Scherp!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik vind het kabinet wel een goed voorbeeld hiervan, eigenlijk
Core-business is kabeltelevisie.. Internet is extra.quote:
Ten eerste: zet je reactie in het juiste topicquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:29 schreef Bigs het volgende:
Jij bent best wel naïef als het op grote bedrijven aankomt. Minder dan 24 uur van tevoren aangeven dat je pakketje naar een ander adres moet.. iedereen voelt aankomen dat zoiets niet goed kan gaan.
wordquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:54 schreef wijsneus het volgende:
Essent.
hun core bussiness is factureren (sinds de energiemarkt is vrijgegeven) maar dat kunnen ze absoluut niet.
we have a winner ! Het huidige kabinet wordt zo langzamerhand een karikatuur van zichzelf.. Zalm, ook zo'n goed voorbeeld van hoe het niet moet.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik vind het kabinet wel een goed voorbeeld hiervan, eigenlijk
open er een topic in POL overquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:57 schreef buzzer het volgende:
[..]
we have a winner ! Het huidige kabinet wordt zo langzamerhand een karikatuur van zichzelf.. Zalm, ook zo'n goed voorbeeld van hoe het niet moet.
Hoezo? De treinen rijden toch?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:59 schreef Aaargh! het volgende:
NS
De trein, brengt je van waar je niet bent, naar waar je niet moet zijnquote:
Je zit gewoon uit je nek te lullen dusquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:02 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
De trein, brengt je van waar je niet bent, naar waar je niet moet zijn
Idd, wat een triest gehypt modewoord is dat.quote:
Klopt, vind ik ook. Suggesties voor een hipper synoniem?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:09 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Idd, wat een triest gehypt modewoord is dat.![]()
Main purposequote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:13 schreef whisko het volgende:
[..]
Klopt, vind ik ook. Suggesties voor een hipper synoniem?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |