Dat zijn kattenbelletjes inderdaad. Kattebelletjes zijn een heel ander verhaal. Kijk maar eens in het woordenboek!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:31 schreef tijntjethf het volgende:
in Nederland is DIT een KATTENBELLEJE!
Sticky Notesquote:
Kattebel hoeft niet perse een Post-It-lijmstrook te hebben.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:23 schreef Realdeal het volgende:
In Nederland heet dit een KATTEBELLETJE!
Dat kan beter:quote:
Het vervolg:quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:37 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
[..]
Dat kan beter:
[afbeelding]
Hahaha, hoe kom je op het ideequote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:00 schreef ikJur het volgende:
[..]
In de baas z'n tijd zeker? kan me niet voorstellen dat je zoiets vrijwillig gaat doen![]()
quote:
Een filmquote:Op maandag 27 februari 2006 19:18 schreef LoggedIn het volgende:
das toch van een reclame?
Het is mijn hond niet, en ik ben niet boosquote:Op maandag 27 februari 2006 19:10 schreef 907 het volgende:
ik zie idd nu pas een snuit ... of iets dat erop lijkt ...
is het jou hond? dat je gelijk zo boos bent?![]()
ik heb ze vers gecapturedquote:Op maandag 27 februari 2006 19:37 schreef MissCleo het volgende:
Ja! Die zocht ik! Maar toen kwam ik bij Elvis uit.
Geweldig stukje uit die film. Vooral dat je Jennifer Aniston ziet liggen slapen, en dat ze zich omdraait en compleet onder de postit's zit.![]()
ik zat eerst naar dat ding in het midden te kijkenquote:Op maandag 27 februari 2006 21:07 schreef menesis het volgende:
ik heb ze vers gecaptured
en hier is jannifer, alleen niet zo heeeeel duidelijk te zien (dat links zijn r ogen)
[afbeelding]
Paracetamol is een stofnaam... Als het een merk was geweest, zou elke drogisterijketen zijn eigen naam moeten verzinnen voor dat spul.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:15 schreef MissCleo het volgende:
Post-it is het merk. Net zoals Paracetamol en Luxaflex....
misschien een leuke voor get the picture: " Welke actrice is hier afgebeeld?"quote:Op maandag 27 februari 2006 23:01 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
ik zat eerst naar dat ding in het midden te kijken
Johquote:Op maandag 27 februari 2006 23:52 schreef Palomar het volgende:
Ik weet niet of het al genoemd is, maar het heet 'Post-it'.
Hoe kom je daar nou bij, er is wel degelijk concurrentie. Zo ben ik al Note It, Sticky Note, etc. tegengekomen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:25 schreef Fatality het volgende:
Waarom is er geen concurrentie bij die dingen trouwens?
Aah ja, natuurlijk!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:44 schreef -Marc- het volgende:
Ik weet niet of ik het al gezegd heb, maar volgens mij heten ze post-its!
wat een gejat..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:44 schreef m021 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij, er is wel degelijk concurrentie. Zo ben ik al Note It, Sticky Note, etc. tegengekomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |