Misschien doen ze hem wel gratis van de handquote:Op zondag 5 maart 2006 22:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Jawel,levert mijn FC tneminste nog een aardige duit op
Ook prima,als ik maar tijdens Arsenal v manyoo wedstrijden niet meer gestoord wordt door zijn horsefacequote:Op zondag 5 maart 2006 22:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Misschien doen ze hem wel gratis van de hand
Dus als ik het goed begrijp, Mourinho wel 'vervolgd' en Robson niet?quote:WBA & Chelsea may face FA charges
Referee Mark Halsey has reported both Chelsea and West Brom after incidents in Saturday's clash at The Hawthorns.
Chelsea face charges for confronting Halsey, for manager Jose Mourinho's touchline behaviour and for being late onto the pitch after half-time.
West Brom are also likely to be in the dock with the Football Association.
http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/eng_prem/4775558.stm
Liplezend dacht ik Mourinho 'Fuck off' te zien zeggen.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:32 schreef zjroentje het volgende:
[afbeelding]
Je kan bijna liplezen wat Robson wil gaan zeggen.
[..]
Dus als ik het goed begrijp, Mourinho wel 'vervolgd' en Robson niet?![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 23:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Liever horseface dan rugridder
Mourinho liep bij die schwalbe van Drogba helemaal naar Robson toe en hij was een paar minuten te laat op het veld na rust. Overigens vind ik het niet kunnen om maar een paar minuten extra binnen te blijven tijdens rust. Rust duurt 15 minuten en de scheidsrechter bepaald wanneer de wedstrijd hervat wordt, niet ene meneer Mourinho met zijn arrogante kop.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:32 schreef zjroentje het volgende:
[afbeelding]
Je kan bijna liplezen wat Robson wil gaan zeggen.
[..]
Dus als ik het goed begrijp, Mourinho wel 'vervolgd' en Robson niet?![]()
Totaal nutteloos, de meeste fans snappen het ook niet.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:24 schreef zjroentje het volgende:
McCarthy ligt eruit bij Sunderland.
Dat zal nog veel nut hebben ....
Bij match of the day zeiden ze nog: Zelfs Wenger en Ferguson schudden elkaar de hand, voor en na de matchquote:Op maandag 6 maart 2006 19:23 schreef PirE het volgende:
[..]
Hij weigerde overigens ook om Robson na de wedstrijd een hand te schudden.
Zeker nutteloos... als ze hem wilde ontslaan konden ze dat beter voor de winter nog doen en had een eventuele nieuwe trainer er misschien nog wel wat van kunnen maken.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:13 schreef methodmich het volgende:
[..]
Totaal nutteloos, de meeste fans snappen het ook niet.
idd. GGBay, waar ligt dat?quote:Op maandag 6 maart 2006 22:57 schreef Erasmusch het volgende:
De Zeeuw
wrom kan niemand JJB uitspreken?
preciesquote:
Ik denk niet dat Barcelona hem verkoopt en zo goed doen argentijnen het niet in Engeland.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:16 schreef Dos37 het volgende:
[afbeelding]
verder nog:
Mourinho reveals plan for Messi
http://news.bbc.co.uk/spo(...)/chelsea/4781672.stm
Ik zie ze er voor aan om ook Messi te kopen.
Mag ook wel eens na vorig seizoen....quote:Op zondag 5 maart 2006 20:43 schreef TimoBasso het volgende:
F*cking Spers..
de arbitrage was weer bijzonder goed bezig
Bovendien wil Mourinho geen vedettes, maar harde werkers die toevallig ook nog eens goed kunnen voetballen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:25 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Barcelona hem verkoopt en zo goed doen argentijnen het niet in Engeland.
Juistquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:53 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Bovendien wil Mourinho geen vedettes, maar harde werkers die toevallig ook nog eens goed kunnen voetballen.
Mourinho is uitgesproken, consequent en zeer op discipline gesteld, is uitermate intelligent en een love or hate persoon. Voor mij absoluut 1 van de beste trainers ter wereld en als je hem bij Madrid binnenhaalt krijg je pas leuke interne ruzies.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:07 schreef DeVinger het volgende:
[..]
JuistDaarom haat ik Chelsea ook niet, Mourinho mag dan soms te ver gaan (al is het vermakelijk), hij weet prima wat hij wil en niet wil. Chelsea is geen Real Madrid bijvoorbeeld. Wel is het zo dat hij door die rijke suikeroom een bredere (kwalitatief gezien) selectie kan aanschaffen dan de concurrenten, maar je moet nog wel de juiste mannen aantrekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |