Ze zal met toch wel een hoogtepunt hebben gehad met iemand uit de schaatsselectie? Als je alle berichten(geruchten?) mag geloven is dat toch 'schering en inslag'.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:38 schreef Ericr het volgende:
Zit al een uur te denken, maar erg ver kom ik niet.![]()
Ze heeft beter gepresteerd dan Greta Smitquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:42 schreef Ericr het volgende:
[..]
Nee jij trekt volle zalenOS loopt op zijn einde, beetje meligheid moet kunnen.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat klopt trouwensUitverkocht in Eindhoven afgelopen zondag
Fans of vijanden?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat klopt trouwensUitverkocht in Eindhoven afgelopen zondag
Positief gestemd publiek of vijandig publiek?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Publiek, betaalde 8 euro voor een kaartje
120 mensen
Ze lachten soms, ze applaudisseerden altijd maar dat zal wel uit beleefdheid zijn geweestquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:47 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Positief gestemd publiek of vijandig publiek?
mss als ze stoptquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:53 schreef Ericr het volgende:
Is er nou al een hoogtepunt voorbij gekomen?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze heeft beter gepresteerd dan Greta Smit![]()
Ze heeft 3 weken lang een flinke column in de Twentsche Courant gehad en ze heeft weldegelijk veel hoogtepunten meegemaakt, zo vond ze het etentje met het koninklijk paar erg fashinerend. Het holland huis heeft haar zeker positief verrast en bovenalles ze heeft veel geleerd, en dat is als mensch toch het grootste goed.quote:
Dat zou jij wel willen, ik moet eerst cutten.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:19 schreef SCH het volgende:
Hey homo, laat je bodybuildlijf dan eens zien
Je zit hier al weer uren te kutten manquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:20 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dat zou jij wel willen, ik moet eerst cutten.
oow, sportief. Nee geen hoogtepunt natuurlijk. Zoals 1000 andere sporters.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:19 schreef Ericr het volgende:
En op het sportieve vlak, had ze daar nog wat over te vertellen? Sporters mochten toch niet schrijven voor kranten en zo?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |