Ja, hoezoquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:24 schreef Bupatih het volgende:
Dizer kan toch wel behoorlijk Engels?
Hmm, zou het dan PABO-Sven zijn?
Ik ben wel vaker in Utrecht hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:29 schreef Tania18 het volgende:
Sven, ben je volgende week in Utrecht? Gezellig
Ja... dusquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ben wel vaker in Utrecht hoor.
Nou, wat is er dan zo gezellig aan volgende weekquote:
Wanneer mag ik een keer ranja bij jou komen drinken?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:29 schreef Tania18 het volgende:
Sven, ben je volgende week in Utrecht? Gezellig
quote:
Op wat antwoord je precies?quote:
Van die andere keren weet ik het toch nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, wat is er dan zo gezellig aan volgende week?
Als je oud genoeg bent om zelf met de trein te komenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wanneer mag ik een keer ranja bij jou komen drinken?
Diegene die over mij ging, ik snapte niet waar het op sloeg...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Op wat antwoord je precies?
De eerste vraag of de tweede?
Zeg dan geen 'Ja'.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Diegene die over mij ging, ik snapte niet waar het op sloeg...
Ik heb het je toen ook heel vaak gezegd.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:33 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Van die andere keren weet ik het toch niet![]()
En van volgende week wel![]()
Hé.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:33 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Als je oud genoeg bent om zelf met de trein te komen![]()
Ja, nou enquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:33 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Als je oud genoeg bent om zelf met de trein te komen![]()
Elke dag 3 uurquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hé.
Ik reis elke dag drie uur met de trein!
Nee, naar de crewmeetquote:
Je leest maar terug. Dan snap je het wel.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, nou en. Leg het nou maar uit [afbeelding]
Ja, maar eerst naar een crewmeet in Utrechtquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:36 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nu ben ik in de war![]()
Ik dacht dat je naar de Idolsmeet ging![]()
Nee hoor.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je leest maar terug. Dan snap je het wel.
Ja maar je ging vanuit Utrecht naar de Idolsmeet. Ik dacht dat je naar je broer ging ofzo (die studeert hier toch?)quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar eerst naar een crewmeet in Utrecht. Idols wordt toch niet opgenomen in Utrecht.
![]()
De Beurs, 16.00 uur.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:38 schreef Tania18 het volgende:
Waar is die crewmeet dan en hoe laat? (kan ik stiekem even gluren als ik in de buurt ben)
Maar mijn manier van denken was wel logischquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:38 schreef Svensational het volgende:
Ja, die studeert daar, vandaar dat ik wel eens vaker in Utrecht ben. Maar deze keer ga ik dus naar de crewmeet
.
Ja, dat snapte ik nogquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het ging over KristinDavis, de kloon.
Jajajajajaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:39 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Maar mijn manier van denken was wel logisch![]()
Het ís mijn kloon niet, druipsnuit!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat snapte ik nog. Maar aangezien het jouw kloon is, slaat dat berichtje nergens op
.
Hij probeerde zich eruit te praten.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat snapte ik nog. Maar aangezien het jouw kloon is, slaat dat berichtje nergens op
.
Niet leukquote:
Ik ben er eigenlijk nog nooit overdag geweest, maar 's avonds word je omringd door de matjes en de dubbele kragenquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:40 schreef Bupatih het volgende:
Want ik kan -in tegenstelling tot de kloon- wél Engels.
quote:
Ach, ik ben er toch maar van 4 uur tot half zesquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:41 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk nog nooit overdag geweest, maar 's avonds word je omringd door de matjes en de dubbele kragen![]()
Juist, je snapt hem.quote:
Dan heb je de helft van de crew nog niet gezien!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:41 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk nog nooit overdag geweest, maar 's avonds word je omringd door de matjes en de dubbele kragen![]()
Jawel hoor. Het is me allemaal duidelijk nu.quote:
Gelukkig niet danquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan heb je de helft van de crew nog niet gezien!
Soms.quote:
Val je niet op matjes en kraagjes?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |