quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:53 schreef Barnet_Bee het volgende:
Alweer een Arsenaltitel en dat voor een Manure-fan. Ben je al zenuwachtig voor morgen?
en die gelijkmaker kwam dus nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:34 schreef DutchGooner het volgende:
De kansen komen nu en ik verwacht de gelijkmaker zeker nog wel.
Waarom een uur lopen kutten terwijl we nu laten zien dat we nog steeds goed kunnen ballen
Daarom zeg ik al;quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:57 schreef Ludacriss het volgende:
Had niet verwacht dat Arsenal hier zou verliezen als je ze ziet spelen in de 2de helft.
quote:
Bedoel je die met Fabregas?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:35 schreef DutchGooner het volgende:
We hadden dus een pingel moeten hebben
Zat toch echt een stuk been bij.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Bedoel je die met Fabregas?
Dat was dus echt geen penalty he.
Lehmann is gewoon krank im kopf.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:11 schreef numero_uno het volgende:
Vind Lehmann de grootste jenkerd.
Chelsea weer degelijk als altijd en wederom met mooie acties van Robben en ook een mooie goal. Alleen dat vallenmaar bij de eerste keer had ie gelijk 2e keer een beetje maar was geen penalty
Lehman is een held dit jaar.quote:
Bij de 1e had niemand raar opgekeken als ie m gegeven hadquote:Op zondag 26 februari 2006 00:13 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Lehmann is gewoon krank im kopf.
Die eerste ook niet. Dacht ik.
Kan m niet meer helemaal voor de geest halen.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:14 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Bij de 1e had niemand raar opgekeken als ie m gegeven had
iddquote:
We spelen volgend jaar tenminste CL maarja veel succes in de Intertotoquote:
Een Arsenal-fan die gaat pronken met de CL, het moet niet gekker wordenquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:53 schreef Barnet_Bee het volgende:
Alweer een Arsenaltitel en dat voor een Manure-fan. Ben je al zenuwachtig voor morgen?
Leuk. en nu weer terug onder je steenquote:
Ach,laat me 1 keertje.quote:Op zondag 26 februari 2006 11:53 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Een Arsenal-fan die gaat pronken met de CL, het moet niet gekker worden
Waar kan ik tekenen? In dat geval heb ik zelfs geen probleem om 16e te wordenquote:Op zondag 26 februari 2006 12:58 schreef Doc het volgende:
Waar ik nu eerlijk gezegd voor vrees is dat AFC een LFC-tje doet. Bagger in de competitie maar wel de CL winnen.
Beetje een zwart wit neergekwakt hier,je weet immers ook de reden toch.....?quote:And this time around the rules have been changed: dat houdt in dat deze keer AFC dus wel meteen geplaatst zou zijn, terwijl that fuckface of a Dein dat vorig seizoen voorkomen had dat LFC direct geplaatst werd, hetgeen exact de reden is waarom ik het AFC absoluut niet gun ...
De reden dat Dein er voor gekozen had dat EFC 4e plek recht op CL had was omdat AFC tweede was en als LFC niet direct geplaatst werd AFC geen voorrondes hoefde te spelen.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:05 schreef DutchGooner het volgende:
Beetje een zwart wit neergekwakt hier,je weet immers ook de reden toch.....?
Precies,niet zo'n gek standpunt van Dein vanuit Arsenal perspectief vind je niet?quote:Op maandag 27 februari 2006 11:25 schreef Doc het volgende:
[..]
De reden dat Dein er voor gekozen had dat EFC 4e plek recht op CL had was omdat AFC tweede was en als LFC niet direct geplaatst werd AFC geen voorrondes hoefde te spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |