je leeftquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:05 schreef tonks het volgende:
Jeej leuk!
Ook dat is pyschischquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:05 schreef Repeat het volgende:
dit zijn toch van die "leningen" waarbij je alleen maar de rente betaald en gewoon helemaal niks aflost?
Dus op een gegeven moment zul je dat enorme bedrag alsnog moeten ophoesten.
ja maar dan heb ik toch 30.000 euro!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:05 schreef Repeat het volgende:
dit zijn toch van die "leningen" waarbij je alleen maar de rente betaald en gewoon helemaal niks aflost?
Schulden jaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:06 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ja maar dan heb ik toch 30.000 euro!
hoeveel bier is datquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:06 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ja maar dan heb ik toch 30.000 euro!
dan kan je alleen maar hopen dat je doodgaat voordat je moet aflossenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:05 schreef Repeat het volgende:
Ook dat kan geregeld worden voor 30000quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:07 schreef bonke het volgende:
[..]
dan kan je alleen maar hopen dat je doodgaat voordat je moet aflossen
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:09 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
"huh dan kan toch nooit '! "
Je ziet het tochquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:09 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
"huh dan kan toch nooit '! "
Ideaal man je wordt toch geen 125quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:01 schreef Het_Biertje het volgende:
[afbeelding]
20 p/m , dan kan ik het afbetalen in 125 jaar! ideaal!
FF BELLEN
Jaquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:27 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ja
die verkopen ze gewoon, is toch handel![]()
quote:
marktplaatsquote:
Ja maar daar willen ze die lelijke kinderen niet hebbenquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:10 schreef intoxicated het volgende:
Lieve schat, die 20 euro is wat je extra betaalt aan rente bovenop je afbetaling![]()
Al gok ik dat je dat zelf ook wel wist![]()
En je familie met de schuld laten zittenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:07 schreef bonke het volgende:
[..]
dan kan je alleen maar hopen dat je doodgaat voordat je moet aflossen
ideale oplossing bij familie vetes.quote:Op zondag 26 februari 2006 09:38 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
[..]
En je familie met de schuld laten zitten![]()
![]()
Waterdicht planquote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:41 schreef teh_m0nkey het volgende:
We gaan met heel fok! geld bij ze lenen en dan kopen we het bedrijf, dan zijn we van de schuld af & dan ontslaan we die homo en dan stijgt ons marktaandeel en verkopen we het voor heel veel geld en zo moeten we al die klootzakken afgaan![]()
Volgens mij niet hoor. Zo ver ik het begrepen heb is het aflossingsvrij en is dat de rente die je betaald. Afgesloten op 1,9% voor 1 jaar... Wat de rente na 12 maanden is, dat is een ander verhaal. Je blijft dus zitten met ¤30000 schuld en een mogelijkheid tot een fikse renteverhoging na je rentevasteperiode.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:10 schreef intoxicated het volgende:
Lieve schat, die 20 euro is wat je extra betaalt aan rente bovenop je afbetaling![]()
Al gok ik dat je dat zelf ook wel wist![]()
Plan B is dat we geld van ze lenen, voor nog geen ¤ 5000 een Joegoslaaf huren die ze allemaal afmaaktquote:
Maak dr maar champagne van idd!quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:01 schreef Het_Biertje het volgende:
[afbeelding]
20 p/m , dan kan ik het afbetalen in 125 jaar! ideaal!
FF BELLEN
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |