Ja.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:24 schreef Tomasso het volgende:
Tonks, werkt Adium 1.0 ook gewoon met die styles van de beta versies?
Jup dat werkt gewoon! en er zitten wel meer leuke dingen in zoals dat je nu costum smiles van Msn Messenger users kunt zien!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:24 schreef Tomasso het volgende:
Tonks, werkt Adium 1.0 ook gewoon met die styles van de beta versies?
Niet naar Tonks luisteren hoor, hij heeft het ook maar van mij en hij blies zijn mac bijna op toen 'ie het zonder mijn hulp probeerde te compilen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:33 schreef tonks het volgende:
Jup dat werkt gewoon! en er zitten wel meer leuke dingen in zoals dat je nu costum smiles van Msn Messenger users kunt zien!
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:36 schreef nietzman het volgende:
[..]
Niet naar Tonks luisteren hoor, hij heeft het ook maar van mij en hij blies zijn mac bijna op toen 'ie het zonder mijn hulp probeerde te compilen.
De eerste functie die ik uit zet bij elke messenger.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:33 schreef tonks het volgende:
[..]
Jup dat werkt gewoon! en er zitten wel meer leuke dingen in zoals dat je nu costum smiles van Msn Messenger users kunt zien!
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:45 schreef nietzman het volgende:
[..]
Op een officiele release zul je dan ook nog wel een tijdje moeten wachten.
Daar ga ik me nog geen eens aan wagenquote:
Hoeft nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:52 schreef Geqxon het volgende:
Misschien is het wel een idee om voor keynote speech van 28 februari een apart topic te openen? Of is dat er al en heb ik er overheen gekeken?
Zo hee.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:03 schreef Geqxon het volgende:
Ik weet nog wel hoe met de introductie van de Intel iMac / Macbook er opeens 2 slowchat delen in een paar uur werden volgepost
Eh, het ziet er naar mijn mening niet echt Apple achtig uit. Is het gewoon geen gemodifcieerde KDE op een bestaande Tablet PC?quote:
De persoon die het filmpje maakte heeft wel wat moeite met het 'aan de kant zetten' van een vensterquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:24 schreef nietzman het volgende:
http://brok3n.org/adiumclhiding.mov
De nieuwe autohidende contactlist uit Adium 1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |