Misschien dat je rabiate rode waas logisch nadenken moeilijk maakt, maar kan een publieke figuur het helpen dat haar nummer is opgeduikeld door een wannabe met een kamelenneuk-syndroom en een My First Terrorist-pakket?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:04 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting heeft natuurlijk niks te maken met het feit dat haar tel. nr bij Samir A. ligt.
Zij moet vooral roepen wat ze wil, maar ik zou graag een diepgaand onderzoek zien naar de mogelijke relatie tussen deze wannabe-terrorist en deze tak.
Dat is toch op zijn minst opmerkelijk te noemen. Het lijkt mij niet dat Gretta haar mobiele of thuisnummer makkelijk publiek maakt.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:08 schreef Verbal het volgende:
[..]
Misschien dat je rabiate rode waas logisch nadenken moeilijk maakt, maar kan een publieke figuur het helpen dat haar nummer is opgeduikeld door een wannabe met een kamelenneuk-syndroom en een My First Terrorist-pakket?
V.
Ik weet ook niet hoe ik aan explosieven moet komen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:26 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Dat is toch op zijn minst opmerkelijk te noemen. Het lijkt mij niet dat Gretta haar mobiele of thuisnummer makkelijk publiek maakt.
OMGquote:Op maandag 27 februari 2006 21:16 schreef MasterBling het volgende:
Als ze zo anti-semitisch is, waarom steunt ze dan Palestijnen, die toch ook van Semitische afkomst zijn?
Speak for yourselfquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:08 schreef Verbal het volgende:
[..]
Misschien dat je rabiate rode waas logisch nadenken moeilijk maakt,
quote:maar kan een publieke figuur het helpen dat haar nummer is opgeduikeld door een wannabe met een kamelenneuk-syndroom en een My First Terrorist-pakket?
V.
quote:met de woorden 'bellen', 'samenwerken', 'uitnodigen' en 'na drie uur'.
Maar jij wenst uiteraard geen verder onderzoek, jij wilt natuurlijk niet dat je muze van het publieke toneel verdwijnt...quote:Abida Kabbaj, de echtgenote van Samir A., beweert daarnaast dat ze de activiste heeft ontmoet bij een demonstratie in het Amsterdamse Oosterpark. "Zo is haar nummer waarschijnlijk bij ons terechtgekomen", stelt Kabbaj in een verklaring.
En Outman Ben A stond weer in contact met Gretta?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:42 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe ik aan explosieven moet komen.
Maar ik meen dat Samir A. in contact stond met Outman Ben A. of wellicht die mogelijkheid zou moeten hebben gehad.
V.
Wat ze aansnijdt is dat de westerse wereld er en dubbele moraal op nahoudt. Dat Arafat terroristische aanslagen heeft gepleegd is duidelijk. later is hij voor de politieke weg gegaan. Abbas volgt hem daarin op. Wat is daar mis mee? De palestijnen hebben oschuldige kinderen vrouwen en mannen gedood. Israel ook.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:33 schreef columnist het volgende:
Een vrouw die zich aangetrokken voelt tot een man (Arafat) die de dood van de meeste joden op zijn geweten heeft na Hitler is nogal luguber. Als je dan beweert dat je geen anti-semet bent is walgelijk!
niks mis met het probleem bespreekbaar maken. echter sluit mevrouw duisenberg teveel haar ogen voor de kant van de joden en is ze wel extreem pro-palestijnen. en als ze wat (amsterdamse) joden fijn kan beledigen in haar kruistocht tegen israel, dan zal ze dat niet latenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:57 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Wat ze aansnijdt is dat de westerse wereld er en dubbele moraal op nahoudt. Dat Arafat terroristische aanslagen heeft gepleegd is duidelijk. later is hij voor de politieke weg gegaan. Abbas volgt hem daarin op. Wat is daar mis mee? De palestijnen hebben oschuldige kinderen vrouwen en mannen gedood. Israel ook.
De westerse wereld steunt israel die alle VN besluiten naast zich neerleegt. Als Iran zoiets overweegt is het al bijna oorlog. De Palestijnen doden mensen, israel dood mensen. De 1 via een leger, de ander blaast zichzelf op.
Zo hebben Bush, Blair en israel ok vele doden op hen geweten zoals je de link legt met arafat/Duisenberg en Hitler. Een vergelijking die pas walgelijk is. Neem aan dat jet het dus ook walgelijk vind dat Balkenende bij Bush komt. dat we naar afghanistan gaan. Dat we uberhaupt in de navo zitten.
Het gaat er dus om dat je het vanuit de palestijnse kant bekijkt, voor de verandering. De suggestie die jij wekt dat het een strijd tussen goed(israel) en slecht(palestijnse gebieden) gaat geeft alleen maar de selectieve verontwaardiging aan.
wat een eerquote:Op woensdag 1 maart 2006 03:21 schreef BaajGuardian het volgende:
mooi verwoord One_of_the_few.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |