MMaRsuquote:
Dat moet je dus ook gewoon niet doen danquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:04 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik interpreteer 'm alleen anders
Dan nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:10 schreef Tomasso het volgende:
Kut TT inderdaad.
[..]
MMaRsu. Jij helpt me wel
![]()
[..]
Dat moet je dus ook gewoon niet doen dan
Het begint tenminste niet met [GAM SC] Waar...quote:
Hee, die ken ikquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:12 schreef taart het volgende:
nieuwe TT:
[GAM SC] ALAAF! ALAAF! ALAAF! (met chocolademelk van Greet)
Hoe is het met je World of warcraft verslaving?quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:13 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Het begint tenminste niet met [GAM SC] Waar...![]()
Natuurlijk.quote:
Dat kan er maar een zijnquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:16 schreef Sharkdoggie het volgende:
Welke baggermod heeft 'waar' in de TT gepleurd.
Goed goed, met die van jou ?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:15 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Hoe is het met je World of warcraft verslaving?
quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:17 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Goed goed, met die van jou ?
We gaan vanavond met wat guildies BFD doen
quote:Account Status: Canceled
Payment on this account has been canceled‚ however this account can be used for playing until the current subscription period ends.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:21 schreef Roi het volgende:
Ik heb een grote pot vaseline naast me bed!
http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/africa/4748292.stmquote:A Sudanese man has been forced to take a goat as his "wife", after he was caught having sex with the animal.
The goat's owner, Mr Alifi, said he surprised the man with his goat and took him to a council of elders.
They ordered the man, Mr Tombe, to pay a dowry of 15,000 Sudanese dinars ($50) to Mr Alifi.
"We have given him the goat, and as far as we know they are still together," Mr Alifi said.
http://frontpage.fok.nl/nieuws/62545quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:26 schreef Roi het volgende:
[..]
http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/africa/4748292.stm
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:58 schreef taart het volgende:
Zometeen een lekker bakkien koffie van Greet
Hehe saai zeker als je lvl 60 bent en bijna alles al kent?quote:
Ja?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:08 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hehe saai zeker als je lvl 60 bent en bijna alles al kent?
Het mooie is dat een vriend van me de gamecards betaald, ik mag lekker op mijn oude account verder spelen ( waar hij dus ook characters heeft).
Hij speelt s'middags ik s'avonds en s'nachts![]()
Zekerquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:54 schreef capibar het volgende:
Bieren vanavond.
Doe er eens wat aan bernie, vertel een goede mop ofzo. Dan krijgen we in ieder geval Mordra weer met zn "h4h4h4h4h4h4h44h4".quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:49 schreef RaymanNL het volgende:
JA
bw3hh4h4h3h4h3h4hh3h3h4hh3h4hh4h4hh4h4h4h4h44hquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:47 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Doe er eens wat aan bernie, vertel een goede mop ofzo. Dan krijgen we in ieder geval Mordra weer met zn "h4h4h4h4h4h4h44h4".
Ik zou zelfs niet weten hoe het eruit zou zien als jij baggert! Van elke post straalt de kwaliteit immers af.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:19 schreef mordradead het volgende:
En dat terwijl ik GD had beloofd geen kwaliteit meer te posten vandaagmaarja, dit is toch een nieuwe topic dus ik doe het gewoon.
Je hebt wel gelijk al geef ik het niet graag toe.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:20 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik zou zelfs niet weten hoe het eruit zou zien als jij baggert! Van elke post straalt de kwaliteit immers af.
Hebben wij even geluk.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:20 schreef Tomasso het volgende:
Zo, ik post ook weer ff.
Niveau +10 ineens, nu ik weer post
Ik heb altijd gelijk.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:21 schreef mordradead het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk al geef ik het niet graag toe.
Jij bent mijn heldquote:
Ik post hier dan ook speciaal voor jou.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:24 schreef Roi het volgende:
En topic die gemaakt is door mij verdient gewoon een kwaliteitsposter als mordra.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:25 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ik post hier dan ook speciaal voor jou.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:24 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jij bent mijn held![]()
.
En dat zeg ik niet vaak, dat weet je.
Die rap is inderdaad wel een leuke actie.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:23 schreef Tomasso het volgende:
Minister Donner is echt mijn held. En dat zeg ik niet vaak.
De burgemeester van Maastricht heeft een paar weken geleden al zo'n rap gemaakt (maar dan pro weed)quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:27 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Die rap is inderdaad wel een leuke actie.Weer eens wat anders dan dat saaie gepraat.
Die ben ik nu aan het downloaden.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:30 schreef Roi het volgende:
[..]
De burgemeester van Maastricht heeft een paar weken geleden al zo'n rap gemaakt (maar dan pro weed)
Dan moet hij maar een niggah diss shizzle over de SC-ers schrijven.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:31 schreef mordradead het volgende:
MMaRsu kan pas goed rappen, ik heb een keer een aight niggah diss shizzle kiss flow nigger gehoord van hem
Ja, ik las het net..quote:
rel rond fotoboek geloof ik..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:47 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ja, ik las het net..Nou, dat komt ook als een verrassing. Ach, zal wel zo zijn geschiedenis hebben. Dan krijgt peri het denk ik nog druk of niet dan?
Inderdaad WTF.quote:
Niet. Ik verwacht dat MMaRsu zich niet zo makkelijk uit het veld laat slaan.quote:
Eerst hier komenquote:Laatste bezoek: 1 minuten geleden
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:53 schreef MMaRsu het volgende:
Ja joh anders gooien ze ff m'n topic dicht.
Was een mededeling voor de GAM users.
Benieuwd hoe peri hierover denkt.
quote:
Denk het helaas ook niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
denk niet dat je het meer goed krijgt en ze hebben zich in zo'n postitie gewurmt dat zelfs al heb je gelijk dat je het hier nooit meer zult krijgen
Ik ben het er ook allesbehalve mee eensquote:Op zondag 26 februari 2006 00:16 schreef Chanty87 het volgende:
Ja nou kom op, die rel ging ook 3x nergens overBeetje elkaar afzeiken op uiterlijk op internet, beetje kansloos imo. Maargoed, vind ik geen reden om jou dan gelijk op zwart te zetten, en zeker geen reden voor de andere mods om ff flink na te trappen.
Nog geen jaarquote:Op zondag 26 februari 2006 00:19 schreef Roi het volgende:
Hoe lang heb je je nou over ons ontfermd?
Roi, jij was de trouwste userquote:Op zondag 26 februari 2006 00:38 schreef Roi het volgende:
Tsss en ook mijn topic sluiten
Waar was jij ?
slijmbalquote:Op zondag 26 februari 2006 00:38 schreef Roi het volgende:
Tsss en ook mijn topic sluiten
Waar was jij ?
Jij snapt niks van onze bandquote:
hier waren ook enge lui, maar ik trok me er niks van aanquote:Op zondag 26 februari 2006 03:13 schreef capibar het volgende:
Zo he, ik dus zo door IJsselstein heen dingesen, al die gastewn gevercarnavalst, ik zovan OMGWTFBBQ!!!11!!!11 .
Je hebt geen noemenswaardige rel gemist hoorquote:Op zondag 26 februari 2006 09:37 schreef philipnorth het volgende:
Tss wordt je wakker, heb je de rel gemist EN is MMaRsu geen modje meer
Ik hoop P-Stylequote:Op zondag 26 februari 2006 10:12 schreef Tomasso het volgende:
Wie wordt de opvolger van MMaRsu. Belangrijkere vraag. Zolang het maar geen ex-mod wordt, gewoon nieuwe.
Dan nog liever een vrouw.quote:Op zondag 26 februari 2006 10:18 schreef Tomasso het volgende:
Ik ben voor Bernie.
quote:
Gelukkig meende je de rest van dit bericht niet serieusquote:Oh en Gamedemon natuurlijk
Of Kabouter
Of MMaRsu, ik denk dat MMaRsu wel een ok GAM mod is
Het maak niet uit of iemand te geörienteerd is op een console , zolang diegene in staat is om op goede wijze te modden.quote:Op zondag 26 februari 2006 10:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig meende je de rest van dit bericht niet serieus. Terwijl MMaRsu het wel goed heeft gedaan.
En P-style, tja... Is m.i. te erg PS geörienteerd.
Ha-ha-ha.quote:Op zondag 26 februari 2006 10:28 schreef Sharkdoggie het volgende:
En het moet wel een Applebasher zijn.
Van mij mag MMaRSu het wel weer worden hoorquote:Op zondag 26 februari 2006 10:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig meende je de rest van dit bericht niet serieus. Terwijl MMaRsu het wel goed heeft gedaan.
En P-style, tja... Is m.i. te erg PS geörienteerd.
Ik word het iig niet
quote:
Inkie1010 zit bijna alleen in de DS topics.quote:Op zondag 26 februari 2006 11:04 schreef mordradead het volgende:
Inkie1010 word mod in gam én F&F
Dat is ook wel nodig zit wel zieke shit inquote:MPAA: Rated PG-13 for sequences of fantasy violence and frightening images.
Ik ookquote:Op zondag 26 februari 2006 11:05 schreef Tomasso het volgende:
Als GD hier een mod wordt, zal ik heel GAM terroriseren.
quote:Op zondag 26 februari 2006 11:05 schreef Tomasso het volgende:
Als GD hier een mod wordt, zal ik heel GAM terroriseren.
Nee.quote:Op zondag 26 februari 2006 11:07 schreef mordradead het volgende:
Ik ga vanavond trouwens met Tomasso rellen over voetbal.
Ik weet het.quote:Op zondag 26 februari 2006 11:09 schreef mordradead het volgende:
dat dacht ik
Samen met Capibar?quote:
Maakt hij net zo kwalitief posts als Capibar?quote:
Beter nogquote:Op zondag 26 februari 2006 11:14 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Maakt hij net zo kwalitief posts als Capibar?
Oei. Maar het is wel de bedoeling dat mensen niet massaal GAM uitvluchten.quote:
Dus denkbeeldig geweldquote:Op zondag 26 februari 2006 11:05 schreef MMaRsu het volgende:
fantasy violence
En het is ook nooit echt.quote:
* Tomasso trekt champagnefles open.quote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 11:28 schreef Tomasso het volgende:
[..]
* Tomasso trekt champagnefles open.
quote:
Heb je er nog meer? Ik solliciteer namelijk ook nietquote:Op zondag 26 februari 2006 11:28 schreef Tomasso het volgende:
[..]
* Tomasso trekt champagnefles open.
Wat een verrassingquote:Op zondag 26 februari 2006 11:31 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Heb je er nog meer? Ik solliciteer namelijk ook niet(big shocker
)
Toen ik solliciteerde voor mod waren er 2 aanmeldingen, en de afgelopen keer waren er 5 ofzo voor 2 modplaatsenquote:Op zondag 26 februari 2006 11:34 schreef philipnorth het volgende:
Het lijkt er bijna op dat wie er dan ook solliciteert het gaat worden, als niemand verder solliciteert
GAM is duidelijk enorm populair om mod van te zijnquote:Op zondag 26 februari 2006 11:36 schreef Tain het volgende:
[..]
Toen ik solliciteerde voor mod waren er 2 aanmeldingen, en de afgelopen keer waren er 5 ofzo voor 2 modplaatsen
eispei-24quote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 11:39 schreef Tomasso het volgende:
"Ja, ik heb al een Revolution hier thuis staan, naast m'n PS3 op m'n 120" Plasma HD scherm, ingebouwd in m'n Hummer die staat in één van de 24 garage's die m'n vakantievilla rijk is in de VS. Daarnaast heb ik hele goede contacten met Iwata, elke dag eet ik een "simpele" lunch met hem, kijk maar! [insert plaatje met kaviaar, dure wijn en Iwata erop gesoept]."
quote:Op zondag 26 februari 2006 11:31 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Heb je er nog meer? Ik solliciteer namelijk ook niet(big shocker
)
En sowieso mod zijn...quote:Op zondag 26 februari 2006 11:37 schreef Retuobak het volgende:
[..]
GAM is duidelijk enorm populair om mod van te zijn
Tis gewoon zo dat de mensen die goed liggen bij alle fanboys geen zin hebben om mod te worden
Ik ben er redelijk zeker van dat Daggla niet wil, ondanks dat hem afgelopen nacht de positie een stuk of 10 keer is aangeboden door o.a. Yvonnequote:Op zondag 26 februari 2006 11:40 schreef Tomasso het volgende:
[..]![]()
![]()
Nu alleen nog het bericht dat daggla die plaats ook niet aanneemt en m'n dag kan bijna niet meer stuk
"He hullie, je gelooft me niet he?quote:
Gelukkig komt die idioot niet meer in het Apple SCquote:
Ja,quote:Op zondag 26 februari 2006 11:41 schreef mordradead het volgende:
Niet als je er weinig tijd in steekt.
Periquote:Op zondag 26 februari 2006 11:46 schreef peristilius het volgende:
Kebab!
quote:Op zondag 26 februari 2006 11:50 schreef Retuobak het volgende:
Ik denk dat het een compleet nieuwe mod wordt, ik hoop natuurlijk op P-Style,RaymanNL, Chibibo of H.Flick (zijn er nog wel een paar). Maar ja, die moeten natuurlijk wel willen.
Nee, totaal niet, en ik denk ook dat er genoeg mensen in GAM zijn die er heel blij mee zijn dat ik dat niet wilquote:Op zondag 26 februari 2006 11:54 schreef philipnorth het volgende:
Maar zelf dus ook totaal geen behoefte om mod te worden?
Ik nietquote:Op zondag 26 februari 2006 11:54 schreef mordradead het volgende:
dat zijn kutusers
quote:Op zondag 26 februari 2006 11:45 schreef Retuobak het volgende:
Nu heb je daar alleen nog alle positieve verhalen van Geqxon
Hms dan kan ik geen prijsvragen meer winnen manquote:Op zondag 26 februari 2006 11:50 schreef Retuobak het volgende:
Ik denk dat het een compleet nieuwe mod wordt, ik hoop natuurlijk op P-Style, Chibibo,Gamedemon of H.Flick (zijn er nog wel een paar). Maar ja, die moeten natuurlijk wel willen.
Okay, maak maarquote:Op zondag 26 februari 2006 12:04 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Vooruit dan
Tsja, we kunnen wel een poll starten: wie moet de nieuwe GAm mod worden?
GOED IDEEquote:Op zondag 26 februari 2006 12:04 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Vooruit dan
Tsja, we kunnen wel een poll starten: wie moet de nieuwe GAm mod worden?
nee hij had SHIFT ingedruktquote:
Jammer voor je MMaRsuquote:yvonne (Administrator) - zondag 26 februari 2006 @ 00:10
pussydeluxe kan wegblijven
quote:Op zondag 26 februari 2006 12:17 schreef philipnorth het volgende:
welkom nieuwe gam mod:
[afbeelding]
Pietroquote:Op zondag 26 februari 2006 12:18 schreef Xrenity het volgende:
kuttopic.
gister bij weekend miljonairs
"Wie is de broer van Mario in de Super Mario Bros. games?'
A. Pietro B. Luigi C.Sonic D. Bowser
Wist ze niet. Publiek vragen.
88% wist het.
Geinig he.
quote:Op zondag 26 februari 2006 12:18 schreef mordradead het volgende:
Als een kutuser gam mod word dan word ik binnen no-time gebanned
Bannen doen de FA's, neit de modsquote:Op zondag 26 februari 2006 12:18 schreef mordradead het volgende:
Ik heb alvast een note gezetquote:Op zondag 26 februari 2006 12:18 schreef mordradead het volgende:
EEEN GROOOOOOOOOOOOT FEEEST MET GRATIS BIER EN CHOCOMELK VAN GREEET WORD GEORGANISEERD ALS JIJ OOK OP BERNIE STEMEMMTTT KUNNEN WIJ OP JOU STEM REKENENEENEN111!!!1????:?????????????////quote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 12:23 schreef mordradead het volgende:
Gamedemon mag van mij ook wel mod worden, HIJ IS IMMERS DE ALLERBESTE USER ALLER TIJDEN OP HEEL DE WERELD.
Jij zit 24/7 achter de PC, word zelf mod!quote:
Word!quote:Op zondag 26 februari 2006 12:23 schreef mordradead het volgende:
Gamedemon mag van mij ook wel mod worden, HIJ IS IMMERS DE ALLERBESTE USER ALLER TIJDEN OP HEEL DE WERELD.
Alleenstaande mods pesten is niet aan mij weggelegd, daar heb je gelijk in.quote:
Geen behoefte aanquote:Op zondag 26 februari 2006 12:26 schreef peristilius het volgende:
[..]
Jij zit 24/7 achter de PC, word zelf mod!
quote:Op zondag 26 februari 2006 11:54 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nee, totaal niet, en ik denk ook dat er genoeg mensen in GAM zijn die er heel blij mee zijn dat ik dat niet wil.
Je hebt mijn zegen!quote:Op zondag 26 februari 2006 12:28 schreef Roi het volgende:
Ik ga toch voor Mordra, want dan kan ie zich niet meer zo misdragen![]()
![]()
Klopt, maar Thomper is er bijna nooit (meer)quote:Op zondag 26 februari 2006 12:29 schreef Xrenity het volgende:
Sowieso iedereen in deze thread kun je schrappen van het lijstje
Ik denk dat Thomper wel een aardige mod zou zijn.
Die heeft DS-gamer al waar hij de baas over is.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:29 schreef Xrenity het volgende:
En jij hebt al je weblogquote:Op zondag 26 februari 2006 12:30 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Die heeft DS-gamer al waar hij de baas over is.
quote:Op zondag 26 februari 2006 12:31 schreef Roi het volgende:
[..]
En jij hebt al je weblog, wordt lastig zo
!
Krijgen we alleen net als met jouw posts dat z'n eigen site zo gepromoot wordtquote:Op zondag 26 februari 2006 12:29 schreef Xrenity het volgende:
kloptquote:Op zondag 26 februari 2006 12:42 schreef philipnorth het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0338763/
Ik heb hier gisteren een stuk van gezien nog
1e is echt veeeeeeeel beter
moest jij jezelf niet bannen van fok ofzo voor de 30ste keer?quote:Op zondag 26 februari 2006 12:43 schreef Khadgar het volgende:
Ik solliciteer niet. Ik moet gevraagd worden, en dan zal ik er misschien over nadenken. Terug naar het oude, harde regime! Dat is mijn leus!
Valt mij 100% mee dat er nog geen US remake van die 1e isquote:
Wil jij mod worden oude chagrijn?quote:Op zondag 26 februari 2006 12:43 schreef Khadgar het volgende:
Ik solliciteer niet. Ik moet gevraagd worden, en dan zal ik er misschien over nadenken. Terug naar het oude, harde regime! Dat is mijn leus!
Met je 3 posts per jaar.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:43 schreef Khadgar het volgende:
schreeuw het maar niet te hard, ik zie het nog wel gebeuren.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:44 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Valt mij 100% mee dat er nog geen US remake van die 1e is
(gezien die trend van de laatste jaren)
Chuck als de leraarquote:Op zondag 26 februari 2006 12:50 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
schreeuw het maar niet te hard, ik zie het nog wel gebeuren.
Dan moet Chuck norris hoofdpersoon worden!
ze zijn zoiezo alles aan het remaken in de US, waarom zouden ze battle royaal niet meenemen dan?quote:Op zondag 26 februari 2006 12:53 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Chuck als de leraar![]()
Kweenie, denk dat BR een van die films is die gewoon niet opgepakt gaan worden, te beladen e.d.
Is net zoiets als dat Ichi the Killer een US remake zou krijgen, dan wordt daar ook 90% uitgeknipt
quote:Op zondag 26 februari 2006 13:37 schreef Roi het volgende:
Pauper dit topic schiet ook niet op! Dan maar deze post als mijn 6666'ste post
!
quote:Aantal posts: 9337 (gemiddeld 7 per dag)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |