me moeder flowt beterquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:14 schreef Agiath het volgende:
Het lijkt wel een sinterklaasgedichtje
whaha zo'n sukkel wassie echt ja. zo'n pisventje die iedereen verraadde enzoquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:08 schreef Agiath het volgende:
Omg, het is echt te slecht, zo'n kakkerstem die alles perfect articuleerd, echt zo'n nerd die vroeger nooit een biertje durfte te drinken
Whahaha het is zooo slecht
Dat.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:30 schreef nietzman het volgende:
Ik wil de achterkamertjes terug.
Idd.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:30 schreef nietzman het volgende:
You ain't messin' with a golddiggerquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:06 schreef Kizzy het volgende:
Wat ik niet begrijp is zijn antipathie tegen de thuisteelt
Ik neem aan dat hij er liever zelf aan verdiend, dus waarom mogen anderen er niet aan verdienen?
In Nederland mag men wel blowen, maar men mag niet zelf plantjes telen, de tekst geeft nu aan dat er maar enkelen zijn die eraan verdienen, (hijzelf?)
izz hij dat?quote:Op zondag 26 februari 2006 01:43 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
You ain't messin' with a golddigger
[afbeelding]
Eerst dat gehuil dat de 'kloof' tussen burger en politiek gedicht moet worden en nu dit.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:30 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Idd.
De politiek is niet voor / van het gewone volk. Alsjeblieft niet zeg![]()
De drugsverslaafde en wiettelende FOK!'er dus.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:01 schreef juiced het volgende:
Hij bereikt er zo te zien wel het juiste publiek mee.
quote:Op zondag 26 februari 2006 13:04 schreef juiced het volgende:
[..]
De drugsverslaafde en wiettelende FOK!'er dus.
Die neemt momenteel een nummer op met Brinkhorst.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:05 schreef DIA het volgende:
dit gaat echt van triest tot erger
waar is ali b dan?
Ik wil Wim Kok terug.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:30 schreef nietzman het volgende:
Die i love stickers hadden juist wel effect, het heeft veel media aandacht gekregen en werkte ook in op het bewustzijn van het scheuren op de weg.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:14 schreef Mainport het volgende:
Matige poging. Hoeveel zullen zich hierdoor aangesproken voelen en veranderen? Net zo'n treurige actie als die I love-stickers.
Hij bereikt het juiste publiek er wel mee...quote:Op zondag 26 februari 2006 15:07 schreef Natalie het volgende:
Ik hoorde die rap gisteren... Verschrikkelijk. Kijk eens wie erbij probeert te horen
Geloofwaardig is het iig niet.
quote:(Tekst: Marco Roelofs /
Muziek: M. Roelofs, F. Kleuskens, F. Houben, I. Hobus)
De regering zegt
blowen mag niet maar we staan het toe
Een koffieshop mag wiet verkopen
maar waar ´t vandaan komt... vraag niet hoe
Je mag ´t wél roken maar je mag ´t niet telen
Dat vind ik raar, hoe kan je iets dat niet bestaat legaal verdelen?
(refrein)
Da´s toch dope man!
Dat een blowtje zomaar kan
Als je de teler maar niet ziet
Wiede wiede wiede wiet
Doe nou niet zo hypocriet
Half gedogen werkt toch niet
Was ik hier maar de baas
Want dit drugsbeleid is dwaas
´T is op zich geen nieuws dat alcohol pure hard drug is
Dat is al zolang legaal dus waarom spastisch over cannabis?
Met deze politiek wordt de crimineel beloond
Ik heb er niet voor doorgeleerd maar
zo´n beleid noem ik pas stoned
(refrein)
Mijn naam is Gerd Leers, burgemeester van Maastricht
Minder kiddo’s aan de hasj, voel ik als mijn dure plicht
Achtduizend kilo koopt men hier per jaar
Want meer dan een miljoen toeristen komen voor die waar
Illegale kwekers hebben wij niet in de hand
Verbieden helpt niet, er is geen wet tegen bestand
Ik zeg reguleer dan kun je wetten maken
En besparen we de samenleving vele dure knaken
De politie hoeft die kwekers niet meer te gaan vangen
En aan de sterkte van die stuff kun je regels hangen
Duidelijk beleid, dáár kun je mee gaan werken
Neem de proef maar op de som, dan zullen we ‘t merken
(eindrefrein)
Da’s toch dope man!
Dat een blowtje zomaar kan
Als je de teler maar niet ziet
wiede wiede wiede wiet
Doe nou niet zo hypocriet
Half gedogen werkt toch niet
Legaliseer en controleer
wiede wiede wiede wiet
dit is dus heel erg kut voor de kiloprijs.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:52 schreef ErikT het volgende:
Burgemeester Leers van Maastricht heeft met de Heideroosjes het nummer 'Da's toch dope man!' opgenomen. Hierin wordt een ietwat andere mening verkondigd:
[..]
nou duivels insect doe het zelf dan beter met je geblafquote:Op zondag 26 februari 2006 16:56 schreef Devlinsect het volgende:
Als je het uitgangspunt niet weet WAAROM hij een rap heeft gemaakt, open dan niet zo'n achterlijk topic met een nog achterlijker OP. 13.gif![]()
![]()
dat is godverdomme een goed plan!quote:Op maandag 27 februari 2006 14:00 schreef Aurelianus het volgende:
Ik denk dat je de 'big picture' hier moet zien. Volgens mij passen Nederlandse politici een slinkse strategie toe om de verloedering van de samenleving TEGEN te gaan. Door te rappen laten ze zien dat rappen compleet oncool is, waardoor er minder wordt gerapt, waardoor de brede basis voor de ghettocultuur wegvalt, waardoor verloedering van de Nederlandse samenleving wordt tegengegaan. Erg uitgekiend en slim aangepakt.
Ik denk dat je hem te hoog inschatquote:Op maandag 27 februari 2006 14:00 schreef Aurelianus het volgende:
Ik denk dat je de 'big picture' hier moet zien. Volgens mij passen Nederlandse politici een slinkse strategie toe om de verloedering van de samenleving TEGEN te gaan. Door te rappen laten ze zien dat rappen compleet oncool is, waardoor er minder wordt gerapt, waardoor de brede basis voor de ghettocultuur wegvalt, waardoor verloedering van de Nederlandse samenleving wordt tegengegaan. Erg uitgekiend en slim aangepakt.
Ik heb gehoord dat Loesewies van der Laan (D66) een cover gaat opnemen van Dokter Bernard van Consumptiebonnie St. Clair als protest tegen de wachtlijsten in de zorg.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:34 schreef descendent1 het volgende:
What's next; Bas van der Vlies die een schlager tegen abortus opneemt?![]()
quote:
hahah perfect voorbeeldquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:34 schreef descendent1 het volgende:
What's next; Bas van der Vlies die een schlager tegen abortus opneemt?![]()
Donner en rappen; da's net zo iets als Marilyn Manson op de EO-jongerendag...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |