Klopt ja.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:48 schreef Mark het volgende:
Lopen, fietsen en schaatsen in NL, internationaal zal schaatsen wel vervangen worden door iets anders. Skien/langlaufen misschien?
nee, die schakelde ze (EBBC dus) in de halve finale uit.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:23 schreef spruud het volgende:
Bologna
Ja, Gabetti Cantu is goed.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:14 schreef tong80 het volgende:
Cantu uit Italië ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat was je postquote:Op zondag 26 februari 2006 18:34 schreef maril het volgende:
[editom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Halve finale Duitsland Nederland ek voetbal '88quote:Op zondag 26 februari 2006 18:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat was je postom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik had al zo'n vermoedenquote:Op zondag 26 februari 2006 18:39 schreef maril het volgende:
[..]
Halve finale Duitsland Nederland ek voetbal '88
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop