk vele malen beter, maar toch...).
Boeiend zingen betekent niet meteen stampen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:03 schreef Dizer het volgende:
Mensen die dit saai vinden, hebben geen smaak... moeten ze nou eenmaal alleen stamp nummers maken zodat het niet saai is?
Das waar ook.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
je kunt het ze niet kwalijk nemen, m'n lief...
ze zijn de luiers nou eenmaal nog niet ontgroeid......
Floortjequote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:06 schreef babette21 het volgende:
Raf en Floortje gaan 9 v/d 10 keer voor commerciële shit....
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:06 schreef Dizer het volgende:
Dit zijn mensen die vinden dat Baby One More Time van Britney een oldie song is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |