Ik zocht iets om over te zeiken.quote:
Tijd voor mij om te gaan.quote:
If you leave me now, you take away the greatest part of me.....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
Partir c'est mourir un peu.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:09 schreef xrrwr het volgende:
[..]
If you leave me now, you take away the greatest part of me.....
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:09 schreef Chowi het volgende:WChZ.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
ChHAG.quote:
Plons: 15quote:Ooit schreef Bupatih het volgende:STEMMEN
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] / [afbeelding]
Welke avatar?
» Jim Carrey
» Bumba de Clown
» Plons de gekke kikker
» Shaky Sukkel
» Kristin Davis
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Nee! Niet met hoedje.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:01 schreef Dagonet het volgende:
KD met hoedje.
Wel, dan is ze guitig en lief.quote:
Maar de kwaliteit van het plaatje zelf is minder.quote:
Aight.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:40 schreef Dagonet het volgende:
[afbeelding]
Dan moet hij het plaatje beter bewerken
Dat had ik niet gedaan, maar pberends.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:40 schreef Dagonet het volgende:
[afbeelding]
http://webmessenger.msn.comquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:51 schreef Janetje het volgende:
Ze hebben geen msn op deze computers..
KD is echt zoo niet leukquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:40 schreef Dagonet het volgende:
[afbeelding]
Kan niet.. ik kan hier ook maar 1 browservenster tegelijk openen.. best vervelend..quote:
Groetjes terugquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
Kan niet.. ik kan hier ook maar 1 browservenster tegelijk openen.. best vervelend..
Oh ja, groetjes vanuit Dublin.
Whehe!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:55 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik F5 gewoon net zo vaak tot Plons weer in beeld is.
Ik ook?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:15 schreef Chowi het volgende:
Jullie zijn stom. Allemaal. En bier en frituur ook.
Ach mens, je bent zelf een allemaal.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:15 schreef Chowi het volgende:
Je wordt gemist. In PUB SC.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:15 schreef Chowi het volgende:
Ga school en studieënquote:
Waarom zou ik voor jou een uitzondering maken?quote:
Dat is wel de ergste belediging die ik ooit naar m'n hoofd heb gekregen!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ach mens, je bent zelf een allemaal.
Hihi. Ja tuurlijk. Ik ben een voorbeeld voor die nietszeggende kinders.quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom zou ik voor jou een uitzondering maken?
[..]
Dat is wel de ergste belediging die ik ooit naar m'n hoofd heb gekregen!
[..]
Hihi. Ja tuurlijk. Ik ben een voorbeeld voor die nietszeggende kinders.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:17 schreef HuHu het volgende:
[..]
Deaddoll... die zie je ook niet meer inderdaad.
Jammer.
Hoi c'tjequote:
Cool.quote:
Ik zie het.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hoi c'tje![]()
![]()
Toch gelukt even op internet te komen..
Ik heb een zware dag achter de rug en kan niet de stad in omdat er rellen zijn hier in de binnenstad..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom zou ik voor jou een uitzondering maken?
Okay, ik vind je wel okay.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik heb een zware dag achter de rug en kan niet de stad in omdat er rellen zijn hier in de binnenstad..
Dit is een hotel met baggerinternet.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:22 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Ik zie het.
Maar je zit toch niet in dat ene hotel met internet, of is dit dat ene hotel met internet?
Damn, alle geluk van de wereld dus.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:23 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dit is een hotel met baggerinternet.
Het is een andere dan die waar ik naartoe wou.. maar deze is ook best.. beetje last minute.. 10 min lopen naar het centrum enzo.
Alleen doet gvd mn wereldstekker het niet.. kan mn laptop niet gebruiken (niet dat ik hier anders draadloos internet had gehad.. maar het idee he)
Nogal.. maar ik mag niet klagen, ik heb tenminste een dak boven mn hoofd vanavond.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:25 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Damn, alle geluk van de wereld dus.
Trouwens: die rellen.
Maar morgen is er weer een dag, alhoewel de winkels dan dicht zijn schat ik.
En je moet maandag zeker gelijk aan de slag?
Zolang ze maar 5 minuten van je af blijven.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nogal.. maar ik mag niet klagen, ik heb tenminste een dak boven mn hoofd vanavond.
Die rellen zijn hier dus 5 minuten vandaan..
Ik mag het hopenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:32 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Zolang ze maar 5 minuten van je af blijven.
Nog wat ranzige ierse pot gevroten?
Dag Nederland..quote:
Die oplichters! 2 euro voor 40 minuten.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik mag het hopen![]()
Nee, nog niet.. moet zo maar iets te eten gaan zoeken..
Maar ik heb nog 30 min. internet over..
Ik heb geen idee.. ik zit nog veilig in mn hotel.. maar als het goed is zijn er rellen hier een klein stukje vandaan. hier staat meer...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:37 schreef pc-fr34k het volgende:
Woh J. Wat is er daar allemaal aan de hand?.
Ahuh.. maar als die 30 zo op zijn.. dan ehh..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:40 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Die oplichters! 2 euro voor 40 minuten.
Maar nog een half uurtje is nog te doen voor je verslaving.
doe ik ook...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:35 schreef Chowi het volgende:
Waarom luister ik muziek van mijn discman terwijl ik achter de pc zit?.
ach joh, is goed voor je, een beetje afkicken!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ahuh.. maar als die 30 zo op zijn.. dan ehh..is het minder..
Zo leer je wel afkicken!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ahuh.. maar als die 30 zo op zijn.. dan ehh..is het minder..
Ach ik ben al uitgenodigd morgenavond mee naar de pub te gaan. #quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:44 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Zo leer je wel afkicken!
Misschien krijg je nog een sociaal leven!
Door?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach ik ben al uitgenodigd morgenavond mee naar de pub te gaan. #
Dat heb jij weer.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.. ik zit nog veilig in mn hotel.. maar als het goed is zijn er rellen hier een klein stukje vandaan. hier staat meer...
Hoezo zou ze er niet inkomen?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:46 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Door?
Die lui uit wales, of iemand anders?
Maarja, je komt er toch niet in.
De dames uit Wales inderdaad..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:46 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Door?
Die lui uit wales, of iemand anders?
Maarja, je komt er toch niet in.
Het is alsof de duvel ermee speelt..quote:
OMFG.quote:
Ik zal het pa even vragen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
De dames uit Wales inderdaad..Ik ga het gewoon proberen..
[..]
Het is alsof de duvel ermee speelt..
c. zeg je vader eens dat ie niet zo moet spelen...![]()
Minimum leeftijd is 21 bij veel pubs.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:48 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hoezo zou ze er niet inkomen?.
Kan ie dan niet even wat leuke dingen voor me regelen?quote:
Weet ik, ik dacht alleen dat jij al 21 was. Hoe oud ben je dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
Minimum leeftijd is 21 bij veel pubs.
En alles is duur.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
Minimum leeftijd is 21 bij veel pubs.
Internet, drank en ander vermaack?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Kan ie dan niet even wat leuke dingen voor me regelen?
20quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:51 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Weet ik, ik dacht alleen dat jij al 21 was. Hoe oud ben je dan?
Joh.. ik heb net 46 euro betaald voor 3 nachten in het hostel.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:52 schreef xrrwr het volgende:
[..]
En alles is duur.
Wat een kutland eigenlijk.
Yes pleasequote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:52 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Internet, drank en ander vermaack?
Ik zal even voor je kijken.
Hoop voor je dat je erin komt.quote:
Het was toch 10 euri voor 1 dag?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
20![]()
[..]
Joh.. ik heb net 46 euro betaald voor 3 nachten in het hostel.
Je bent niet de enigequote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:54 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hoop voor je dat je erin komt..
Anders moet je ergens in een park op een bankje zitten met een plastic tas vol halve liters läger.quote:
Die andere had ik vanochtend gebeld met het verzoek te bevestigen dat die kamer nog vrij was. "Ja die is vrij".. ok dan kom ik even langs vanmiddag.. "Ja, we zijn in het weekend dicht"...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:55 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Het was toch 10 euri voor 1 dag?
Of deze is gewoon duurder?
Krijg je er wel avondeten bij en ontbijt?
Tussen de relschoppers..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:56 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Anders moet je ergens in een park op een bankje zitten met een plastic tas vol halve liters läger.
Wat een bout bende.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
Die andere had ik vanochtend gebeld met het verzoek te bevestigen dat die kamer nog vrij was. "Ja die is vrij".. ok dan kom ik even langs vanmiddag.. "Ja, we zijn in het weekend dicht"...
Ik vloeken.. alles was volgeboekt.. dit hotel maar gebeld en hier hadden ze nog een bed vrij.
Wel duurder.. maar midden in het centrum. En alleen met ontbijt.
Die hebben me een website gegeven.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:58 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Wat een bout bende.
Je school hielp helemaal niet met dat soort zaken regelen?
Mag zoiets wel?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
Die hebben me een website gegeven.
Maar ik werd eigenlijk gewoon in het diepe geflikkerd.
Blijkbaar wel..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:00 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Mag zoiets wel?
En dan ook nog eens financieel zo enorm kut geregeld.
Nog maar de vraag of je die 5 maanden wel redt.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:01 schreef Janetje het volgende:
[..]
Blijkbaar wel..
Financien.. praat me er niet van![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:02 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Nog maar de vraag of je die 5 maanden wel redt.
Die hebben het toch te druk met rellen om jou lastig te vallen.quote:
Ik ben wel weer erg pessimistisch bezig huh?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
Laten we er maar voor gaan dat ik het red..
J. Je bent positief.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:02 schreef Janetje het volgende:
[..]Laten we er maar voor gaan dat ik het red..
Ik kan niet pessimistisch zijn want dan ga ik helemaal flippenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:03 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Ik ben wel weer erg pessimistisch bezig huh?![]()
quote:
Vergeet erg ver van huis niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik kan niet pessimistisch zijn want dan ga ik helemaal flippen![]()
Ik zit hier zonder vooruitzicht op een kamer in een veel te duur hostel met kutinternet, zonder mogelijkheid mn eigen spullen aan te sluiten op een stopcontact en veel te weinig geld in een ander land..
Okidokie..
En zonder vrienden, familie of kennissen... ja dank je, dat was ik bijna vergeten..quote:
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
En zonder vrienden, familie of kennissen... ja dank je, dat was ik bijna vergeten..![]()
Mijn maag is dat met je eens..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:08 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Graag gedaan.!
Maar je gaat zo ff wat eten, dat is dan weer iets om naar vooruit te kijken.
J. Ga je een echt Iers gerecht nemen of gewoon iets uit de frituurpan daar?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:08 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Graag gedaan.!
Maar je gaat zo ff wat eten, dat is dan weer iets om naar vooruit te kijken.
Goeie vraag..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:08 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
J. Ga je een echt Iers gerecht nemen of gewoon iets uit de frituurpan daar?.
Doei. Eet smakelijk.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
Goeie vraag..![]()
Maar mn internetkaart is nu op.. laters
Tot vannaaf.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
Goeie vraag..![]()
Maar mn internetkaart is nu op.. laters
Whehe, je zei "vannaaf".quote:
JIJ OOK!quote:
Maar ik zei het tussen aanhalingstekens!quote:
Nah en, je zei het gewoon.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:15 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar ik zei het tussen aanhalingstekens!
Dat sowieso niet. Ik typte het.quote:
Hij toch ook dan.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
WChZquote:
Ha, die kloon is er ook weer eens.quote:
CC. VOlgens mij liep ik laatst in jouw straat. Dat is toch de zijstraat waar je zeg maar als je naar rechts gaat vanaf de slinge vlak voor de metro als je vanaf plein 53 komt?quote:
Jawohl! Tofquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:53 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
CC. VOlgens mij liep ik laatst in jouw straat. Dat is toch de zijstraat waar je zeg maar als je naar rechts gaat vanaf de slinge vlak voor de metro als je vanaf plein 53 komt?
Ja hallo, daar ben ik. Je weet nog steeds niet van wie ik ben hè?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:49 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Ha, die kloon is er ook weer eens.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:49 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Ha, die kloon is er ook weer eens.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja hallo, daar ben ik. Je weet nog steeds niet van wie ik ben hè?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:53 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
CC. VOlgens mij liep ik laatst in jouw straat. Dat is toch de zijstraat waar je zeg maar als je naar rechts gaat vanaf de slinge vlak voor de metro als je vanaf plein 53 komt?
Nope, en ik heb ook geen zin in raden.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja hallo, daar ben ik. Je weet nog steeds niet van wie ik ben hè?
Maar wel nog overtuigd van het kloon-zijnquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:09 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Nope, en ik heb ook geen zin in raden.
Ik liep met m'n am en m'n hond woensdag naar m'n oma. Die woont in de melisantstraat, ken je vast wel.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jawohl! Tof. Een Fokker in mn straat
.
Ik las 'met m'n arm' en bedacht me hoe je dat deedquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:21 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik liep met m'n am en m'n hond woensdag naar m'n oma. Die woont in de melisantstraat, ken je vast wel.
lijkt me nou helemaal niksquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Enniehoe, op je luie reet aan een telefoon zitten en 9 euro per uur betaald krijgen is verbazend leuk.
Ik was er donderdag nog, tandarts. Ik ken je trouwens niet van Pendrecht, hoe lang woon je er al?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik las 'met m'n arm' en bedacht me hoe je dat deed. Maar die ken ik idd ja, hoewel ik echt schrikbarend weinig in Pendrecht te vinden ben. Ik kom alleen af en toe op het plein
.
Tis het enige wat een beetje verdient zonder dat je je de naad uit werkt, als je geen MBO of HBO hebtquote:
Ehm, sinds 2001 geloof ik. Woonde hiervoor in Zuidwijk. En zoals ik al zei, ik kom er echt nooit.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:26 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik was er donderdag nog, tandarts. Ik ken je trouwens niet van Pendrecht, hoe lang woon je er al?
laat mij maar wat met mijn handen doen ofzo... bellen heb ik een hekel aan!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tis het enige wat een beetje verdient zonder dat je je de naad uit werkt, als je geen MBO of HBO hebt. En ach, vooralsnog vermaak ik me. Tis dan ook maar 20 uur per week
.
kachel slaat aanquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:33 schreef Chowi het volgende:
Ik voel iets warms ontstaan.
Nee, ik zeik mezelf niet onder, hihi.
Kankerkachel.quote:
*heeft wel 's een rekening van 900 euro gehadquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
laat mij maar wat met mijn handen doen ofzo... bellen heb ik een hekel aan!
*prepaid heeft omdat een abonnement geen zin heeftquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
*heeft wel 's een rekening van 900 euro gehad
Da's best knap! Mijn duurste is denk iets van 150 euro en dat was toen ik in Nigeria zat à twee euro vijftig per gebelde minuutquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
*heeft wel 's een rekening van 900 euro gehad
bestond skype toen nog niet?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Da's best knap! Mijn duurste is denk iets van 150 euro en dat was toen ik in Nigeria zat à twee euro vijftig per gebelde minuut
Lauwe bende, 'navond.
Dat doe je niet met een inbelverbinding die 5 dollar per minuut kost. Dan ben je dankbaar dat je mag mailen.quote:
Even een vermakelijk R&P topic bijlezenquote:Op zondag 26 februari 2006 00:08 schreef Misstique het volgende:
Iedereen weg of slapende?
Ah kee, ik moet nog ff een kwartiertje tijd dodenquote:Op zondag 26 februari 2006 00:14 schreef rompompom het volgende:
Even een vermakelijk R&P topic bijlezen
Arme tijdquote:Op zondag 26 februari 2006 00:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ah kee, ik moet nog ff een kwartiertje tijd doden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |