MMaRsuquote:
Dat moet je dus ook gewoon niet doen danquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:04 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik interpreteer 'm alleen anders
Dan nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:10 schreef Tomasso het volgende:
Kut TT inderdaad.
[..]
MMaRsu. Jij helpt me wel
![]()
[..]
Dat moet je dus ook gewoon niet doen dan
Het begint tenminste niet met [GAM SC] Waar...quote:
Hee, die ken ikquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:12 schreef taart het volgende:
nieuwe TT:
[GAM SC] ALAAF! ALAAF! ALAAF! (met chocolademelk van Greet)
Hoe is het met je World of warcraft verslaving?quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:13 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Het begint tenminste niet met [GAM SC] Waar...![]()
Natuurlijk.quote:
Dat kan er maar een zijnquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:16 schreef Sharkdoggie het volgende:
Welke baggermod heeft 'waar' in de TT gepleurd.
Goed goed, met die van jou ?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:15 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Hoe is het met je World of warcraft verslaving?
quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:17 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Goed goed, met die van jou ?
We gaan vanavond met wat guildies BFD doen
quote:Account Status: Canceled
Payment on this account has been canceled‚ however this account can be used for playing until the current subscription period ends.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:21 schreef Roi het volgende:
Ik heb een grote pot vaseline naast me bed!
http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/africa/4748292.stmquote:A Sudanese man has been forced to take a goat as his "wife", after he was caught having sex with the animal.
The goat's owner, Mr Alifi, said he surprised the man with his goat and took him to a council of elders.
They ordered the man, Mr Tombe, to pay a dowry of 15,000 Sudanese dinars ($50) to Mr Alifi.
"We have given him the goat, and as far as we know they are still together," Mr Alifi said.
http://frontpage.fok.nl/nieuws/62545quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:26 schreef Roi het volgende:
[..]
http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/africa/4748292.stm
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:58 schreef taart het volgende:
Zometeen een lekker bakkien koffie van Greet
Hehe saai zeker als je lvl 60 bent en bijna alles al kent?quote:
Ja?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:08 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hehe saai zeker als je lvl 60 bent en bijna alles al kent?
Het mooie is dat een vriend van me de gamecards betaald, ik mag lekker op mijn oude account verder spelen ( waar hij dus ook characters heeft).
Hij speelt s'middags ik s'avonds en s'nachts![]()
Zekerquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:54 schreef capibar het volgende:
Bieren vanavond.
Doe er eens wat aan bernie, vertel een goede mop ofzo. Dan krijgen we in ieder geval Mordra weer met zn "h4h4h4h4h4h4h44h4".quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:49 schreef RaymanNL het volgende:
JA
bw3hh4h4h3h4h3h4hh3h3h4hh3h4hh4h4hh4h4h4h4h44hquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:47 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Doe er eens wat aan bernie, vertel een goede mop ofzo. Dan krijgen we in ieder geval Mordra weer met zn "h4h4h4h4h4h4h44h4".
Ik zou zelfs niet weten hoe het eruit zou zien als jij baggert! Van elke post straalt de kwaliteit immers af.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:19 schreef mordradead het volgende:
En dat terwijl ik GD had beloofd geen kwaliteit meer te posten vandaagmaarja, dit is toch een nieuwe topic dus ik doe het gewoon.
Je hebt wel gelijk al geef ik het niet graag toe.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:20 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik zou zelfs niet weten hoe het eruit zou zien als jij baggert! Van elke post straalt de kwaliteit immers af.
Hebben wij even geluk.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:20 schreef Tomasso het volgende:
Zo, ik post ook weer ff.
Niveau +10 ineens, nu ik weer post
Ik heb altijd gelijk.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:21 schreef mordradead het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk al geef ik het niet graag toe.
Jij bent mijn heldquote:
Ik post hier dan ook speciaal voor jou.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:24 schreef Roi het volgende:
En topic die gemaakt is door mij verdient gewoon een kwaliteitsposter als mordra.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:25 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ik post hier dan ook speciaal voor jou.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:24 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jij bent mijn held![]()
.
En dat zeg ik niet vaak, dat weet je.
Die rap is inderdaad wel een leuke actie.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:23 schreef Tomasso het volgende:
Minister Donner is echt mijn held. En dat zeg ik niet vaak.
De burgemeester van Maastricht heeft een paar weken geleden al zo'n rap gemaakt (maar dan pro weed)quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:27 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Die rap is inderdaad wel een leuke actie.Weer eens wat anders dan dat saaie gepraat.
Die ben ik nu aan het downloaden.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:30 schreef Roi het volgende:
[..]
De burgemeester van Maastricht heeft een paar weken geleden al zo'n rap gemaakt (maar dan pro weed)
Dan moet hij maar een niggah diss shizzle over de SC-ers schrijven.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:31 schreef mordradead het volgende:
MMaRsu kan pas goed rappen, ik heb een keer een aight niggah diss shizzle kiss flow nigger gehoord van hem
Ja, ik las het net..quote:
rel rond fotoboek geloof ik..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:47 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ja, ik las het net..Nou, dat komt ook als een verrassing. Ach, zal wel zo zijn geschiedenis hebben. Dan krijgt peri het denk ik nog druk of niet dan?
Inderdaad WTF.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |