Meestal he als het buiten niet vriestquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:03 schreef Robbiej het volgende:
t smelt nu ALWEER!! das de 4e keer al.. helemaal wit. en 15 min later alles weer nat als drek en gesmolten...
pokke weer..
Ja zit mij een beetje lekker te maken hier....quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:57 schreef highway101 het volgende:
In Zwolle sneeuwt het hééél hard. 5cm in 20 minuten. Soms is het zicht minder dan 50m, kan net de overkant van de straat zien.
[afbeelding]
idem hier..quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:19 schreef zhe-devilll het volgende:
weer vandaag was als volgt
sneeuw in de morgen, sneeuw weg in de middag, toen weer sneeuw in de middag, sneeuw helemaal weer weg uurtje later, en nu is het sombrero grijs en het sneeuwmiezerd.
vraag me niet waar ik woon dat zeg ik toch niet
maar ik baal ervan.
Moet ik nu boodschappen doen met de fiets of moet ik gaan lopen?
Ik weet het allemaal niet meer *helemaal in de war is derfan*![]()
tvpquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:52 schreef Zwaffel het volgende:
Waar checken jullie de radars e.d? Op weeronline.nl moet je betalen
aah,tof van je.Thnxquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:53 schreef IkWilbert het volgende:
Actuele radarbeeld voor Nederland kun je hier vinden.
http://www.wetteronline.de/radar/euroddlnwf.htm
Ja idd;) het blijft ook liggenquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:57 schreef highway101 het volgende:
In Zwolle sneeuwt het hééél hard. 5cm in 20 minuten. Soms is het zicht minder dan 50m, kan net de overkant van de straat zien.
[afbeelding]
WTF?quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:23 schreef highway101 het volgende:
Zwolle 13cm
Nieuw-amsterdam (emmen) 15 a 20 min vanaf hoogeveenquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:16 schreef highway101 het volgende:
waar? foto ervan maken lukt me niet goed, en uploaden naar dit forum is een ramp wil je het een beetje groot houden
helemaal mijn sizeeeeeeeequote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:09 schreef IkWilbert het volgende:
Tjing tjing, 7 cm sneeuw in kwestie van een uur of twee! Wow! Echt super dit haha
bron?quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:17 schreef kepler het volgende:
hoi Keromane ik hoor dat er voor morgenochtend een Polar-low aan zit te komen???!! Kan je hier iets meer over vertellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |