Weet ik veel SCH of zo ?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:43 schreef Mirri het volgende:
Van wie ben ik een kloon dan, haha?
Rechtemuisknop, eigenschappen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:47 schreef Mirri het volgende:
Hee maar wat ik telkens deed is de hele site er tussen proppen...hoe kom ik erachter wat de URL van een PLAATJE is..?
Ga je foto's maken?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:54 schreef Mirri het volgende:
Haha. ik wilde alleen weten hoe ik een plaatje erin moest zetten, en ik moest een voorbeeld hebben en aangezien ik haar morgen zie, dacht ik gelijk aan haar want ze is zo leuk! Dus vandaar...
Zulke vragen verwacht je inderdaad niet van een bčtastudent.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:57 schreef Mirri het volgende:
Ik heet overigens Suzanne en niet Mirri, da's gewoon een bijnaampje. Ik ben geen dom blondje die niks kan hoor, ben 16 jaar en ga natuurkunde studeren, maar dit vind ik nog een beetje ingewikkeld allemaal.![]()
![]()
Ik heb iets ingebouwd waardoor de hele computer gaat trillen en zweten als iemand SCH schrijft. Alleen deed dit meissie het in kleine letters. Lichte trillingen dus.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:29 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Zoek jij jezelf op met de search ofzo?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |