Weet nietquote:Op zondag 26 februari 2006 00:30 schreef Canisfire het volgende:
En wie is dan die dude waarvan ze ook dachten dat het iemand uit BB was?
Mooi, hè?quote:Op zondag 26 februari 2006 00:45 schreef Paltos het volgende:
Ik heb net 'Man on the moon' gezien.
ik heb er niets van gevolgt maar ik en Frezy wel.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:56 schreef Paltos het volgende:
Tegen wie had MMarsu het in zijn "Ey Frenzy deze is voor jou want je hebt een slotje op je fotoboek geflikkerd en ik WEET dat je hier"-toespraak?![]()
Wat had die frezy dan gedaan om MMarsu zo boos te krijgen?quote:Op zondag 26 februari 2006 00:57 schreef Canisfire het volgende:
[..]
ik heb er niets van gevolgt maar ik en Frezy wel.
Frezy2005 dat was een dude met altijd een 50cent avatar.
quote:Op zondag 26 februari 2006 01:04 schreef Canisfire het volgende:
Hilversum III bestond nog niet,
maar ieder had zijn eigen stem.
Op elke steiger klonk een lied,
van Paljas of Jeruzalem
Jajaquote:
Frezy vond izzypizzy (oid) lelijk en zei dat in haar fotoboek.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:05 schreef Paltos het volgende:
[..]
Wat had die frezy dan gedaan om MMarsu zo boos te krijgen?
Was MMarsu ook niet die pussydeluxe kerel?![]()
Het is een prachtfilmquote:
Ik dacht dus wel dat dat niet door ging omdat Pussydeluxe een kloon was?quote:Op zondag 26 februari 2006 01:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Frezy vond izzypizzy (oid) lelijk en zei dat in haar fotoboek.
MMaRsu likt zich in bij elk vrouwelijk lid van Fok! (waaronder pussydeluxe, die géén kloon is!) en dus ook bij izzypizzy.
Hij kon het niet hebben dat die Frezy zo over haar zat te praten en zei wat terug in izzypizzy's fotoboek, aangezien het fotoboek van Frezy op slot zit.
En oh ja:
Pussydeluxe had MMaRsu aan het lijntje gehouden door 5x vol te houden dat ze zouden meeten. Dit ging -natuurlijk- nooit door en toen was hij verdrietig. Whehe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |